Camping Buitengoed De Boomgaard

• 8Staat v/h sanitair

Zoover silver Award 2019

Meer camping info
Tonen op kaart

De landelijke, ruim opgezette Camping Buitengoed de Boomgaard ligt op fietsafstand van Utrecht. Het sanitair hier is goed onderhouden. Er is animatie voor kinderen van 3 tot 12 jaar en met de ranger doen de kinderen buitenactiviteiten zoals houthakken en broodjes bakken. Een ideale uitvalsbasis voor uitstapjes in en rond Utrecht.

362 reviews over Camping Buitengoed De Boomgaard

• 2019
    7Ineke Flipse16-10-2019

we Komen er al 36 jaar en hebben het nog steeds naar ons zin

• 7Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in maart 2019

• 7Steve Cracknell01-10-2019

Very pleasant, well kept site.

(vertaald vanuit het Engels naar Nederlands)

Goede, vlakke kampeerplaatsen, veel ruimte, mooie bosgebieden en voldoende toilet- en douchefaciliteiten. Gemakkelijke toegang vanaf de snelweg, zonder te luidruchtig te zijn. Zeer aangenaam, behulpzaam personeel en een goede prijs-kwaliteitverhouding

• 5Eetgelegenheden

• 10Rainier Woudstra26-09-2019

super

Wij hebben 'het klokhuis' gehuurd om een teambuilding te houden. Goede sfeer en locatie in het hart van Nederland. Goed bereikbaar en toch landelijk.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Buitengoed de Boomgaard, mede-eigenaar, 26-09-2019

Hartelijk dank voor je positieve review! Goed om te horen dat jullie het fijn hebben gehad in ons klokhuis. Graag tot ziens!

Zakelijk gereisd in september 2019

• 7haawee4525-09-2019

empfehlenswert

(vertaald vanuit het Duits naar Nederlands) Toegang tot de CP is moeilijk te herkennen. Snelwegingang en parallelle oprijlaanroute liggen direct naast elkaar. Het is een raadselachtig feit dat een depot zich direct bij de ingang van de parallelle rijstrook bevindt, waardoor het lijkt alsof u naar een privégebied rijdt. De zitplaatsreservering was nutteloos. De plaats die we niet mochten hebben was gratis. We zochten naar een andere plek, maar moesten betalen voor de zinloze reservering maar 5 €! Dus in het late seizoen niet boeken - er zijn voldoende plaatsen beschikbaar. De receptie is bemand met zeer vriendelijk personeel. De sanitaire voorzieningen zijn voldoende in het laagseizoen. De CP zou besparingspotentieel hebben in termen van waterverbruik. Met een thermostatische mengkraan kun je veel heet water besparen, omdat het behoorlijk wat tijd kost om te heet water op een nuttige temperatuur te brengen. Om nog maar te zwijgen over het gevaar van brandwonden!

• 1Eetgelegenheden

• 9José18-09-2019

Heerlijk kamperen onder de appelbomen

Tweede keer dat wij hier waren en weer een mooie grote plek. Extraatje dit keer waren de appels, die we zo uit de boom aten. Fijne camping. Voor herhaling vatbaar.

Buitengoed de Boomgaard, mede-eigenaar, 26-09-2019

Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat ook uw tweede bezoek aan ons is bevallen en dat u van onze heerlijke appels heeft kunnen genieten. Graag tot ziens!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Matthes18-09-2019

Perfect.

(Vertaald van Duits naar Nederlands) Zeer mooie, goed onderhouden en grote plaats. Zeer aardige en behulpzame operator en medewerkers !! We zijn erg blij om terug te komen!

Buitengoed de Boomgaard, mede-eigenaar, 26-09-2019

Bedankt voor uw review! We zien jullie graag snel terug op ons Buitengoed!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 7yvonne de vries17-09-2019

Mooie ruime plaatsen ..

geboekt voor 1 overnachting, en een extradagdeel We gaan geregeld met de camper weg in NL en nemen af en toe een kleinkind mee. Kleindochter en wij hebben genoten van deze mooie camping op een steenworp afstand van onze woonplaats. Mogelijkheid om je broodjes te bestellen .. Jammer dat er niet echt een zwemplek is voor de kleintjes, de zwem/visvijver was erg troebel, lichte vorm van blauwalg

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 8Bas11-09-2019

Oase naast de A12

Verblijf in safaritent tijdens verbouwing. Prachtige royale tent van alle gemakken voorzien, kinderboerderij en speeltuin. Als er iets niet werkt wordt het in een handomdraai opgelost. Jammer dat de ochtenden zo koud waren, gelukkig inmiddels neergestreken in de even fraaie blokhut!

• 8Eetgelegenheden

Buitengoed de Boomgaard, mede-eigenaar, 11-09-2019

Bedankt voor je review! Het kan zeker koud worden in de safari tenten wanneer het buiten ook kouder wordt. Verhuizen naar de Lodge is dan ook een goed idee! Nog een fijn verblijf gewenst!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Hillie10-09-2019

Prima camping, gaan zeker nog eens weer.

Camping De Boomgaard is een rustige camping in een overwegend goudreinetten gaard. De camping beheerder en personeel zijn vriendelijk en gastvrij. Het ligt dicht bij Bunnik en Utrecht. Een bezoek zeker waard.

• 9Monique01-09-2019

Super locatie, gastvrij en schoon.

We hebben 4 nachten in een safarilogde geslapen en dat was top. Goed ingericht, netjes, schoon, gezellig en comfortabel. Camping is super verzorgt geen rommel of vuil, echt mooi. Eigenaren en personeel ook heel attent en aardig. Echt een aanrader!!!

• 6Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Buitengoed de Boomgaard, mede-eigenaar, 02-09-2019

bedankt voor uw review! we zien uw graag snel weer verschijnen op ons buitengoed!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

4 tips over Camping Buitengoed De Boomgaard

• sjoerdenwilma, 27-07-2012

Mooie fietsroutes in de omgeving (knooppunten). Zeer centraal gelegen voor uitstapjes.

• sven83, 23-07-2012

speelbos "de nieuwe wulven"

• Lex, 05-07-2014

Maak gebruik van het fietsknooppunten netwerk! Prachtige fietstochten in de directe omgeving.

4 vragen over Camping Buitengoed De Boomgaard

• Antoon Hurtekant, 16-06-2019

afstand naar centrum

Beste, Hoeveel km ligt de camping precies van het stadscentrum? Ik lees dat de afstand goed te doen is met de fiets. Wat betekent dat??? En wat voor niet-fietsers? Hebben die een alternatief? Is er een busverbinding met de stad? Graag een antwoord op die voor ons toch belangrijke zaken.

Met vriendelijke groeten,

Antoon Hurtekant

Buitengoed de Boomgaard, 17-06-2019

Goedendag Antoon,

Het stadcentrum van Utrecht ligt hier ongeveer 7 km vandaan. Met de fiets ongeveer 20 minuutjes! Het station van Bunnik ligt hier ongeveer op 10 minuutjes vandaan. Vanaf daar gaat ieder kwartier een trein naar Utrecht, deze doet er ongeveer 6 minuten over!

• J.J. Hannema, 14-10-2018

Winterkamperen

Kan ik deze winter enkele maanden met mijn caravan komen? Van 1-11-2018 t/m 1-4-2019 Hoeveel kost dat

• Marjon van der Steen , 29-07-2018

Seizoensplaatsen

Hebben jullie ook seizoensplaatsen , zo ja wat is de prijs en kan je dan ook b.v. vier maanden staan

Camping Buitengoed De Boomgaard info

• SchaduwplaatsenAanwezig