Vakantiepark Bos Park Bilthoven

• 6.3Eetgelegenheden
  • 7.1Onderkomen

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

Middenin de bossen ligt Recreatiepark Bos Park Bilthoven. Voor tieners is hier niet veel te doen, maar de jongere kinderen vermaken zich uitstekend in het buitenzwembad, de speeltuinen, kabelbaan en de air trampoline. Er is een nieuwe horecagelegenheid geopend en tijdens Hemelvaart, Pinksteren en 6 weken in het hoogseizoen is er ook een animatieteam aanwezig. Gelegen op de Utrechtse Heuvelrug en 7 kilometer van Zeist.

We hebben een aantal aanbieders voor Bos Park Bilthoven voor je op een rij gezet:

Contact

228 reviews over Vakantiepark Bos Park Bilthoven

• 5Bea15-09-2019

Niet nog een keer

Camping in een mooie omgeving. Kleine parkeerplaats waardoor autos in de wijk geparkeerd moeten worden hetgeen niet op prijs gesteld wordt in deze dure buurt. Camping is aardig. Ijskoud zwembadwater terwijl het 35 graden buiten is. Zwembad is ook te klein en sleets voor een camping van dit formaat. Jammer. Een keer twee kroketjes besteld in het ongezellige restaurant. Er zat ijs in. Wel mijn geld teruggekregen. Er wordt zowel door personeel als gasten te hard gereden. Mooie lokatie maar toch niet voor herhaling vatbaar. Wil graag beter lijken dan het in feite is maar met duurdere prijzen wordt het niet ineens een betere camping.

• 5Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Alleenreizend

• 8Chiel Jonker24-08-2019

Lekker en leuk

Weer lekker pizza gegeten op het terras van de Boshut. Lekker in de zon met uitzicht op het zwembad. Fijne plek voor een mini-vakantie

• 8Onderkomen

Met vrienden

• 8L.Lenselink23-08-2019

Een oase vlakbij Utrecht

Een Coco sweet is een klein maar fijn ( geen water). De camping is mooi met veel bomen, rust, leuke speeltuinen voor de kleinere kinderen, hij is schoon, het restaurant is ok en de animatie ( stacey en Jeroen) was top! Minpuntjes waren de wc’s die niet goed doortrokken, geen kinderwc’s en geen zeep aanwezig.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Met jonge kinderen

• 7Sonja27-07-2019

Rustige familiecamping, behulpzaam personeel

Goede voorzieningen voor de kinderen, genoeg speelgelegenheid!

• 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Met jonge kinderen

• 7Fam. Kers16-07-2019

Prima verblijf

Fijne camping met schoon sanitair, vriendelijke mensen bij de receptie, mooi zwembad, speeltuin. Mooie fietsomgeving. Kortom: de ideale plek om te genieten

• 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

• 9Noor13-07-2019

Serene sfeer, ondanks volle bak. Goede horeca!

Prettige sfeer, mooi park, prachtige omgeving, zeer vriendelijke horeca, lekker zwembad, zon en schaduw, de geur van Frankrijk!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Met oudere kinderen

• 9Piet Marchal30-06-2019

Wij schrokken ook van de vele negatieve reactie over deze camping. Maar wij zijn heel vriendelijk behandeld. En ook met Acsi wordt je ook keurig en vriendelijk geholpen naar een plaats die wij zelf hadden gekozen.

• 3Kleetje17-06-2019

Harteloze wintbeluste ondernemers.

Jammer dat Green Spirit Bospark Bilthiven mij hetbgevoel geeft dat ik object ben waar zoveel mogelijk geld uit geperst moet worden.

• 1Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

Alleenreizend

• 9Ronald van den Berge17-06-2019

rustig en verzorgde kindvriendelijke camping.

Dit is een goed uitgeruste camping met heel vriendelijk personeel. Ook in het restaurant kun je eenvoudig maar goed eten met goede bediening en niet duur. Het zwembad is schoon en goed verzorgd met een groot ligterras en ligweide met een springkussen voor de kinderen. Wij zijn erg tevreden en verblijven dan ook wat langer.

• 9Onderkomen

• 9Els onink15-06-2019

We hebben genoten. Receptie was vriendelijk. Personeel op het park was vriendelijk. Zwembad was top nog een beetje koud. En boshut was ook super leuk. Voor herhaling vatbaar😊

• 9Onderkomen

Met oudere kinderen

4 tips over Vakantiepark Bos Park Bilthoven

• Marcel, 16-07-2013

Neem vooral de fiets mee en geniet van de mooie omgeving. Fiets naar lage vuursche voor heerlijke pannekoeken. Bezoek aan beeld en geluid in Hilversum is een zeer leuk uitje voor hele familie.

• p.hopman, 03-07-2013

wij komen zeker terug, het is ons prima bevallen ook zijn er leuke fietsroutes kosteloos bij de receptive verkrijgbaar

• judith veen, 14-10-2014

hoe langer je blijft hoe beter de prijs. dus voor onze 3 maanden was het goed.

0 vragen over Vakantiepark Bos Park Bilthoven

Vakantiepark info