6,7

Weer vandaag3°-4°

19 reviews over Camping De Vliert in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Ad, 18-2-2018

Een landelijk gelegen camping dicht bij Fort Vechten met het Waterliniemuseum. De camping ligt op korte afstand van Houten (met winkels, NS-station en horeca. Je kunt er prima fietsen via knooppunten. Als je voorbij Fort Vechten onder de snelweg A12 door gaat kun je bij Vroeg niet alleen lekker eten maar ook brood uit eigen bakkerij kopen. Wij kozen er voor om met de fiets naar de Botanische tuinen te gaan die op het terrein van de Universiteit Utrecht gelegen zijn. Deze tuinen (gratis te bezoeken met de museumjaarkaart) lagen er prachtig bij. Een genot om alles en vooral de bijzondere rotstuinen die op het Fort gelegen zijn.

Een tweede uitstap maakten we vanaf NS-station Houten (gratis fietsenstalling ligt eronder) met de trein naar Utrecht waar we eerst de Maria-tentoonstelling in het Catharijneconvent bezochten en na een wandeling door de stad ook nog even naar het Spoorwegmuseum gingen.

Nooit meer bij deze onbeschofte camping

Nvt, 15-2-2018

Onbeschofte boer liegen over meterstanden smerig en echt voor voor sanitair,

Slechte plaatsen met grof grind .

Onbeschoft en onbehoorlijk behandeld en slecht terein

Prima camping

André en Ina, 29-8-2017

Een fijne camping om een tijdje te blijven staan. We werden vriendelijk ontvangen. Veel prachtige fietsroutes vanaf de camping (via knooppunten ). Goed verzorgd sanitairgebouw en bijzonder ruime veldjes met water en elektriciteit. De camping gaat uit van 3 kwu per dag. Gebruik je meer dan wordt dat afgerekend aan het eind van periode. In een week hadden we 3 kwu meer verbruikt. Maak je gebruik van een elektrische kachel/oven of magnetron, dan zul je wel meer moeten betalen. Voor kinderen is er niet zoveel aanwezig. De eigenaar heeft wel een aantal skelters, waar onze kleinkinderen met plezier mee gespeeld hebben.

Helaas voor de vorige soms stevige hebben wij een heel goede ervaring en bevelen we deze camping van harte aan

Fijne camping. Behulpzame eigenaren.

Pascal Selles, 29-8-2017

Wij hebben op camping de Vliert een paar hele fijne dagen gehad. Alles ziet er keurig netjes uit. Mooie plekken. Je staat met je caravan en tent op het grind met gras er omheen. Hierdoor krijg je geen vieze modderige plekken. Sanitair is heel netjes. Onze kinderen hebben zich uitstekend vermaakt met de skelters.

Plussen en minnen

Marielle, 27-6-2016

Plus: netjes onderhouden, mooi sanitair in zeer warme ruimte, binnen afwassen, recreatieruimte netjes mooi en oogt luxe wel gehorig, mogelijkheid tot kopen ijsje, eieren, aardappelen, sap e.d. Watertappunt bij de plek.

Min: aangewezen plekken best ver van sanitair, maak gebruik van de paden liever niet over gras, afrekenen op een vaste tijd( voor ons tijdens ontbijt) wifi alleen in recreatieruimte.

Indruk, zeer geschikt voor grootouders die de kinderen met kleinkinderen een dagje op bezoek krijgen.

Bij regen ondanks de recreatieruimte minder geschikt voor kinderen.

Genoten !

Fam Kooistra, 25-5-2016

Mooi ligging grote plaatsen , kind vriendelijk ,schoon santitair .
Familie van Bentum, Eigenaar, 30-5-2016
Hartelijk dank voor jullie review! Fijn om te lezen dat jullie genoten hebben, dat doet ons goed!

gastvrije camping met mooi sanitair

evert en ria, 20-4-2016

gezellige dagen gehad,gastvrij ontvangen leuke huiskamer waar je gezellig kunt zitten, tv kijken .

fijne fietsmogelijkheden in de omgeving en dicht bij het centrum van houten.

Familie van Bentum, Eigenaar, 30-5-2016
Dank voor de complimenten! Erg leuk om te zien dat jullie gezellige dagen hebben gehad.

Wat een bende en oplichterij.

Hendrik, 8-4-2016

Wat was er goed???? Niets. Botte en zeer onbeschofte eigenaar. Onze voortent stak 3 cm over het grind heen , tjonge tjonge of we een moord gepleegd hadden. Plaats was naast de huisvuil bakken en dergelijke. Als je met een vraag kwam was het standaard antwoord dat weet ik niet, of het kan niet, of dat ligt niet aan ons. Na een regenbui was het een modderpoel. de camping had meer weg van een varkens verblijf. En dan nog de eindafrekening, komt me daar een groot bedrag bij aan de stroom die we verbruikt zouden hebben, voor 3 weken zoveel als 3 gezinnen in een woonhuis hebben. De meters zijn niet geijkt(strafbaar). Kortom een camping die geschikt is voor het houden van varkens maar beslist niet voor mensen die vakantie hebben. Wij gaan nog en aanklacht indienen voor de oplichting met de electra.

Gastvrij

Mies Langelaan, 5-9-2015

De Vliert is een z.g. boerencamping, rustig gelegen en weinig vertier, maar vlakbij de stad Utrecht

Geen aanrader voor mensen die van rust houden

Sjirk , 7-6-2015

We kregen een plekje voor de caravan aangewezen bij een speelveldje. Veel schreeuwende, vechtende en huilende kinderen. Een vier of vijf rammelende schelters scheurden hele dagen over de camping. Ook werden dat weekend bij ver,schillende caravan feestjes gevierd met een behoorlijk aantal bezoekers. Verder het geluid van de grasmaaier, een landbouwtrekker op een mooie zomer avond, etc.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Vliert in Bunnik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Vliert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Vliert scoort een 6.7 uit 10 op basis van 19 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: