Camping Buitengoed De Boomgaard

285 reviews over Camping Buitengoed De Boomgaard in het Nederlands

Supermooie camping

PWM Baremans
23-9-2018

Mooie camping. Ruime camperplaatsen. Vriendelijke ontvangst.

Voor herhaling vatbaat

pieter
23-9-2018

Ruim opgezet, vriendelijke ontvangst, makkelijke toegang door kenteken scan, mooie gelegen met veel laagstam fruitbomen. veel bomen daardoor privacy, jaarplaatsen en passanten door elkaar, rustige camping ( in september). Goede toiletten en douches ( ruim en goed instelbaar ) . Wellicht wat weinig. Voor kinderen beestenboerderij.

Fantasties

Jos Peters
20-9-2018

Dat de camping vanaf de ingang, dat alles goed is onderhouden en er netjes bij ligt.

En de facaliteiten . Goed werden schoon gemaakt.

volgend jaar zeker weer terug

Charrua
20-9-2018

Super leuke camping , zeer grootte plaatsen en goede sanitaire voorzieningen .

Om vaker terug te komen!

Linda
18-9-2018

Buitengoed De Boomgaard is een TOP locatie. Zeer ruime kampeerplaatsen tussen de fruitbomen in. Goed en voldoende sanitair aanwezig en de eigenaren zijn heel vriendelijk en toegankelijk.

Wij komen graag terug.

super

Thilly Frank
17-9-2018

Wij waren er met het countryfestival Country For Live en ook in 2007. Super weekend.

grandioos weekend gehad

RINUS BOONZAYER
17-9-2018

mooie kindvriendelijke camping met ruime plaatsen in mooie omgeving

Hele gemoedelijke sfeer voor herhaling vatbaar

Bep van de Beek
14-9-2018

Vriendelijke eigenaren mooie plaatsen met waterpunt naast je caravan

Toos Terhaerdt Grob
13-9-2018

Het is inmiddels een grote camping geworden. Het is er keurig schoon en een vriendelijke ontvangst. Je kan er wel de hele dag het verkeer van de A 12 horen maar dat went erg vlug. Ook de feesten die er nu plaats vinden merk je wel maar niet hinderlijk. Soms ook wel gezellig. De prijs is wel hoger nu het geen S R V camping meer is maar je kan er nu wel zo douchen zonder munten. Bij leven en gezondheid kom ik graag volgend jaar weer

Fantastisch en komen zeker terug.

Paul Eduard
30-8-2018

In het vóór- en naseizoen is het voor 65 plussers een ideale camping. Rust, ruimte en regelmaat (:-).

Overigens is de camping een ideale plek voor de kids, veel ruimte, speeltoestellen, animatie en evenementen in het Klokhuis.

Ideale camping voor een bezoek aan stad Utrecht en omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Buitengoed De Boomgaard in Bunnik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Buitengoed De Boomgaard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.