Hotel Postillion Utrecht-Bunnik

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag17°2°
Hotel Postillion Utrecht-Bunnik
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Postillion Utrecht-Bunnik voor je op een rij gezet:

61 reviews over Hotel Postillion Utrecht-Bunnik in het Nederlands

Prima.... voor een nachtje

YS
2-9-2018

Super vriendelijk personeel en een uitgebreid heel goed ontbijt.

De kamers kunnen een kwastje verf gebruiken en de badkamer was ontzettend klein

Gemengde, wisselende indruk

NW
29-7-2018

Hotel ziet er bij aankomst veel betekenend uit, echter onze kamer liet te wensen. Vieze stoffige lampenkap vol vlekken. Slot van de deur werkte niet goed. Douchegordijn zag erg goor. En er lagen lange haren in de douche. Kussensloop zat een scheur in. Bedden sliepen heerlijk.

Receptionist was koel, zakelijk en stond er zeker niet voor een hartelijk ontvangst.

Ontbijt was prima en medewerkster was erg vriendelijk en behulpzaam.

Gezellig, dicht bij OV en Utrecht.

Theo van den Berkmortel
17-2-2018

Voldoende en correct personeel, zowel receptie, hotel, horeca, schoonmaak enz.

Nooit meer weer heen .

Jacqueliene e
31-12-2017

Dan wil je wat gaan eten ..helaas op oudjaarsavond was keuken dicht om 20 uur .

Bar dicht om 21 uur .

Om 20.00 uur ging de barman al bezig met schoonmaken van de bar en koffiemachine .

WAT niet vermeld stond op hun site en ook niet gezegt is bij inchecken op 30 december .

Personeel gaat liever feestvieren , dan voor de gasten te zorgen.

Gemiste kans dit .

Postilion Arnhem weet beter met gasten om te gaan .

Prima hotel, gastvrij en goede service

H.v.d.K.
16-9-2017

Goede uitvalsbasis voor fiets- en wandeltochten, maar ook voor de auto. Comfortkamer prima ingericht. Weinig gehorig. Ontbijt en diner uitstekend en ruim voldoende variatie.Water krijg je bij het eten niet gratis uit de kraan, maar je moet een fles water kopen voor een pittige prijs. In deze tijd mag je dat toch anders verwachten.

Klantvriendelijk. Wordt i.h.a. goed gereageerd op wensen of vragen.

Douchecabine eenvoudig, enige lekkage naar de badkamer en enige schimmelvorming. Dit laatste heb je natuurlijk gauw in een badkamer die frequent gebruikt wordt door derden zonder dat die zelf meteen de boel droog maken. Bedden voelden prima aan.

Prima

11Steden
5-9-2017

Goed/uitstekend: het ontvangst, vriendelijk personeel, bij aanmelding leuk presentje, mooie doch eenvoudige kamer, geweldige douche, ontbijt vrij uitgebreid met verse producten.

Minder goed: matrassen niet al te stevig

Ideaal

Ans
30-8-2017

Ruim bed, airco en uitgebreid ontbijt

Prima

LJJ Planken
20-3-2017

Comfort kamer, was compleet, goede bedden en erg schoon

Badkamer aan de kleine kant maar niet erg voor een paar dagen.

lekker eten

peter
11-1-2017

Goede keuken, vriendelijk personeel

Echt zakenhotel

diana
22-10-2016

Standaardkamer is erg gehorig en klein en we hadden last van aziatische gasten die na 23.30 hard en lang op gang bleven praten en bedden verschoven. Bed te zacht en kraakt bij omdraaien, geen reserve kussens. Bedlampjes deden het niet en aan 1 kant kan je het licht maar bedienen. Zitkussen moeten ze gelijk verwijderen en normale zitplek van maken. Uitzicht was treurig, maar hebben wij geen hinder van gehad. Douche is inderdaad klein, maar wel netjes en schoon en fijne douche. Nergens op kamer informatie over tijden ontbijt te vinden, receptie gebeld en die vertelde tot 9.30. Zaten we te ontbijten, kwamen er nog rond 10 uur gasten binnen en werd er nog steeds aangevuld, volgens mij geen goede tijd doorgekregen dus. Tafels bij ontbijt werden niet afgenomen, overal stonden vieze borden. Wel was het ontbijt lekker en werd er goed bijgevuld. Complimenten voor welkom met geweldige bitterballen en duidelijke verwijzing naar kamer. En de koffie/thee faciliteiten op standaardkamer.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Postillion Utrecht-Bunnik in Bunnik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Postillion Utrecht-Bunnik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.