Tijdelijk €25 aanbetaling

8.5FantastischScore uit 82 reviews

8.5FantastischScore uit 82 reviews
  • 8.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

82 Reviews over De Vliert

• 8Fam. Brandsma21-10-2022

Fijne midweek in Dome tent Kalmaan.

Een heerlijke midweek in de dome tent Kalmaan gehad! Van alle gemakken voorzien en stijlvol ingericht.

• 8Yvonne Mors25-09-2022

Verblijf in het groen met Utrecht op fietsafstand

Prima camping en hartelijke ontvangst. Mooie plek om op de fiets Utrecht, de Utrechtse heuvelrug te ontdekken. Dichtbij kan je heerlijk eten bij Amelisweerd.

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Marie-Louise Verstappen17-09-2022

Fijne , gemoedelijke camping!

Wij hebben een heel fijn verblijf gehad op deze camping. Mooie grote plaats en vooral de ondergrond voor caravan en een ruim stuk voor de caravan vonden we perfect. Dat hebben we goed gemerkt toen het een nacht goed geregend had. Sanitair keurig verzorgd en de eigenaren waren zeer vriendelijk. Er wordt goed nagedacht over de toekomst, met veel aandacht voor zoveel mogelijk behoud van de natuur. Het nieuwe toiletgebouw ziet er van buiten fantastisch uit. Wij zijn benieuwd naar de binnenkant en zullen zeker terugkomen. Voor ons ook een mooie plek om binnen een half uur met de fiets bij onze dochter, schoonzoon en kleinkinderen te zijn. Wij hebben mooie fietstochten gemaakt in de omgeving en om lekker te slenteren door Utrecht hoef je niet eens de auto in. Veel succes!🍀

• 9Eetgelegenheden
  • 9fam vd werf16-09-2022

Geweldig! Wat een ruimte!

Mooie camping, ruime plaatsen met veel privacy, keurig onderhouden en heel schoon en netjes! Eigenaren vriendelijke hardwerkende mensen, vol ideeën , zo leuk! Je staat tussen de fruitbomen, op loopafstand een leuke hondenuitlaat plek, vlakbij alle voorzieningen. Echt een aanrader, wij zijn hier nu voor de 3e keer, en dat zegt genoeg :-)

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Hetty Zoomers13-09-2022

Perfecte camping in hart van Nederland.

De camping ligt mooi in hart van Nederland vlakbij bos goede fietspaden en veel te zien. De grote plaatsen hebben een gedeelte grind zodat je altijd droog staat. Mooi gras eromheen. Leuke recreatieruimte, goed en schoon sanitair. Nieuwe sanitair gebouw ziet er heel goed uit. Wordt binnenkort geopend. Eigenaren zijn erg vriendelijk en enthousiast. Wij komen hier al vele jaren. Aanrader voor de kampeerder die kleine camping zoekt, maar ook de gezelligheid.

• 6Familie Boots02-09-2022

Camping ligt dicht bij Utrecht

Ruime camping dicht bij Utrecht maar wij zijn er lek gestoken door
    de vele muggen. Bij noordoosten wind is het niet te harden van de meststank. WiFi is sterk onder de maat. Prijs te hoog voor wat er geleverd wordt

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 9Angela24-07-2022

Top verblijf in Dome tent Kalmaan!

Wat een fantastisch weekend heb ik gehad met mijn ouders in Dome tent “Kalmaan”. Iets nieuws proberen is altijd spannend, maar dit heeft ons zo positief verrast. Kamperen met toch een luxe kantje. De Dome tent is super sfeervol ingericht en bij binnenkomst viel ons meteen op hoe verzorgd en schoon alles eruit zag. Het “zeephuisje” erachter maakte het compleet. De bedden liggen heerlijk, waardoor we na een mooie zonnige dag buiten een heerlijke nacht konden maken. Ons glamping avontuur was geslaagd en er eentje om niet te vergeten. Zeker gaan wij nog een keer terug naar de gastvrije en gezellige camping De Vliert!

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 6Anita01-07-2022

Nooit meer!

Aangekomen was onze plek een modderpoel, hoe we de caravan plaatsten, we moesten door de modder naar binnen. NO GO dus. Eigenaar zei: na de winter was nieuwe drainage geplaatst, er heeft een tent gestaan én het lag aan de regenbui daags daarvoor, dat kan dus niet in 1 dag. Na veel moeite kregen we een andere plek die wat groener was. Heerlijk gefietst, mooie omgeving. Vrijdagnacht hadden we een enorm geluidsoverlast van een 6tal heren die achter ons lagen, tot 2.00 uur. 's Morgens gemeld maar men wilde er niets mee doen, dat moesten we zelf maar met hen oplossen. Nou nee, 's nachts gaan we niet het risico lopen door 6 dronken mannen in elkaar geslagen te worden. Dit is iets wat de eigenaar moet oplossen, zie de regels "geluid". Volgende nacht weer geluidsoverlast tot 01.30 uur. Vrienden bleken het ook gemeld te hebben maar kregen hetzelfde antwoord. 's Nachts is er geen eigenaar aanwezig, dus kunnen ze dit niet oplossen, zei mevrouw

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 8Helen08-06-2022

Goede keuze

Kleine, gemoedelijke, groene camping. Eigenaren zijn gastvrij en zeer behulpzaam. Wij hadden een overnachting in the Dome. Echt even iets heel anders, zeker glamping gevoel. Camping is mooie uitvalsbasis voor gevarieerde omgeving rondom Utrecht. Camping is volop in ontwikkeling. Op de camping zijn skelters beschikbaar voor de jeugd. Dat werd erg gewaardeerd door onze kinderen.

• 10Paulien23-05-2022

Wat een heerlijke camping

Wat hebben wij genoten afgelopen weekend bij De Vliert. Mooie, ruime plekken. Gezellige en flexibele familie die de camping runt. Schoon sanitair (privé sanitair is een aanrader!) en leuke accomodaties. We komen zeker snel weer een keer terug. Tip: de stad Utrecht is vlakbij. Ideaal voor een stadstrip

• 10Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden