Hotel Van der Valk Breukelen ****

Hotel Van der Valk Breukelen
8,4

WebsiteLink naar website

Weer vandaag5°-4°

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Breukelen voor je op een rij gezet:

12 tips over Hotel Van der Valk Breukelen

marcel, 31-5-2015
aan de slagboom ticket nemen wordt bij afhandeling boeking geregeld kosteloos
Joke, 28-5-2015
Evenement in Amsterdam dan is dit hotel perfect om te verblijven. In nog geen 20 minuten sta je bij de Arena.
Simone, 24-11-2014
Wellnesssuite met: sauna, regen- en stoomdouche, bubbelbad, lekker zacht bed, hoekkamer (dus uitzicht op hoofdgebouw + parkeerplaats).

Roelof Pit, 16-8-2014
Brood op een schaal dan vegetarische broodjes en vlees niet bij elkaar.
M, 16-9-2013

Fiets langs de Vecht naar Loenen aan de Vecht en Vreeland.

Vooral een stop bij de Mijndense Sluis (net voor Loenen ad Vecht) is aan te bevelen!!

tukker89, 21-8-2013
Prima uitvalsbasis voor een bezoek aan b.v. de Ziggo dome. Rechtstreekse verbinding met Amsterdam Bijlmer ArenA door middel van het naastgelegen station.

Wouter, 15-4-2013
Neem een massage; de masseuse (Mariska) doet dit werkelijk zeer goed.
Frans, 14-1-2013
Bezoek mogelijkheid aan de stad Amsterdam of Utrecht. Keus te over. Op zondag zijn we naar het rijksmuntmuseum geweest. Zaterdag heerlijk door de hoofdstad gewandeld en winkeltje in en uit. En even naar een Begijnenhofje. Rust.
J.T.F., 1-10-2012
Prima fietsen in 't hotel te huren voor in de prachtige groene omgeving, langs de Vecht en Vinkeveense plassen bijvoorbeeld.. Ipad of ipod mee voor in de suite, 'n zak theelichtjes en genieten maar...
Diane, 22-8-2012
Vraag bij warm weer om een kamer met airco. In het nieuwe gedeelte hebben ze dat nml wel.