Bed and Breakfast Breukelen

8,8

3 reviews over Bed and Breakfast Breukelen in het Nederlands

Jolanda de Schepper
23-8-2015

De bb ligt aan het Marskramerpad, dus voor wandelaars perfect! Hele gastvrije ontvangst, prachtige kamer. Na een lange wandeltocht, werden we naar een restaurant gebracht, waar we heerlijk gegeten hebben. Wat een service! Het ontbijt was uitgebreid en met zorg op gediend.

Voor herhaling vatbaar en een aanrader!

Bed and breakfast in Breukelen is een goede start plek om langs de Vecht, Loosdrechtse plassen of het groene hart te fietsen of te wandelen. De service is is goed en Breukelen is een gezellig dorp.

prima overnachtings adres

Ano
2-5-2009

Bed and Breakfast in Breukelen is een prachtig uitgaanspunt om in de Vechtstreek te fietsen met de mooie huizen langs de Vecht en het weide gebied van het groene hart.

De kamer is ruim en netjes. Een goed verzorgt ontbijt en goede servies, meer kan een mens zich niet wensen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Breukelen in Breukelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Breukelen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Breukelen scoort een 8.83 uit 10 op basis van 3 reviews.