7,6

34 reviews over Camping De Vliert in het Nederlands

Supergoed

Ron Mooiman,
16-4-2019

Prachtig verzorgde camping met vriendelijke eigenaren. Zeer ruimte plaatsen, plek voor camper/caravan verhard met grind. WiFi (gratis) alleen in recreatieruimte. Goede wandelmogelijkheden met of zonder hond in naastgelegen bos. Houten met gezellig centrum op loop/fiets afstand. Lekker restaurant (Vroeg), met streekproducten en eigen bakkerij, in Bunnik op loop/fiets afstand. Kortom echt een aanrader!

Gereisd met partner in april 2019

Aanrader om eens naar toe te gaan.

Tom Zoomers,
12-4-2019

Camping ligt heel mooi tussen de fruitbomen. Streekprodukten te koop. Gezellige recreatie ruimte. Vlakbij leuke plaats Houten en voor stadbezoek Utrecht prima met trein bereikbaar. Plaatsen caravan of camper op grind. Mooi grasperceel eromheen. Echt een aanrader. Vriendelijke en behulpzame familie.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed,eigenaar mocht wat vriendelijker zijn.

Heyns,
25-3-2019

Goede ligging, op fietsafstand centrum Utrecht.

Gereisd met vrienden in maart 2019

mooie onderhouden camping

crazyding,
3-11-2018

Deze camping is ideaal om Utrecht,Houten en omgeving te verkennen. Houten het fietsdorp 2018, de camping is proper onderhouden, met een mooie ontspanningsruimte. Sanitair goed proper. Vriendelijke eigenaar. Verkoop van eitjes, sapjes etc. Dit is een camping om te onthouden, heerlijk gefietst op de Utrechtse heuvelrug. Zelf wel een appje op gsm zetten om fietsroute te maken met knooppunten. Er is genoeg te zien kastelen, mooie landschappen. Aan camping ligt knooppunten 99 en 2, dus je bent zo vertrokken. Voor de kinderen in ontspanningsruimte: boeken, snooker, tafeltennis etc. Grote ruime overdekte schuur om elektrische fietsen op te laden.

Gereisd met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke camping.

Christian en Margriet,
15-9-2018

Heerlijk rustige camping met uitstekende voorzieningen. Vriendelijke eigenaars. Perfecte uitvalbasis voor fietstochten en het bezoeken van de stad Utrecht e.o.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ed Heufke,
10-9-2018

1 week doorgebracht op de camping. Vriendelijke ontvangst. De plaatsen zijn ruim met water op de plek. Sanitair is oké. Wij hebben een fijne tijd gehad. Je kan er heerlijk wandelen of fietsen het is ideaal. We denken er zeker over om nog eens terug te komen.

Gereisd met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Volgend jaar weer

Guus Vinke,
8-9-2018

Leuke goed onderhouden camping met vriendelijk personeel wat er alles aan doet om mensen het naar hun zin te maken. Voor E 15,- per dag mag je natuurlijk klagen over het sanitair, de muggen, het grind, de electra, de hoogte van het gras, het personeel, de vallende appels en peren ......... Acht dagen doorgebracht op een mooie camping en in een mooie en unieke omgeving om te fietsen. ONS ziet de familie van Bentum volgend jaar weer terug !!!

Gereisd met vrienden in september 2018

heb een uur bij aankomst voor niets staan wachten is denk een principe kwestie van de eigenaar en zo druk was het niet en maar 3 minuten werk de doch vond ik niet zo best kon de temperatuur niet regelen en bij 35 graden is het wel lekker wat vergissend al je wat kan bij stellen en ik kom op veel campings in Nederland en hij hoort zeker niet tot de betere

Gereisd met partner in juli 2018

Redelijk, kan beter, locatie goed

M,
23-8-2018

Muggen muggen en nog eens muggen... jammer dat de eigenaar hier in het sanitair gebouw niets tegen doet... Sanitair vaak vies. Smerige deuren/ knoppen/ wc’s/ douches. Vuil verzamelplaats smerig en pal naast de kampeerplaatsen
Eenvoudige camping, goede locatie.

Gereisd met partner in augustus 2018

Wij komen zeker terug..

H vd M,
15-7-2018

Prettige camping in een prachtig fietsgebied ..Mooi winkelcentrum in Houten op 2 km.. centrum Utrecht .Zeist . e.d per fiets te bereiken ..nette royale plaatsen op een mooi grindplateau vriendelijke eigenaren die je overal bij willen helpen kortom een aanrader..

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Vliert in Bunnik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Vliert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.