Camping Buitengoed De Boomgaard

Camping Buitengoed De Boomgaard
8,1

293 reviews over Camping Buitengoed De Boomgaard in het Nederlands

(Het leek) de moeite waard!

Karin Tichem
16-10-2018

Mijn moeder een weekend cadeau gedaan met haar kleinkinderen. Het leek allemaal superleuk! Bij aankomst op vrijdag waren ze erg enthousiast: mooie omgeving, super huisje en vriendelijke mensen. Hoe groot was de deceptie dan ook dat er helemaal geen animatie meer was, terwijl beschreven staat op jullie site: in vakantie's is er animatie! In de herfstvakantie blijkbaar niet maar hier wordt niks over geschreven. Ook het feit dat alles (pas) 15 oktober zou sluiten werd niet genoemd op de site, terwijl de dagen hiervoor ook al alles dicht was. Mijn zoon van bijna 10 had zich zo verheugd op alle stoere activiteiten. Zo jammer! Wat een gemiste kans voor jullie.

Ik hoop oprecht dat jullie dit oppakken, want verder was het wel alles wat beschreven werd! Toch een duim omhoog ook omdat jullie de opmerkingen erg prettig en serieus opnamen (volgens mijn moeder dan 😉)

Buitengoed de Boomgaard, mede-eigenaar, 24-10-2018
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. We hebben al persoonlijk contact met jullie opgenomen. De besproken punten worden zeker meegenomen voor het volgende seizoen. Wij gaan er mee aan de slag. Wellicht tot volgend jaar!

Super genoten

Reinders
15-10-2018

We hebben super genoten van ons verblijf op camping Buitengoed de Boomgaard. Heel hartelijk ontvangen. Mooie landelijke camping, heel veel ruimte. Lekker op fietsafstand van Utrecht. Bij regenweer heel dichtbij het station waardoor je met trein snel in hartje Utrecht bent.

Buitengoed de Boomgaard, mede-eigenaar, 24-10-2018
Bedankt voor jullie review. Altijd leuk om te lezen dat jullie genoten hebben van jullie tijd op onze camping. Wij hopen dat jullie genoten hebben van de prachtige stad Utrecht!

O.k. voor een paar daagjes

Renée van Brakel
9-10-2018

Een prima plek voor een paar dagen, grote plaatsen, maar persoonlijk had ik heel veel last van het niet ophoudende verkeerslawaai van de A12. Zeer fijne ontvangst, dat dan weer wel. Sanitair voldoende, ik kom, als ik weer eens in Utrecht moet zijn, wel terug hier

Buitengoed de Boomgaard, mede-eigenaar, 24-10-2018
Bedankt voor het schrijven van een review! Wat vervelend dat u zoveel last heeft gehad van de snelweg! Wanneer de wind van de snelweg ons kampeerterrein op waait, kan dit inderdaad vervelend zijn. Wanneer u de volgende keer weer terug komt, is het misschien een idee om wat verder naar achter op de camping te staan? Fijn te horen dat de rest u wel is bevallen!

Nooit meer.

Yvonne Corneille
4-10-2018

Met camper dichtbij de snelweg, dus geluidsoverlast als je buiten zit. Te weinig toiletten. Als je geen douche wilt gebruiken, maar je je alleen wilt wassen, is er geen afgesloten hok met wastafel voorhanden, dus geen privacy.

Vriendelijke ontvangst.

Buitengoed de Boomgaard, mede-eigenaar, 24-10-2018
Bedankt voor het schrijven van een review. De aangegeven punten heeft u op de receptie ook aangegeven. Wij vinden het jammer dat u het zo heeft ervaren. In het sanitairgebouw verder op de camping hebben wij wel een afgesloten washok. Bij de camperplaatsen is deze inderdaad niet aanwezig.

Super locatie voor de hele familie!

Ingrid
1-10-2018

We hebben een heerlijk familieweekend gehad. Geweldige locatie waar heel veel mogelijk is. Alles is bespreekbaar en het contact is heel prettig. We voelden ons hier erg thuis. Heel klantvriendelijk!

Buitengoed de Boomgaard, mede-eigenaar, 24-10-2018
Wat leuk om uw review te lezen! Hier worden we blij van! Fijn dat jullie met de hele familie hebben kunnen genieten! We hopen jullie zeker nog eens terug te zien!

heerlijk

j van Kalmthout
24-9-2018

de lodge die we voor een midweek gehuurd hadden was een warm welkom. een paar koffiepads en theezakjes aanwezig bij aankomst en zelfs een tablet voor de vaatwasser. het geheel was eigentijds ingericht, met veel hout en wit. lekkere loungeplek op ons terras. heerlijk!

we hebben nog wel tips:

- vanwege de muggen 'savonds en ''snachts zouden horren voor de ramen en deur wel fijn zijn.

-onder de deur van de douche loopt makkelijk water de badkamer in.

maar al met al hebben we het prima naar ons zin gehad en komen vast nog eens terug.

Buitengoed de Boomgaard, mede-eigenaar, 24-10-2018
Bedankt voor uw review. Zo te horen heeft u genoten van uw verblijf in onze lodge. Daar worden wij blij van. Met tips zijn we daarom ook erg blij. Deze zomer hebben we inderdaad veel last gehad van muggen. Ondertussen hangen er klamboes in de lodges en we zijn bezig om voor volgend seizoen horren te plaatsen om de muggen buiten te houden. In jullie huisje miste inderdaad de rubberen strip om het water in de douche te houden. Deze hebben wij inmiddels weer terug geplaatst. Wanneer jullie een volgende keer komen hopen wij aan uw tips te hebben voldaan! Wie weet tot ziens!

Supermooie logde en geweldige service!

Inge
24-9-2018

Fijn verblijf in een luxe lodge die van alle gemakken voorzien is.

Ik miste alleen de horren voor ramen & deur waardoor ik last had van muggen. Als service hebben ze een klamboe opgehangen.....super!

Buitengoed de Boomgaard, mede-eigenaar, 24-10-2018
Bedankt voor het schrijven van een review! Fijn dat jullie een goed verblijf hebben gehad in onze boomgaardlodge. Ondertussen hebben wij in elke lodge klamboes hangen voor de muggen en we zijn voor volgend seizoen bezig met horren voor alle ramen om de muggen buiten te hangen! Fijn dat wij jullie toch hebben kunnen helpen.

Supermooie camping

PWM Baremans
23-9-2018

Mooie camping. Ruime camperplaatsen. Vriendelijke ontvangst.

Buitengoed de Boomgaard, mede-eigenaar, 24-10-2018
Bedankt voor uw review! Fijn te horen dat u genoten heeft. Graag zien we u nog eens terug!

Voor herhaling vatbaat

pieter
23-9-2018

Ruim opgezet, vriendelijke ontvangst, makkelijke toegang door kenteken scan, mooie gelegen met veel laagstam fruitbomen. veel bomen daardoor privacy, jaarplaatsen en passanten door elkaar, rustige camping ( in september). Goede toiletten en douches ( ruim en goed instelbaar ) . Wellicht wat weinig. Voor kinderen beestenboerderij.

Buitengoed de Boomgaard, mede-eigenaar, 24-10-2018
Fijn te horen dat u genoten heeft van uw verblijf op ons Buitengoed. Wij zijn zelf ook heel blij met de ruim opgezette plaatsen waar alle fruitbomen nog tussen staan. Wij hopen u nog eens terug te zien!

Fantasties

Jos Peters
20-9-2018

Dat de camping vanaf de ingang, dat alles goed is onderhouden en er netjes bij ligt.

En de facaliteiten . Goed werden schoon gemaakt.

Buitengoed de Boomgaard, mede-eigenaar, 24-10-2018
Bedankt voor het schrijven van een review! Zo te horen heeft u genoten van uw verblijf! Wij doen hard ons best ons terrein zo mooi en schoon mogelijk te houden! We hopen u nog eens terug te zien!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Buitengoed De Boomgaard in Bunnik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Buitengoed De Boomgaard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.