Vakantiepark Bos Park Bilthoven ***

WebsiteLink naar website

Weer vandaag7°-3°

• Activiteiten7,4
  • Onderkomen8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Bos Park Bilthoven voor je op een rij gezet:

178 reviews over Vakantiepark Bos Park Bilthoven in het Nederlands

tijdens de storm werden wij niet geinformeerd

j. fokkens, 25-1-2018

personeel is erg stug en werkt niet mee bij evt. schadeafhandeling. Man en vrouw werken samen maar zijn moeilijk toegankelijk. ook is er een gebrek aan voldoende animatie

14 maanden op de camping gewoond ivm met nieuw app

Anne Boere, 18-1-2018
      • Activiteiten7
      • Onderkomen7

Het personeel is vreselijk aardig. Echt in je geïnteresseerd en welwillend om je van dienst te zijn. Niets is teveel gevraagd. Ik draag ze allemaal een warm hart toe.

Natuurlijk zijn er regels maar die zijn in het leven geroepen om je eraan te houden ; anders wordt het een puinhoop !

Prima accommodatie

Peter, 3-11-2017
      • Activiteiten7
      • Onderkomen7

Tijdens de verbouwing van ons huis hebben wij een paar maanden in Bospark Bilthoven gewoond. Een ideale plek en het park ligt erg rustig gelegen in de bossen. Het park wordt goed onderhouden en het restaurant/snackbar en zwembad zijn prima in orde. De mannen die de klus- en groen werkzaamheden uitvoeren zijn erg aardig en behulpzaam. De receptie medewerkers daarentegen niet. Als je wat vraagt wordt je onvriendelijk behandeld en in het bijzijn van andere gasten wordt er onvriendelijk geroddeld over andere gasten. Een cursus klantvriendelijkheid zou ik aanbevelen. Verder een prima verblijf gehad.

Bijzondere camping in Bilthoven.

tineke en arie, 24-10-2017
        • Onderkomen8

Fijne bosplaats. In oktober was t heel rustig en gelukkig maar want er zijn erg weinig douches tov zoveel plaatsen. Oudere mevr. aan de receptie deed ietwat moeilijk over eventuele verlenging van een nacht , want wat als er een vaste gast kwam die net op die/onze plek wou staan?! Er waren 13 vrije plekken ?!

Je hoort de snelweg en de trein maar hinderlijk is dat niet ( je weet dat je aan de rand van de stad zit. )Fijn is t dat de hond gratis is (zelfs 2 op een plek), jammer alleen dat er vaste gasten zijn die op het kampeergedeelte hun hond(en) uitlaten en het niet opruimen.De terreindienst en de schoonmaak zijn heel vriendelijk en maken graag een praatje. De snackbar is ook prima.Winkels op 5 minuten fietsen.

al met al een goede week gehad, lekker gewandeld en gefietst in een mooie omgeving.

Aanrader!

José, 19-10-2017
        • Activiteiten8
        • Onderkomen9

Wat hebben we weer een heerlijke week op het Bospark in Bilthoven gehad! Dit was onze derde keer en we hebben wederom genoten van de prachtige omgeving. De chalets zijn schoon en sfeervol ingericht. De camping/het park is rustig en ligt midden in de natuur. Onze twee jongens van zes en acht zijn vol van de gespotte spechten, konijntjes en eekhoorns. Ook aan ander speelplezier is op het park geen gebrek. We hebben in de omgeving leuke uitstapjes gemaakt (spoorwegmuseum, Militair museum, Piramide van Austerlitz, Utrecht etc) Kortom, een super plek! We komen graag nog eens terug!

Heerlijke rustige camping. Mooie ligging.

Fam. Boes, 21-9-2017
        • Activiteiten8

Mindervalide douche en toilet ver uit elkaar.

Heerlijk

Nicolet, 15-9-2017
        • Onderkomen10

Fijne plek, goed huis, veel buitenruimte, verzorgd en netjes, leuke kinderspeelplek en heerlijke pizza's!

Heerlijk ontspannend

Jose, 9-9-2017
        • Activiteiten6
        • Onderkomen10

Ivm verbouwing 3 maanden op de camping gezeten, vriendelijke behulpzame mensen, ik ben zelf afhankelijk van anderen top zoals ze mij daar hebbben geholpen.

Ontzettend fijne plek!

Fabiola, 3-9-2017
        • Activiteiten10
        • Onderkomen10

Ik was hier met mijn man en 2 kinderen. We zaten in een chalet, die heel fijn zijn ingericht. We hadden niet elke dag top weer, dus dan konden we binnen aan de grote tafel spelletjes doen. Zodra het lekker weer werd, trokken we naar buiten. De kinderen konden op hun eigen gemakje naar het zwembad (verwarmd!) en tafeltennistafel. Wij hebben rond het chalet op de veranda heerlijk boekjes kunnen lezen. Fijn van deze omgeving is dat er schaduw en zon is. De geur 's morgens als je op staat van de dennenbomen, geeft je echt een vakantie gevoel.

's Avonds is er heerlijk eten (pizza's zijn echt een aanrader!), maar we hebben ook een aantal keren gekookt. Heerlijk relaxed, rustig en genoeg animatie voor de kids.

Wij komen terug!

Gezellig

Wessel, 2-9-2017
        • Activiteiten10
        • Onderkomen10

Schoon erg gezellig, leuke medewerkers! Mooie omgeving, ff een stukje wandelen, en als je een vraag hebt helpen ze goed!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Bos Park Bilthoven in Bilthoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Bos Park Bilthoven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Bos Park Bilthoven scoort een 7.91 uit 10 op basis van 179 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: