Camping Midden op 't Landt

Meer camping info

29 reviews over Camping Midden op 't Landt

• 9Henry28-04-2016

Heerlijke plek

Fijne camping om te komen!! We hebben genoten. Het nieuwe sanitair is keurig en de mensen zijn vriendelijk. Ook de pannenkoeken waren heerlijk van de crêperie die bij de camping zat. We komen zeker nog eens terug!

• 9Rianne Thenu28-04-2016

Heerlijke plek met mooi nieuw sanitair!

De camping ligt op een centrale plek en we hebben echt genoten! Ook het nieuwe sanitair ziet er mooi uit!

• 9Sharon24-04-2016

Aanrader!

Mooie schone en leuke camping, vooral met kinderen. Sinds kort staat er een nieuwe sanitair unit. Ziet er erg keurig en schoon uit. Mooie omgeving. Wij hebben ons prima vermaakt. Niet te vergeten, een goede eetgelegenheid bij de Crêperie. Erg vriendelijk personeel. Heel erg goed dat het personeel voor in de schoonmaak een andere kleur kleding draagt dan het personeel in het restaurant. Wij komen zeker terug!!

• 10Bas24-04-2016

Een aanrader, hier kom ik al een paar jaar.

Het is een rustige camping in een oud dorpje, de mensen zijn gezellig en altijd in voor een praatje. er is sinds kort een nieuwe sanitaire voorziening met genoeg douche gelegenheid en toiletten, er staat ook een wasmachine en wasdroger in. je kunt er midgetgolfen en op het terras of binnen zitten voor een kopje koffie met eigengemaakte appeltaart of net waar je zin in hebt.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2016

• 9Janny14-04-2016

Super!

Camping Midden op 't Landt is een prachtige camping. Tussen de weilanden en boerderijen, middenin de mooie natuur! Sins kort staat er nieuwe Sanitair, zeer goed van kwaliteit. Verder is er een goede eetgelegenheid bij de crêperie. Kortom een mooie camping om te verblijven. Dankjulliewel!

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 9Maria05-09-2015

Gezellig en plezierig

Een gezellige camping! Erg vriendelijke mensen en goede hulp. Ik voelde me er thuis, doordat ik warm werd ontvangen.

Gereisd met partner in juli 2015

• 10sophia25-08-2015

geweldig !

We hebben een geweldige vakantie gehad op de camping , kinderen hebben genoten van het zwembad , speeltuin en grote zandbak . De sanitair is oud maar erg schoon en netjes ,het nieuwe sanitair is binnenkort in gebruik . We hebben heerlijk gegeten bij het restaurant die bij de camping is ! Waren vriendelijk en we komen zeker volgend jaar terug !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 3Kees04-08-2015

Weinig plezier beleefd.

De ontvangst was vriendelijk. Wat ons opviel is de slechte staat van het sanitair, daar lees je niets over. Slecht schoongemaakt kapot en sommige delen echt verrot. Als er wordt schoongemaakt gebeurd dat in de kleding van het pannenkoekenrestaurant. Zijn de handen gewassen? Eet smakelijk, Niet echt een camping om nog eens terug te komen. Jammer.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Di 20-07-2015

Geweldig!

Afgelopen weken heb ik samen met mijn man en 3 kinderen op de camping gestaan. Dit was een geweldige ervaring. De kinderen hebben zich prima vermaakt. Een leuke speeltuin, zwembad en een hele grote zandbak. Bij slecht weer konden ze zich ook heel goed binnen in de schuur vermaken. Het ontvangst was heel fijn en de sfeer op de camping was ook heel goed. En wat een prachtige omgeving! Echt midden op 't landt! Genieten dus! Het restaurant op de camping is ons ook heel goed bevallen. Heerlijk gegeten daar! De nieuwe sanitaire voorziening ziet er ook heel netjes uit! De volgende keer (ja, we komen zeker terug!) hopen we daar gebruik van te maken!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9roy23-06-2015

heel leuk gehadt

Ik heb het super naar me zin gehadt en me kinderen ook super vakantie gehad groetjes Roy en de kinderen

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

4 tips over Camping Midden op 't Landt

• Stefan, 28-06-2014

Leuk pannenkoekenhuis met midgetgolgbaan op de camping aanwezig.

• Karin Dooren, 26-08-2013

Bij de camping wordt ook een mooi pannekoekhuis gebouwd. Daar hopen we begin 2014 heerlijk te kunnen gaan eten.

• mike, 04-08-2014

een wandeling in natuurgebied de waarden echt prachtig mooi

3 vragen over Camping Midden op 't Landt

• Ed., 02-10-2018

Wifi op de camping

Is er wifi op de camping?

• Greet van Schaik, 25-08-2017

Pannenkoek eten

Zondag 27-8-2017 16.30 midgetgolf 1 uur met 4 kinderen 6 volwassenen .Daarna met 10 personen Pannenkoek eten ,lukt dat. Fam.N.C.van schaik 0613140985

• Ria Manten, 18-03-2017

Ishet vandaag, 18 maart 2017 geopend?

Is het vandaag geopend? 18-3-2017.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig