Bed and Breakfast

33 reviews over Bed and Breakfast Onder den Peerenboom in het Nederlands

fantastisch

Mari-Anne Roelse,
23-9-2018

Ontzettende aardige ondernemers die in een groene, rustieke en prachtige ongeving een zeer luxe B&B hebben neergezet vanuit ecologisch denkbeeld. Heerlijk en gezond ontbijt. We hadden een zalig verblijf !

Gereisd met partner in september 2018

Fantastische plek met zeer gastvrije eigenaren

Femke Ditmars
4-5-2016

Dé plek om te genieten en te onthaasten, alles klopt! Fijne eigenaren, unieke ligging, prachtige kamers, heerlijk ontbijt! Super!

Gereisd met partner in januari 2016

Aanrader!

sarah
26-10-2014

Prachtige Bed and Breakfast. Mooi appartement, keurig verzorgd, luxe uitstraling. Mooie omgeving. De service is super. Wij gingen s' avonds uit eten in IJsselstein en werden door de eigenaresse bij het restaurant afgezet. Heerlijk geslapen in het luxe bed. Het ontbijt was prima verzorgd en bevatte heerlijke streekproducten. Kortom een echte aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2014

Mooie b&b, leuke omgeving

dhaak
28-5-2014

Onder den peerenboom is een mooie b&b. Wij hadden een appartement ivm met onze zoon van 1,5 jaar. Het appartement is van alle gemakken voorzien en men was zelfs bereid om een magnetron te plaatsen ivm het eten van onze zoon. De kamer is mooi en zodanig ingericht dat onze zoon niets kapot kon maken. Alles zag er perfect uit en de douche was heerlijk, net als het bed. Het ontbijt was zeer uitgebreid en afwisselend. Er staat buiten in de tuin een bbq en een grote eettafel die je mag gebruiken. Vanuit de tuin kijk je uit op de wei. In een naast gelegen wei staan een paar pony's die je naar hartelust mag aaien. Tevens staat er een trampoline. De enige reden dat wij het een 7 voor kindvriendelijkheid geven is dat er een paar slootjes over het terrein lopen waar de kinderen zo in kunnen lopen. In de omgeving zijn leuke plaatsje zoals IJsselstein, waar je zo bent op de fiets. Benschop zelf stelt niet veel voor maar heeft wel een grote supermarkt.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

B&B die je verwachtingen ruim overstijgt

Gertjan Bielen
11-5-2014

We verbleven met onze familie 3 dagen Onder Den Peerenboom.

De omgeving en de kamers zijn uitmuntend. Er is niets op aan te merken. Spik splinter nieuw, proper en van alles voorzien!

Femke en Kees staan voor je klaar, niets is te veel. Ze blijven je verrassen: fleece dekentje in de avond, vuurkorf erbij, gebruik maken van hun servies en BBQ, kaarsjes rond de dutchtub. Ze zorgen voor een onvergetelijk verblijf.

Ontbijt kon met de familie gezamenlijk genuttigd worden. Alles tot in de puntjes verzorgd. Op maat van de bezoeker en alle dagen anders gebracht! Oog voor details en altijd bereid om advies te geven over te bezoeken bezienswaardigheden in de buurt.

Kortom: zoek niet verder en boeken maar!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

Aanrader!

Bert
9-3-2014

Zeer prettig ontvangen. Onberispelijk, schone en komplete kamer. Prima bed. Lekker ontbijt. Heerlijk verblijf gehad.

Gereisd met partner in januari 2014

Fantastische plek.

H.F.Weijs
9-12-2013

Onder den perenboom is een bed en braekfest, die bijzonder en vriendelijk is. Ga erheen en ontdek het. De klant is keizer en de bedden zijn heerlijk. Ook de ligging is uitmuntend, zoals Oudewater, Gouda,IJsselstein en Haastrecht. Prachtige plekjes. Het ontbijt is vorstelijk, iedere dag weer.

Groetjes,

Henk En Miep.

Weijs

Gereisd met partner in december 2013

Puur genieten in de rust!

Marijn en Eveline
22-11-2013

We zien terug op een heerlijke luxe overnachting "Onder den Peerenboom". Alles was goed onderhouden en zeer netjes. 's Avonds op advies van Femke uit eten geweest (De Schans, Montfoort). Bij terugkomst "Onder den Peerenboom" stond de dutchtub al warm te borrelen, brandende kaarsen aan, de wijn met hapjes stonden klaar en....genieten maar. Buiten was het 4 graden, zo'n bijzondere ervaring...heerlijk! Goed geslapen en afgesloten met een fantastisch ontbijt. Om nooit te vergeten!

Gereisd met partner in november 2013

Voor herhaling vatbaar!!

Gonny van der Ven
9-9-2013

Dit B & B is alles wat je mag verwachten van een B & B in een, prachtig verbouwde, boerderij met bijgebouwen. Wij zijn allerhartelijkst ontvangen en werden tijdens ons verblijf van alle tips voorzien m.b.t. de omgeving en eventueel te bezoeken restaurants. De verschillende ontbijtjes, door de gastvrouw zelf vers klaargemaakt waren super en uiterst doordacht en verzorgd.

Gereisd met partner in augustus 2013

B&B, aanrader voor wie wil genieten!

Maarten en Caroline
3-8-2013

Wat hebben we genoten. Zeer gastvrij ontvangen door Femke, heerlijk ruime kamer, schoon en luxe. Ontbijt onder de boom met uitzicht op de koeien. Wat wil je nog meer?!

Gereisd met partner in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Onder den Peerenboom in Benschop, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Onder den Peerenboom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.