Vakantiepark Bos Park Bilthoven

Vakantiepark Bos Park Bilthoven
7,6

• Activiteiten7,1
  • Onderkomen7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Bos Park Bilthoven voor je op een rij gezet:

200 reviews over Vakantiepark Bos Park Bilthoven in het Nederlands

Maas
17-7-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wij komen ieder jaar weer met heel veel plezier naar de camping, het is echt een aanrader voor iedereen die van mooie natuur houd.

Er is een verwarmd zwembad, een springkussen, tafeltennis, leuke animatie...enz.

De camping word gerund door een vriendelijk team die altijd heel erg behulpzaam en klantgericht zijn, tot volgend jaar!

Mooie plek op een nette camping

Fam. Vosjan
16-7-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

We hebben twee nachten overnacht met ons gezin met twee kinderen in de leeftijd van 8 en 11 jaar. Bij het reserveren werd de trekkershut welke we eerst gezien hadden afgeraden voor ons. Dit bleek ook een juiste keuze gezien de omvang.

Bij het reserveren bleek het mogelijk om de zondag later te vertrekken en konden we vrijdagavond laat nog op het park terecht.

Vriendelijk geholpen en met het zwembad in het zicht was het prima uit te houden ook de animatie was aanwezig.

De coco-sweet is een leuk en prettig onderkomen waar je luxe kunt genieten van een bed en meerdere luxe zoals magnetron en senseo.

Ook beschikt de coco-sweet over een eigen picknick bank. Ondanks het mooie weer kun je genieten van de zon en de schaduw.

Het park beschikt over veel chalets / sta caravans maar is prettig afgewisseld met caravan / tent / camperplekken.

Niet echt mijn soort camping.

Frits
16-7-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen1

Grote camping met leuk zwembad. Keurig sanitair (wat aan het eind van de dag wel stonk). Zwembad was wel koud (in tegenstelling tot wat op de website stond).

We waren met de fiets en je wordt dan ergens op het voetbalveldje weggestopt. Wat helemaal geen kampeerplek is dus, maar een voetbalveld. Je mag dan ook op de zandbult je tent op zetten, waar overigens geen vlak stuk te vinden is. Hmmm... er wordt niet heel goed gezorgd voor fietskampeerders. Terwijl ze wel een 'speciaal' tarief hebben voor fietskampeerders.

De camping was alles behalve vol, dus plek zat om ons op een 'gewone' kampeerplek te zetten. Maar dat kon niet...

Het inschrijven duurde erg lang, overnachten voor één nachtje en er moet een heel systeem ingevuld worden.

Fantastisch zwembad en kinder speeltuin

Kimberley
    12-7-2018
    • Activiteiten7
    • Onderkomen7

Leuke, rustige camping. Vriendelijke receptioniste en zeer snelle afhandeling van de overdracht van mijn caravan.

Teleurstellend.

Jackie Zonnenberg
    7-7-2018
    • Activiteiten2
    • Onderkomen9

Mooie omgeving, vriendelijke receptioniste. Horeca is gesloten alleen in namiddag in het weekend mogelijkheid om ijs en frisdrank te kopen. Jammer! Vanaf vandaag 7 juli hoog seizoen dus voltarief. Alleen het recreatieteam begint pas volgende week... tip, neem evt eigen fietsen mee. Deze zijn zowel op de camping als in het dorp niet te huur.

Al met al slechte prijs/ kwaliteitsbverhouding.

Mooie locatie, goede camping, WiFi uit d'oude doos

Gast op Bospark Bilthoven
    3-7-2018
    • Activiteiten6
    • Onderkomen7

We werden vriendelijk ontvangen door de receptie. Het park is buiten het hoogseizoen niet overvol, maar goed bezet. Vooral oudere gasten / gasten zonder kinderen. Prima zwembad en kantine. De omgeving Heuvelrug is zeer mooi, goed om te fietsen, op racefiets, ATB of de (e)bike. Er zijn beter gesitueerde campings voor fietsfanaten (meer naar het oosten). Je verblijft in Bilthoven en naast Den Dolder vlakbij Zeist. Bilthoven is een gezellig dorp met klasse horeca (Top's ijs, Grand Cafe PK en kledingwinkels, zoals P. Doek damesmode en Kids Republic voor hippe kinderen en niet te vergeten Duetz voor Heren en Dames. Er is een goed station, net als in Den Dolder, dat ook nog een bijzonder luxe Albert Heijn heeft, ongeveer naast cafe de Egelantier.

De WiFi was gratis, maar helaas werd de data via postduif bezorgd, dus deze was feitelijk waardeloos, jammer en onbegrijpelijk in deze tijd in een omgeving waar glasvezel overal beschikbaar is.

• Activiteiten6
    • Onderkomen8

Diervriendelijke camping met chalets, caravan-, tenten- en camper kampeerders. Je krijgt een ruime plek toegewezen, plekken zijn niet afgerasterd waardoor men soms plekken overlapt. Kantine slechts in het weekend open. Winkels vlakbij in het dorp.

Ik kampeerde hier voor het eerst en ook voor het eerst met mijn twee katten, die het aangelijnd zijn na enkele dagen geen probleem meer vonden. Fietsen in een fietsmandje vonden ze ook fijn aangezien de bos-vriendeijke omgeving rustig genoeg voor ze was (na afloop wilden zij niet uit het mandje). Al met al... deze kampeerplek is ideaal voor ontspannen kamperen en... met zwembad.

Jammer van de eigenaar!

X
    5-6-2018
    • Onderkomen5

We hadden hier in 2016 een seizoenplek. Op het eerste gezicht een mooi park met leuk zwembad voor de kinderen, maar... Aan het einde van het seizoen vroegen wij de eigenaar of we onze spullen (tuinset, fietsen, trampoline enz.) mochten laten staan tot de datum waarvoor we betaald hadden, 1 april. Dit was geen probleem. Toen we in maart een bus geregeld hadden om alles op te halen, vonden de helft niet meer terug en de andere helft lag kapot over de hele camping. Uitleg werd niet gegeven...

En we moeten nog steeds € 500,- terugkrijgen van de eigenaar!

Heerlijk Pinksterweekend gehad!

Karin
    23-5-2018
    • Activiteiten8
    • Onderkomen9

Het was een ontzettend fijn weekend, heerlijk genoten met vrienden en de kids.

Fantastische plek!

Van den Berg
    21-5-2018
    • Activiteiten9
    • Onderkomen9

We hebben hier een heerlijk weekend gehad met vrienden en kinderen.

We verbleven in de Coco’s voor het tweede jaar en het was wederom een succes.

Inmiddels is er een ander animatie team en deze viel erg in de smaak bij onze kinderen (leeftijd 0 t/m 5 jaar). Teven is de horeca gewisseld van eigenaar dus was even kijken wat hij had, maar we hebben alle avonden heerlijk gegeten en top service van vriendelijke mensen!

Ook de mensen achter de receptie waren zee behulpzaam en vriendelijk.

Sanitair was schoon, speeltuin weer top voor onze kinderen en gezellige mensen om ons heen.

Enige minpuntje is het zwembad waar geen hek om heen zit. De Coco’s staan tegenover het zwembad dus het is voortdurend opletten geblazen.

Op dat minpuntje na hebben we een heerlijke mini vakantie gehad en komen we graag weer terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Bos Park Bilthoven in Bilthoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Bos Park Bilthoven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Bos Park Bilthoven scoort een 7.61 uit 10 op basis van 202 reviews.