Vakantiepark Bos Park Bilthoven

Vakantiepark Bos Park Bilthoven
7,1

• Activiteiten6,7
  • Onderkomen7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Bos Park Bilthoven voor je op een rij gezet:

208 reviews over Vakantiepark Bos Park Bilthoven in het Nederlands

Nooit meer

Rien
12-9-2018

Het personeel niet echt behulpzaam en/of vriendelijk is.

Niet meer

Beide
7-9-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen4

Ontvangst is niet klantvriendelijk. Je krijgt het gevoel dat ze je eigenlijk geen plaats gunnen. Op camping schoon sanitair maar als het vol staat volstaan het aantal douches niet of je moet wachten. Mensen lopen dwars door je plek en je kijkt op veel plaatsen direct bij je buren binnen die je eigenlijk altijd gedag moet zeggen. Zelfs bij het verlaten ging deboom pas open nadat we bevestigd hadden dat we toch echt betaald hadden. Daar kwam die ‘gastvouw’ zelfs voor naar buiten . Nee, een prachtige omgeving maar wij fietsen wel om de camping heen.

Koude douche

E. Hoek
20-8-2018

In het verleden hebben wij wel eens een rondje over de camping gelopen (we wonen betrekkelijk dichtbij) en omdat het er gezellig en gemoedelijk uitzag wilden we informeren over de mogelijkheden voor volgend jaar. Maar wat een ontvangst! De eigenaresse wordt in sommige reviews ‘stug’ genoemd, dat vind ik nogal een understatement. Een maand een chalet huren bleek niet mogelijk, maar ook op onze andere vragen (mbt een confortseizoensplaats) werd erg ontwijkend en vooral afwijzend geantwoord. Uit alles bleek dat wij niet welkom waren. We stonden perplex en moesten hier echt even van bijkomen, zo onvriendelijk waren we nog niet eerder ontvangen. Hoe deze vrouw op deze plaats terecht is gekomen is mij echt een raadsel. Gastvrijheid en vooral vriendelijkheid waren ver te zoeken. Dus nee, voor ons geen Bospark Bilthoven volgend jaar.

Koude douche

E. Hoek
      20-8-2018

Betere mindervalide voorzieningen! Verder prima!

E. groenestein
          4-8-2018
          • Activiteiten6
          • Onderkomen10

Het is een fijne camping om met kinderen te zijn. Een prachtige zomer en een prachtig zwembad, niet te groot en mooi te overzien. Erg naar is dat op de site staat dat er mindervalide voorzieningen zijn maar dat mijn ervaring hiermee erg slecht is. Op vrijdag staat in het toiletruimte de animatie daar tanden te poetsen met een aantal kinderen. Moet je nodig? Lekker wachten tot het tandenpoetsen klaar is. Kinderen spelen in- en maken gebruik van het toilet. Ik heb mijn beklag gedaan maar dat heeft niet echt geholpen. Het is een taak van de ouders... is dit wel zo? Het is ook een taak van de beheerder om te bieden wat op de site staat. De dames van de receptie verdienen een groot compliment, erg aardig en hulpvaardig.

Het winkelcentrum is zo dichtbij dat ik de broodjes niet echt gemist heb. Fijne camping!

Nooit meer

Jan
          27-7-2018
          • Activiteiten3
          • Onderkomen5

Wat niet.....er is geen winkel voor bv brood/kleine dingen. Laat op de camping bv een bakkerswagen rijden zodat je verse broodjes aan kan bieden. Met de horeca kan je geld verdienen dus zorg dat dat er is, ook in de zomerse avonduren. Houdt het terras met de hoge temperaturen langer open. Ik hoorde dat de horeca stopt per augustus. Stoppen midden in het hoogseizoen, wie verzint zoiets.

Wat wel.....ik moet echt hard verzinnen. Wij gaan er niet meer naar terug.

Aanrader!

Dennis
          25-7-2018
          • Activiteiten10

Top camping!

De kids hadden het fantastisch en wij ook!

Fijn zwembad, schoon, leuke animatie, top service en fijne medewerkers!

Camping niet voor herhaling vatbaar

Jannie
          21-7-2018
          • Activiteiten2

Mooie groene omgeving, we hebben lekker gekampeerd dankzij het mooie weer en het zwembadje. Met het gezin een leuke tijd gehad samen. Helaas vindt ik het verder geen aanrader voor een gezin met jong volwassen kinderen. Op de camping echt niet veel te doen. Geen leuke animatie voor deze leeftijd. Ook mis ik warme broodjes in de ochtend, een gezellig muziekje en een drankje op het terras s' avond. Hapje eten deden wij lekker buiten de camping. Ik vond de cafetaria niet aanspreken qua produkten. Goedkope aldi produkten . Patatje satehsaus was niet lekker.

Genieten!!

Maas
          17-7-2018
          • Activiteiten10
          • Onderkomen10

Wij komen ieder jaar weer met heel veel plezier naar de camping, het is echt een aanrader voor iedereen die van mooie natuur houd.

Er is een verwarmd zwembad, een springkussen, tafeltennis, leuke animatie...enz.

De camping word gerund door een vriendelijk team die altijd heel erg behulpzaam en klantgericht zijn, tot volgend jaar!

Mooie plek op een nette camping

Fam. Vosjan
          16-7-2018
          • Activiteiten9
          • Onderkomen9

We hebben twee nachten overnacht met ons gezin met twee kinderen in de leeftijd van 8 en 11 jaar. Bij het reserveren werd de trekkershut welke we eerst gezien hadden afgeraden voor ons. Dit bleek ook een juiste keuze gezien de omvang.

Bij het reserveren bleek het mogelijk om de zondag later te vertrekken en konden we vrijdagavond laat nog op het park terecht.

Vriendelijk geholpen en met het zwembad in het zicht was het prima uit te houden ook de animatie was aanwezig.

De coco-sweet is een leuk en prettig onderkomen waar je luxe kunt genieten van een bed en meerdere luxe zoals magnetron en senseo.

Ook beschikt de coco-sweet over een eigen picknick bank. Ondanks het mooie weer kun je genieten van de zon en de schaduw.

Het park beschikt over veel chalets / sta caravans maar is prettig afgewisseld met caravan / tent / camperplekken.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Bos Park Bilthoven in Bilthoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Bos Park Bilthoven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.