Weer vandaag1°-3°
8,2

31 reviews over Camping Recreatie Landschap Rosenboom in het Nederlands

Super leuke camping. Aanrader!

Caroline,
22-4-2018

We werden vriendelijk ontvangen met een kopje koffie. Leuke camping , bestaat uit allemaal mini schiereilandjes. Ruime plekken. Prima washok. Rustig. Omgeven door schapen, koeien en paarden. We hebben er van genoten!Leuke uitstapjes gemaakt in de omgeving.

Gereisd met partner in april 2018

Mooie natuur, paarden en pony's

Joyce
19-8-2016

Super relaxte dagen gehad op deze camping met ruimte, water, paarden en fijne ruime plek. Het mooie sanitair is goed verzorgd. Ruime douches, gewoon toiletpapier bij de toiletten en schoon.

Hoogtepunt was het ponyrijden, dank je wel.

Zeer vriendelijke en gastvrije mensen. Wij komen graag terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

prachtige natuurlijk kampeer terrein!

Carla Sandbrink
21-7-2016

Heerlijke camping in prachtig landelijke omgeving. Ruim voldoende fiets, wandel en watersport gelegenheid in het hele gebied. Leuke oude kleine stadjes zoals IJsselstein, Oudewater en natuurlijk Benschop op vrij korte afstand. Camping heeft zowel een zwemvijver als een visvijver en kano's te huur. Mooi vond ik de natuurlijke begroeiing rondom de kampeer eilandjes, precies datgene wat zo mooi bij een dergelijke plek past. Aardige eigenaren. Een aanrader, zeker voor een paar dagen rust in de fraaie omgeving!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Gezellige, rustige boerencamping

E.
10-5-2016

Allereerst ontzettend aardige eigenaren, een echt familiebedrijf. Je bent zeer welkom, men is aanwezig maar op de achtergrond. De campingplekken zijn ruim, 2 kampeerplekken per 'eilandje'. (ong 200 m2 per plaats?) Vrij uitzicht over de landerijen en overal water. Je kunt bootjes en kano's huren maar ook zelf met je opblaaskroko dobberen. Toilet-/douchegebouw netjes, ruime douches. Het vertier moet je zelf maken maar dat is juist de kracht van deze camping. Heel fijn.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Gezellige boerencamping voor rustzoekers.

Hans en Mir
3-1-2016

Dit is een mooi gelegen boerencamping waar je de koeien 2x per dag voorbij ziet lopen. De plaatsen zijn groot genoeg. Verder kun je hier fijn kanoën.(verhuur op de camping). De camping ligt perfect voor het maken van uitstapjes naar bv Utrecht en Gouda.

Gereisd met partner in juli 2015

Unieke locatie, rustgevend, heerlijk, genieten !

Janny van den Bovenkamp
13-7-2015

Recreatie park Rosenboom is een echt leuke uitvalsbasis voor een (korte) vakantie. Je hebt er alles wat je nodig hebt en de plek is uniek. De camping is ingedeeld in allemaal kleine eilandjes waar op elk eilandje plaats (meer dan genoeg) is voor 2 caravans (of tenten of wat dan ook). De uitkijktoren op de camping verschaft je een prachtig uitzicht over niet alleen de leuke ligging van de camping zelf, maar ook de omgeving. De eigenaren zijn gastvrij, hartelijk en makkelijk in omgang. Kano's op de camping te huur voor leuke vaartochten. Voor (kleine) kinderen zijn er geen speeltoestellen, maar ook die kunnen zich prima vermaken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Weilanden, water, ruimte, natuur

a.brigande
3-10-2014

Heerlijke camping met gering aantal plaatsen, steeds twee plekken op een eilandje omgeven door een sloot. Rondom uitzicht over weilanden, boerderijen, koeien, paarden, appel- en perenbomen. Terrein behoort tot de oudste boerderij van Nederland, zo hoorden we. Perfect sanitair. Mogelijkheid om te kanoën. Aan de entree van het langgerekte terrein staat een mooi houten pand waar je heerlijk kunt eten en drinken. Ook staat er een hoge uitkijktoren. Perfect voor een weekend rust, wandelen en fietsen, maar zelfs de twee jongens van 13 die we bij ons hadden, vonden het een top-plek. Je kunt lopend in een goed kwartier naar het mooie dorp (supermarkt, terrasje, twee kerken!).

Gereisd met oudere kinderen in september 2014

super geweldige camping!

Ivonne van Mameren
23-9-2014

wat een geweldige camping is dit! de plekken zijn fantastisch (allemaal eilandjes met top uitzicht), het sanitair is modern, mooi en altijd schoon, de eigenaren zijn onwijs vriendelijk en betrokken...kortom, wij vinden het een absolute aanrader!!!

Gereisd met partner in augustus 2014

Wat een ontvangst en wat een geweldige lieve, gezellige mensen. Wij voelden ons meteen thuis. En dan de plek helemaal top. Het sanitair kan niet beter. Veel mogelijkheden om heerlijk een met de natuur te zijn maar ook heel veel gezelligheid. Voor ons een jaarlijkse terugkeer.

Gereisd met partner in juli 2014

Geweldige plek! Rust,ruimte en uitzicht

Madelijn
27-5-2014

Wat een feest als de koeien elke dag, ochtend en avond weer voor bij komen.

Je kan heerlijk fietsen en wandelen in dit gebied.

De kinderen konden met bootje in het water dobberen en zwemmen in de plas.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Recreatie Landschap Rosenboom in Benschop, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Recreatie Landschap Rosenboom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.