Camping Midden op 't Landt

Camping Midden op 't Landt
8,3

26 reviews over Camping Midden op 't Landt in het Nederlands

Gezellig en landelijke rust.

Bas
5-3-2018

Leuke rustige camping met vriendelijke mensen.

Benieuwd hoe het dit jaar word want er is een hele verbouwing gaande zag ik.

een huis en een stuk aan het restaurant.

Maar het zal wel gezellig als van ouds worden.

een mooie camping met grote plaatsen

sonja
11-6-2017

mooie grote afgebakende plaatsen met mooi vergezichten

Fantastische plek

Hans en karin
10-6-2017

Leuke camping grote plaatsen en gezellige mensen

Heerlijke camping

Joyce Koning ter Heege
27-9-2016

Wij zijn in september nog even een heerlijk weekend er tussenuit geweest op deze mooie camping. We hebben er echt van genoten

mooie grote plekken (je mag zelf je plek uitzoeken)

Super uitzicht over het mooie landschap

Zeer schoon sanitair

Vriendelijke behulpzame eigenaar

Heerlijke pannenkoeken in hun eigen restaurant

Wij komen zeker volgend jaar nog een keer camperen

Heerlijke camping!

Emmy
21-8-2016

Wij hebben een hele relaxte vakantie gehad in Benschop! Je kunt heerlijk kamperen onder fruitbomen en wilgen. De oude boerderijcamping is kindvriendelijk en gezellig. Het sanitair is schoon en relatief nieuw. De eigenaresse zorgt er zelf, 2 keer per dag, voor dat het brandschoon is. Voor ons wat het top! Tip: in de creperie op de camping hebben ze heerlijke pannenkoeken!

een hele mooie plek

ad smits
21-8-2016

We zijn daar met de kont in de boter gevallen en vooral met die kleine die we bij ons hadden had het goed naar haar zin. Dus een prettige vakantie gehad. De groetjes smits

valt zeer tegen

Familie ter Horst
9-8-2016

ten eerste zijn de gegeven recensies van het personeel

de camping is niet het hoofddoel, dat is de crêperie

naar de camping word niet of nauwelijks omgekeken.

voor de aangeboden wifi hoef je ook niet te komen, dat heeft meer storing dan dat het functioneel is.

in het weekend is alles zo vol geparkeerd door de crêperie gasten dat de camping gasten niet eens naar hun verblijf kunnen op een fatsoenlijke manier, en daar word wederom niks aan gedaan.

voor de kinderen is er een slecht onderhouden speeltuintje en een zandbak (oude mestbunker) met vies zand.

de crêperie is duur en de kok voetbalt met de kinderen mee in zijn werkkleding of staat een sigaretje te roken in zijn werkkleding, de hygiëne is hier ver te zoeken.

Heerlijke plek

Henry
28-4-2016

Fijne camping om te komen!!

We hebben genoten. Het nieuwe sanitair is keurig en de mensen zijn vriendelijk.

Ook de pannenkoeken waren heerlijk van de crêperie die bij de camping zat. We komen zeker nog eens terug!

Heerlijke plek met mooi nieuw sanitair!

Rianne Thenu
28-4-2016

De camping ligt op een centrale plek en we hebben echt genoten!

Ook het nieuwe sanitair ziet er mooi uit!

Aanrader!

Sharon
24-4-2016

Mooie schone en leuke camping, vooral met kinderen. Sinds kort staat er een nieuwe sanitair unit. Ziet er erg keurig en schoon uit. Mooie omgeving. Wij hebben ons prima vermaakt. Niet te vergeten, een goede eetgelegenheid bij de Crêperie. Erg vriendelijk personeel. Heel erg goed dat het personeel voor in de schoonmaak een andere kleur kleding draagt dan het personeel in het restaurant. Wij komen zeker terug!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Midden op 't Landt in Benschop, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Midden op 't Landt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.