Camping Midden op 't Landt

Meer camping info
Tonen op kaart

29 reviews over Camping Midden op 't Landt

• 8PK28-07-2019

We komen graag nog een keer!

Ruime plaatsen op een groot veld tussen de fruitbomen. Water en stroom en afvalwaterpunt op je plaats. Voor langkampeerders grote velden omringt door een heg, dat moet je willen. Lijken wel complete vestingen soms. Sta je echt alleen. Als je meer gezelligheid zoekt dan een plekje op het veld vragen. Hond mag mee, mits aangelijnd.

Waar je ook staat, een geweldig uitzicht over de weilanden. Er start een klompenpad op de camping, erg leuk om te wandelen. Natuurlijk een pannenkoek eten in het restaurant, zonder dat is de vakantie niet geslaagd.

Sanitair mag iets beter, deuren die niet sluiten en douchewater wat naar je buur stroomt. Maar het weerhoudt ons er niet van om nog een keer te komen.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Bas12-07-2019

Ik blijf gewoon terug komen.

Het is midden in de natuur en sinds vandaag 12-7-2019 is er een klompenpad dus je kan er ook een wandeling door de natuur maken.

De percelen zijn lekker ruim en je hebt je eigen parkeerplek met water en 10Ampere stroom ik kom hier al enkele jaren en ben nog steeds tevreden, ik kan lekker uitrusten wanneer ik aankom, en omdat het in de avond rond negen a tien uur stil is kan ik ook gewoon slapen en de volgende dag weer naar mijn werk. Let wel, als er tentfeesten in de buurt zijn dan hoor je deze wel omdat het één uitgestrekte vlakte is, maar gelukkig zijn deze er niet zo heel vaak.

Alleen gereisd in juli 2019

• 9Bas12-01-2019

Bijzonder.

Weer terug gekeerd op de camping in 2018, het was weer gezellig. Er is flink geïnvesteerd in het internet want dat draait lekker vlot en foutloos, het huis is bijna klaar en de plekken worden nog groter heb ik gehoord, de heggen worden doorgetrokken zodat de mensen er ongeveer 5 meter bij krijgen. dat word dit jaar weer terug naar de camping.

Alleen gereisd in juni 2018

• 2018
    9Bas05-03-2018

Gezellig en landelijke rust.

Leuke rustige camping met vriendelijke mensen. Benieuwd hoe het dit jaar word want er is een hele verbouwing gaande zag ik. een huis en een stuk aan het restaurant. Maar het zal wel gezellig als van ouds worden.

Alleen gereisd in september 2017

• 2017
    9sonja11-06-2017

een mooie camping met grote plaatsen

mooie grote afgebakende plaatsen met mooi vergezichten

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Hans en karin10-06-2017

Fantastische plek

Leuke camping grote plaatsen en gezellige mensen

Gereisd met partner in april 2017

• Oude reviews

9Joyce Koning ter Heege27-09-2016

Heerlijke camping

Wij zijn in september nog even een heerlijk weekend er tussenuit geweest op deze mooie camping. We hebben er echt van genoten mooie grote plekken (je mag zelf je plek uitzoeken) Super uitzicht over het mooie landschap Zeer schoon sanitair Vriendelijke behulpzame eigenaar Heerlijke pannenkoeken in hun eigen restaurant Wij komen zeker volgend jaar nog een keer camperen

Gereisd met partner in september 2016

• 8Emmy21-08-2016

Heerlijke camping!

Wij hebben een hele relaxte vakantie gehad in Benschop! Je kunt heerlijk kamperen onder fruitbomen en wilgen. De oude boerderijcamping is kindvriendelijk en gezellig. Het sanitair is schoon en relatief nieuw. De eigenaresse zorgt er zelf, 2 keer per dag, voor dat het brandschoon is. Voor ons wat het top! Tip: in de creperie op de camping hebben ze heerlijke pannenkoeken!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

• 9ad smits21-08-2016

een hele mooie plek

We zijn daar met de kont in de boter gevallen en vooral met die kleine die we bij ons hadden had het goed naar haar zin. Dus een prettige vakantie gehad. De groetjes smits

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2016

• 1Familie ter Horst09-08-2016

valt zeer tegen

ten eerste zijn de gegeven recensies van het personeel de camping is niet het hoofddoel, dat is de crêperie naar de camping word niet of nauwelijks omgekeken. voor de aangeboden wifi hoef je ook niet te komen, dat heeft meer storing dan dat het functioneel is. in het weekend is alles zo vol geparkeerd door de crêperie gasten dat de camping gasten niet eens naar hun verblijf kunnen op een fatsoenlijke manier, en daar word wederom niks aan gedaan. voor de kinderen is er een slecht onderhouden speeltuintje en een zandbak (oude mestbunker) met vies zand. de crêperie is duur en de kok voetbalt met de kinderen mee in zijn werkkleding of staat een sigaretje te roken in zijn werkkleding, de hygiëne is hier ver te zoeken.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

4 tips over Camping Midden op 't Landt

• Stefan, 28-06-2014

Leuk pannenkoekenhuis met midgetgolgbaan op de camping aanwezig.

• Karin Dooren, 26-08-2013

Bij de camping wordt ook een mooi pannekoekhuis gebouwd. Daar hopen we begin 2014 heerlijk te kunnen gaan eten.

• mike, 04-08-2014

een wandeling in natuurgebied de waarden echt prachtig mooi

3 vragen over Camping Midden op 't Landt

• Ed., 02-10-2018

Wifi op de camping

Is er wifi op de camping?

• Greet van Schaik, 25-08-2017

Pannenkoek eten

Zondag 27-8-2017 16.30 midgetgolf 1 uur met 4 kinderen 6 volwassenen .Daarna met 10 personen Pannenkoek eten ,lukt dat. Fam.N.C.van schaik 0613140985

• Ria Manten, 18-03-2017

Ishet vandaag, 18 maart 2017 geopend?

Is het vandaag geopend? 18-3-2017.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig