Camping Midden op 't Landt

Meer camping info

29 reviews over Camping Midden op 't Landt

• 9Jessica03-02-2015

Genieten!

Afgelopen zomer hebben we een heerlijke vakantie gehad op Camping Midden op 't Landt. De kinderen hebben zich prima vermaakt en ook wij genoten van de ruimte en omgeving. Ook al is er niet een 'echt' zwembad, hebben de kinderen veel plezier met andere wateractiviteiten etc. Sinds dit jaar hebben ze naast de camping ook een pannenkoekenhuis, ideaal om even een lekker hapje te eten en ook het werk kan de eigenaar goed afwisselen. Wij zijn enorm tevreden over deze camping en komen gauw weer terug, de kinderen hebben er nu al zin in!

• 8Rianne Thenu28-01-2015

Hele prettige camping

Camping Midden op 't Landt hebben wij als zeer prettig ervaren. Er wordt prettig met je omgegaan en heel warm. Ook onze dochter vindt het altijd leuk om te komen en vermaakt zich prima. Wij voelen ons altijd zeer welkom als we komen en genieten ervan. Er is aandacht voor ons, maar ook voor onze dochter en je wordt ook bij de activiteiten betrokken. Kortom; we zijn zeer tevreden over deze camping.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

• 2mike04-08-2014

waren niet welkom

wij zijn op 19 julie op deze camping gekomen ,en hebben niet het gevoel gehad dat we welkom waren . er word geen aandacht aan de camping gegeven maar aan de creperie die ze hebben . verder maakt de kok de wc schoon in zijn kokskleren en gaat hij paardrijden met zijn kokskleren aan . sorry maar dit is neit hygienisch. verder werd de kinderen verteld dat ze niet over de hekken van de creperie mogen klimmen (zelf doen ze het wel ,)om bij het springkussen te komen en dat ze via de creperie moeten ,doen de kinderen dat worden ze tegen gehouden . ze willen de camping en de creperie gescheiden houden ,maar dat kan niet heeft het zelfde adres en huisnummer . vervolgens mogen de kinderen die in de creperie eten wel op de cam ping spelen maar andersom niet . ik heb het idee dat ze de werkzaamheden van de creperie niet goed inschatten en nu zijn ze daar druk mee en de camping is bij zaak . als eigenaar van de camping ben je van s morgens tot s avonds op de camping wat niet gebeurde

• 3Staat v/h sanitair

• 3Holtman03-08-2014

niet klant gericht

Waren vorige jaren een fijne camping tot dat ze een pannenkoekenhuis kregen. Verwaarloosde ze de mensen op de camping. Omgeving is mooi. Sanitair is nodig aan vervanging toe. Invalide douche is nog niet afdoende en en invalide toilet is niet op hoogte. Als invalide zijnde mag je er geen gebruik van maken allen als je een jaarplaats hebt in de winter. of in het pannenkoekenhuis komt.

• 4Staat v/h sanitair

• 8Stefan28-06-2014

Heerlijk ontspannen in het Groene hart

Hele fijne camping met grote plaatsen, we komen er nu al voor het 3e jaar maar zijn elk jaar weer blij als we aan komen rijden. Tot rust komen op z'n best en nu met restaurant en midgetgolfbaan kun je ook nog even uitgaan op je eigen camping. Enige verbeterpunt zou kunnen zijn dat de sanitaire ruimtes vernieuwd zouden kunnen worden, laat soms te wensen over.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

• 9Karin Dooren26-08-2013

Heerlijke familiecamping in mooie omgeving!

We hebben 3 weken op deze gezellige camping doorgebracht. En volgend jaar gaan we weer! Mooie, ruime plekken. Kinderen kunnen hier heerlijk (buiten) spelen en met slecht weer kunnen ze in de schuur filmpjes kijken of knutselen. De eigenaresse is heel gastvrij en zorgt ervoor dat alles goed geregeld is.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 9Henry en Rianne Thenu21-02-2013

Super gezellig !! Je krijgt een warm welkom

Het is zeker de moeite waard als je wilt genieten van de rust en ook op zoek bent naar gezelligheid.

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Femke12-05-2012

Een aanrader!

Heerlijk ontspannen sfeer op deze camping. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt. Het sanitair is schoon en de gastvrouw Gerda is super vriendelijk..

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 8Tenna10-05-2012

Een prima camping

Wij zijn diverse keren op deze camping geweest en hebben het er steeds erg naar ons zin gehad. De camping is ruim opgezet, straalt rust uit en is van alle nodige voorzieningen voorzien. Ook de kinderen hebben prima de ruimte om zich uit te leven en genoeg vriendjes om mee te spelen. De gastvrouw is zeer behulpzaam en denkt graag met de gasten mee.

De camping is gelegen in een landelijke omgeving, met een wijds uitzicht over de polders van het prachtige Groene Hart. We hebben ons er geen moment verveeld. Je kunt er prima fietsen, wandelen, vissen, enz.. Ook hebben we het historische stadje Oudewater bezocht. Een gezellig, knus stadje met diverse historische gebouwen, vele terassen en een heerlijke ijssalon in het centrum van de stad.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2012

4 tips over Camping Midden op 't Landt

• Stefan, 28-06-2014

Leuk pannenkoekenhuis met midgetgolgbaan op de camping aanwezig.

• Karin Dooren, 26-08-2013

Bij de camping wordt ook een mooi pannekoekhuis gebouwd. Daar hopen we begin 2014 heerlijk te kunnen gaan eten.

• mike, 04-08-2014

een wandeling in natuurgebied de waarden echt prachtig mooi

3 vragen over Camping Midden op 't Landt

• Ed., 02-10-2018

Wifi op de camping

Is er wifi op de camping?

• Greet van Schaik, 25-08-2017

Pannenkoek eten

Zondag 27-8-2017 16.30 midgetgolf 1 uur met 4 kinderen 6 volwassenen .Daarna met 10 personen Pannenkoek eten ,lukt dat. Fam.N.C.van schaik 0613140985

• Ria Manten, 18-03-2017

Ishet vandaag, 18 maart 2017 geopend?

Is het vandaag geopend? 18-3-2017.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig