Bed and Breakfast Onder den Peerenboom

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

37 reviews over Bed and Breakfast Onder den Peerenboom

• 9Jolanda16-06-2020

Fantastisch zeker een aanrader!

Dit was onze eerste fiets/wandel vakantie in een mooie omgeving. De B&B is echt een aanrader een gezellige gastvrouw/heer. Het ontbijt echt fenomenaal.

Gereisd met vrienden in juni 2020

• 10Karen03-06-2020

Aanrader!

Heerlijk pinksterweekend gehad met zijn drietjes in deze B&B: lekker vers ontbijtje, koffie en thee beschikbaar en erg ontspannen en ongedwongen ontvangen. Ook voldoende ruimte / activiteiten om je ook op het erf te vermaken. Je hoeft nergens heen. Kan wel natuurlijk, want de omgeving is ontzettend mooi. Mooi wandelen en leuke dorpjes dichtbij! Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 2019
    8Monica26-02-2019

Super!

Mijn dochter en ik werden zeer vriendelijk ontvangen door de gastvrouw. Wij zaten in een prachtige en gezellige kamer/appartement. Wij hadden ook het ontbijt bijgeboekt en dat was heel erg uitgebreid en met verse streekproducten. Wij hebben het in ieder geval heerlijk gehad!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

• 2018
    10Mari-Anne Roelse23-09-2018

fantastisch

Ontzettende aardige ondernemers die in een groene, rustieke en prachtige ongeving een zeer luxe B&B hebben neergezet vanuit ecologisch denkbeeld. Heerlijk en gezond ontbijt. We hadden een zalig verblijf !

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

10Femke Ditmars04-05-2016

Fantastische plek met zeer gastvrije eigenaren

Dé plek om te genieten en te onthaasten, alles klopt! Fijne eigenaren, unieke ligging, prachtige kamers, heerlijk ontbijt! Super!

Gereisd met partner in januari 2016

• 9sarah26-10-2014

Aanrader!

Prachtige Bed and Breakfast. Mooi appartement, keurig verzorgd, luxe uitstraling. Mooie omgeving. De service is super. Wij gingen s' avonds uit eten in IJsselstein en werden door de eigenaresse bij het restaurant afgezet. Heerlijk geslapen in het luxe bed. Het ontbijt was prima verzorgd en bevatte heerlijke streekproducten. Kortom een echte aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2014

• 8dhaak28-05-2014

Mooie b&b, leuke omgeving

Onder den peerenboom is een mooie b&b. Wij hadden een appartement ivm met onze zoon van 1,5 jaar. Het appartement is van alle gemakken voorzien en men was zelfs bereid om een magnetron te plaatsen ivm het eten van onze zoon. De kamer is mooi en zodanig ingericht dat onze zoon niets kapot kon maken. Alles zag er perfect uit en de douche was heerlijk, net als het bed. Het ontbijt was zeer uitgebreid en afwisselend. Er staat buiten in de tuin een bbq en een grote eettafel die je mag gebruiken. Vanuit de tuin kijk je uit op de wei. In een naast gelegen wei staan een paar pony's die je naar hartelust mag aaien. Tevens staat er een trampoline. De enige reden dat wij het een 7 voor kindvriendelijkheid geven is dat er een paar slootjes over het terrein lopen waar de kinderen zo in kunnen lopen. In de omgeving zijn leuke plaatsje zoals IJsselstein, waar je zo bent op de fiets. Benschop zelf stelt niet veel voor maar heeft wel een grote supermarkt.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

• 10Gertjan Bielen11-05-2014

B&B die je verwachtingen ruim overstijgt

We verbleven met onze familie 3 dagen Onder Den Peerenboom.

De omgeving en de kamers zijn uitmuntend. Er is niets op aan te merken. Spik splinter nieuw, proper en van alles voorzien!

Femke en Kees staan voor je klaar, niets is te veel. Ze blijven je verrassen: fleece dekentje in de avond, vuurkorf erbij, gebruik maken van hun servies en BBQ, kaarsjes rond de dutchtub. Ze zorgen voor een onvergetelijk verblijf.

Ontbijt kon met de familie gezamenlijk genuttigd worden. Alles tot in de puntjes verzorgd. Op maat van de bezoeker en alle dagen anders gebracht! Oog voor details en altijd bereid om advies te geven over te bezoeken bezienswaardigheden in de buurt.

Kortom: zoek niet verder en boeken maar!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

• 9Bert09-03-2014

Aanrader!

Zeer prettig ontvangen. Onberispelijk, schone en komplete kamer. Prima bed. Lekker ontbijt. Heerlijk verblijf gehad.

Gereisd met partner in januari 2014

• 8H.F.Weijs09-12-2013

Fantastische plek.

Onder den perenboom is een bed en braekfest, die bijzonder en vriendelijk is. Ga erheen en ontdek het. De klant is keizer en de bedden zijn heerlijk. Ook de ligging is uitmuntend, zoals Oudewater, Gouda,IJsselstein en Haastrecht. Prachtige plekjes. Het ontbijt is vorstelijk, iedere dag weer.
    Groetjes, Henk En Miep. Weijs

Gereisd met partner in december 2013