Géén boekingskosten

• 10Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

42 Reviews over Midden op 't Landt

• 9Rianne10-09-2022

Heel fijn!

We hebben heerlijke pannenkoeken gegeten met elkaar bij het restaurant, Bediening is heel vriendelijk. Ondertussen konden de kinderen heerlijk spelen en genieten van de ruimte. Alles was goed verzorgd en er werd ook rekening gehouden met goede plekken in de schaduw. We hebben genoten!

• 9Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 9Sandra29-09-2021

Heerlijk genieten

Wij hadden een weekendje gepland en er nog een nachtje bij geboekt. Heerlijk plekje. Genoten van de kippen en de kuikens, de katjes, de zwanen, eenden, ganzen! We hadden het mooiste uitzicht van de camping (vonden wij). En zeker een aanrader is het klompenpad; startpunt vanaf camping! Complimenten aan Wietse en Gerda.

• 9Lia Sluijs23-09-2021

Een feestje

Laat je verrassen. Het is zo mooi hier en de familie laat je je heel welkom voelen. Ze denken mee als de situatie veranderd. Het eten was lekker en de bediening vlot. Het Klompenpad is een aanrader. De avond voor de familiedag gingen we kamperen op de camping. Weer een goed idee!

• 8S.Paalvast08-09-2021

Zalig!

Zeer prachtig gelegen camping, gemoedelijke sfeer, zeer aardige medewerkers, eenvoudig maar schoon sanitair. Voor klein kinderen erg leuk vanwege de binnen en buitenspeeltuin, maar wel opletten want er zijn kikkerslootjes. Als fietskampeerder een zeer mooie plek gevonden met uitzicht op een ondergaande zon boven het weiland. De douche was heerlijk, gelukkig kreeg ik van een medekampeerder een muntstuk van 50 cent. Het was goed druk op het terras bij het Pannenkoekenrestaurant dat naast de camping ligt, hier heb ik niets van gemerkt. Jammer dat de camping maar van april tot oktober open is, anders zou ik hier vaker stoppen om mijn tentje een nacht op te zetten.

• 7Staat v/h sanitair
  • 6Jos Verweij10-08-2021

Heerlijk voor een paar dagen

Indien je niet te veel eisen stelt aan luxe en comfort voldoet deze camping uitstekend.Een heel vriendelijk echtpaar beheren de camping en het bijgelegen pannenkoekenrestaurant. De camping is prachtig gelegen in het open karakter van de Lopikkerwaard. Mooi ruim uitzicht en uitgangspunt van het klompenpad, dat naar bijgelegen natuurgebied(je) leidt. Mooie wandeling van zo'n 9 km.Kortom, wij hebben genoeg aan deze camping voor een korte week, die voor ons maar op 30km van onze woonplaats ligt.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Anja & Dave10-08-2021

Heerlijke camping met uitzicht in de polder

Heerlijk gewandeld en gefietst. Voor de kinderen een mooi binnenspeeltuin en buiten de grote trampoline.En lekkere pannenkoeken voor als je geen zin heb om te koken.Fantastisch, wij komen elk jaar wel even terug om te genieten van deze mooie omgeving/camping.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Krouwel10-08-2021

Mooi plekje, wij komen zeker terug!

Echt genoten!Mooie herrineringen gemaakt en was erg fijne sfeer!Camping is niet te groots opgezet wat ik erg leuk vond.Sanitair was prima, ik miste alleen verschoonplankje dat zal fijn zijn geweest.Verder heerlijk gegeten in het pannenkoeken restaurant..Wij komen zeker nog keer terug!

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Nancy van Rossum10-08-2021

Heerlijke kleine camping midden in de natuur! Mooie ruime plekken, hele vriendelijke eigenaren, water en stroom naast de caravan.Het sanitair is schoon en praktisch.Je kan hier direct het klompenpad op en mooi fietsen in de omgeving.De kinderen hebben heerlijk gespeeld op het springkussen, in de binnenspeeltuin en ze hebben in de sloot de grootste pret gehad. Er werd zelfs een glijbaan geplaatst voor nog meer plezier.Wij komen graag nog eens terug!

• 9Amber28-06-2021

Super

Heerlijke camping, aardige mensen en ruime plekken! Binnenspeeltuin viel erg in de smaak bij de kinderen. Maar ook het “zwem”slootje met de glijbaan was fantastisch. Klompenpad vanaf de camping lopen met de kinderen. Kortom heerlijk!!

• 3Wilma Slaats31-05-2021

Tegenvaller

Op de mooiste plaatsen staan allemaal caravans met seizoenplaatsen en/of huisjes. Voor een tourcaravan is alleen een veldje beschikbaar.

Camping Midden op 't Landt info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar