Camping Buitengoed De Boomgaard

• Onvoldoende: 1 - 5

Aanrader voor iedereen

Daan
20-7-2018

Waren hier met wat vriendjes van mijn zoon van 10. Superleuke camping voor kinderen waar ze lekker vrij kunnen spelen en ook zwemmen in het zwemwatertje. Tegelijk een rustige camping met ruime plaatsen tussen oude appelbomen. Verrassende locatie. Aanrader voor iedereen.

Fijne campinng.

Fam Groot
18-7-2018

Erg mooie camping in de oude boomgaard... fijne ruime staplekken, vriendelijk personeel.

Schone toiletten ed.

Veel geluid door dichtbijliggende snelweg.

In de toiletruimtes is geen privacy als je je alleen wilt wassen., ipv douchen. Iets meer spiegels en licht in het 1e toiletgebouw zou prettiger zijn...

Op de site word niet goed duidelijk of je gebruik kan maken van wifi. Ook de kosten voor wifi niet meer van deze tijd.?

Op mijn android telefoon kreeg ik de tap 'Over ons' , wel open maar niet de tapjes erachter zeg maar...

dat je voor wifi moet betalen

van kouwen
18-7-2018

dat het zwembad niet open is

Prachtige accommodatie, mooie camping!

Margriet
17-7-2018

Prachtige safari tent wat een luxe een eigen douche wc en vaatwasser ! Mooie camping.

Super verblijf gehad!

Marieke
16-7-2018

Blokhutten zijn fantastisch! Leuk ingericht , prachtig uitzicht en gemoedelijke sfeer op camping. Enkel de geluidsoverlast van de feesten vlakbij de blokhutten was soms wat minder.

We komen vast nog een keer.

Ineke
15-7-2018

We stonden op een Camperplaats. Prima plaats , lekker in de zon. Verder fijne camping met goed sanitair. Vriendelijk personeel.

Leuke camping in boomgaard

agatha
10-7-2018

Een gezellige camping in een boomgaard. Hierdoor heb je ook leuke schaduw plekken onder de bomen. Het gras word goed onderhouden. Het sanitair is goed en schoon. Erg leuk is de ruimte achter aan op de camping waar je met groepen kan staan. Hierdoor hou je de rust op de rest van de camping. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Mooie omgeving om te fietsen. Met de fiets over de fietsbrug over de snelweg ben je zo in Bunnik en ook de afstand naar Utrecht is goed te doen op de fiets.

Een zeer fijn en goed verblijf gehad.

JMR
3-7-2018

Verrassende ligging.

Zeer vriendelijke eigenaar.

Ruim opgezette camping. Grote plaatsen.

Een echt leuk verblijf samen met je kinderen

Mark de Jongh
3-7-2018

We zaten in lodge met 5 personen. Alles mooi schoon en ruim.

Voor herhaling vatbaar

Theo
2-7-2018

Website was niet zo handig met boeken, telefonisch ging het wel goed.

Mooie en leuke camping, zeer ruime plakken en mooie velden.

Ga zeker nog een heen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Buitengoed De Boomgaard in Bunnik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Buitengoed De Boomgaard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Buitengoed De Boomgaard scoort een 8.04 uit 10 op basis van 239 reviews.