Géén boekingskosten

Meer camping info

73 Reviews over De Vliert

• 10Paulien23-05-2022

Wat een heerlijke camping

Wat hebben wij genoten afgelopen weekend bij De Vliert. Mooie, ruime plekken. Gezellige en flexibele familie die de camping runt. Schoon sanitair (privé sanitair is een aanrader!) en leuke accomodaties. We komen zeker snel weer een keer terug. Tip: de stad Utrecht is vlakbij. Ideaal voor een stadstrip

• 9Annemarie20-05-2022

Wat een gezellige camping!

Fijne kleine camping met mogelijkheid tot privé sanitair. Leuke gemeenschappelijke ruimte waar je fijn kan zitten lezen of even televisie kijken, Prachtige omgeving om te fietsen en dicht bij het gezellige dorp Houten. Wij hebben genoten!

• 7Eetgelegenheden
  • 9K. Heijmans20-04-2022

Super leuke, verzorgde camping met ruime plekken.

De ontvangst was erg vriendelijk. De plekken zijn ruim en wij keken de weilanden in, heel mooi. Het sanitair is schoon en mooi. De gemeenschappelijke ruimte is erg leuk ingericht. Er wordt op dit moment een nieuw sanitair gebouw gebouwd dat er veel belovend uit ziet. Omgeving is top! Vlakbij Houten en Utrecht. Om te fietsen is het een goede uitvalbasis. Enige minpuntje was het weinige water dat uit de douche komt. Wel warm genoeg, maar weinig druk. Wij komen hier zeker terug.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Fam Jansen23-10-2021

Fantastische gaan zeker nog een keer terug

Heerlijke rustige camping Ruime caravan plaatsen Vriendelijk en behulpzame medewerkers voor ons als beginnend kampeerders. Top locatie

• 10Johan20-09-2021

Heerlijke camping

Een fantastische camping! We hebben genoten van het uitzicht, de rust, de fiets- en wandeltochten. De veldjes zijn goed onderhouden. De gemeenschappelijke huiskamer is leuk! Wij komen zeker weer.

• 8SCOUT Kanu Club Götzis Oostenrijk14-09-2021

Kort maar mooi en goed verblijf

We waren met een grote groep (17 Personen) kanovaarders uit Götzis Oostenrijk. Camping de vliert was voor twee dagen onze basis voor kanotochten rond en door Utrecht. Iedereen was zeer tevreden met de ligging en de staat van de camping. De reservering, de informatie ter plekke, alles zeer goed verlopen, vriendelijke mensen. We hebben genoten.

• 9Huizen24-08-2021

Fantastische plek om vakantie te vieren

Camping de Vliert is de plek om midden Nederland te ontdekken: te voet naar Houten, met de fiets naar museum in Soesterberg of het centrum van Utrecht, met de trein naar Amsterdam. Alles kan vanuit de camping.Goed onderhouden, compacte camping met mooie, deels verharde, grote plekken. Dus ook met de vouwwagen nog genoeg ruimte over om lekker buiten te zitten. Goed sanitair, voldoende ruime afwas plekken en perfecte WiFi.Ook een plekje in de boomgaard is mogelijk. In de boomgaard wordt nog een nieuw sanitairblok gebouw en daar komen nog meer nostalgische plekken bij. Vriendelijke, jonge eigenaren met prachtige ideeën, die de camping van hun ouders voortzetten en veel vernieuwingen gaan doorvoeren en altijd klaar staan voor een praatje en tips.Wij komen volgend jaar terug want het is perfect bevallen en zijn benieuwd maar de uitvoering van alle plannen. Tot ziens dus.

• 8Antoine09-08-2021

Genoten!

Prima rustige camping, met vriendelijke eigenaren. Wij hadden een leuke plek in de boomgaard. Mooi uitzicht op de velden tussen Bunnik en Utrecht. Mooi schoon sanitair, misschien qua hoeveelheid wat aan de krappe kant. Verse eitjes etc ‘ uit de muur’ tegen schappelijke prijzen. Huurfietsen beschikbaar en een overdekte fietsenstalling mét mogelijkheden om je e-bike op te laden.

• 10Nicole Fels28-07-2021

Super week gehad met mijn drie kids!

Heerlijke camping! Genoten in de pipowagen. Ideaal om met kids te zitten. Genoeg activiteiten en vermaak! Top..

• 9John en Mieke05-07-2021

Een aanrader!

Zeer vriendelijke fam. van Bentum die alle moeite doen om hun kampeerders het naar de zin te maken. De drie kinderen hebben nu de leiding van de camping overgenomen, en zitten vol uitbreidingsplannen. Zo zijn er al twee zeer luxe koepel tenten. Het privesanitair (zeephuisjes) is uitgebreid. Wij hebben gebruik gemaakt van het zeephuisje. Al met al kun je van eenvoudig tot luxe kamperen op DE VLIERT

Camping De Vliert info

Camping-informatie