Weer vandaag4°-8°

60 reviews over Camping De Zeven Linden in het Nederlands

Jammer,jammer

Wielemout,
29-10-2018

Wij hadden een voorseizoen op veld n

Hebben het zeer naar onze zIn gehad,maar er zijn minpunten

Op veld n staan mede campeerders die al zoveel jaar op hetzelfde plekje staan

En dan gaan de mensen denken dat het ook hun camping is,

Dus wat krijg je dan. Kinderen die een vuurtje stoken in het daarvoor bedoelde kampvuurplaats,dan gelijk de beheerde bellen,dan komt de beheerder(vader van de beheerder)op hoge poten naar je toe ,deze man word echt te oud om een camping te runnener valt met deze man niet te praten omdat hij zo tekeer gaat,en dan denk je waar zijn wij in terecht gekomen,dus jammer,de omgeving is echt heerlijk,maar ga wel naar een volgende camping

En er is voor kinderen niks te doen op deze camping,en na afloop schrik je je te pletter van de stroom afrekening.

Voor ons niet meer.

Jeanet en Peter,
20-10-2018

De reviews eerst gelezen en kan me vinden in toch wel het vele commentaar. Wij zijn niet zo moeilijk, maar van alle campings die wij dit jaar weer (tijdelijk) aandeden, hebben wij besloten hier niet meer terug te gaan. Je moet voor alles afzonderlijk betalen en de basisprijs voor het najaar is niet bijzonder laag. Douchen met een sleutel (kost geld). Voor je gemiddeld water heb, ben je bijna door je tegoed heen. Bij gebruik Senseo slaat het stroom uit. En vervolgens weer etc etc. Ontvangst WiFi was zeer matig. Daar we voor 1 nacht waren stonden we om 09.15 uur bij de receptie om verder te reizen. Lijkt ons geen abnormale tijd toch!! Maar gesloten. Pas om 10.00 uur open. Lijkt ons absurd voor een camping waar nog voldoende gasten staan. Zonde van de wachttijd. Hadden we alweer veel verder kunnen zijn. En eigenlijk alleen maar om die douchesleutel terug te geven en borg (€20) terug te krijgen. Nee helaas voor ons niet meer.

Gereisd met partner in oktober 2018

Ik zou hier nog wel een keer terug komen

Hans,
26-9-2018

Mooie ruime seizoenplaats redelijk sanitair. Wat tegenvalt is de rekening van de stroom. De camping berekent een prijs per kWh die 2x zo hoog is dan gemiddeld namelijk 40 eurocent dat kan echt niet!! Bovendien is het spraakgebruik oncontroleerbaar voor de kampeerder.

Gereisd met partner in mei 2018

Niet zo gezellig als ik had gehoopt.

C. Lukkien,
24-8-2018

Veld i is een heel leuk, groot veld met speelvoorziening voor de kinderen. Het was daar gezellig druk met veel kinderen, zoals ik gehoopt had.

Het sanitair is heel goed. De omgeving is prachtig!

Warm water voor douches en afwas moet je betalen. Net als stroom.

De animatie waar ik ook echt op gezocht had, was twee weken eerder afgelopen dan de laatste regio (schoolvakanties)!! Terwijl de camping schrijft dat er in de schoolvakantie animatie is! Daar had ik zeker niet op gerekend en vond dat een gemis.

Er zijn hele velden met seizoensplaatsen die (vrijwel) onbewoond waren; een treurig gezicht.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Op deze camping kom ik niet snel terug.

Margreet,
23-6-2018

De plaatsen zijn prima ligging mooi.

Heel zuinig met water weinig tappunten.

Er komen kosten bij op deze camping dit kenbaar gemaakt bij de eigenaar maar gaat al snel in de verdediging.

Al met al vind ik deze camping niet klantvriendelijk.

Gereisd met partner in juni 2018

Camperplaats te krap en duur.

Tineke Nieman,
20-6-2018

Wij hadden een camperplaats gereserveerd. Deze zijn ontzettend klein. 4 meter breed! Je kunt dus nauwelijks onder de luifel zitten. Waardeloos! Gelukkig waren wel er maar 1 nachtje dus hebben we het geaccepteerd. De receptionist was aardig maar zakelijk. Sanitair erg matig. Het is bijna niet mogelijk om de douchekraan op temperatuur te krijgen. In verhouding dure plek . Elektra ook een probleem. Met het koffiezetten viel de stroom al uit . Prachtige camping maar er zijn wel degelijk verbeterpuntjes

Gereisd met partner in juni 2018

Prachtige camping voor jong gezin

Fam. Haas,
10-3-2018

Dit is een prachtige camping met luxe op de plekken waar je dat wilt (sanitair) en ook juist de eenvoudig op de goede plekken (geen grootschalige animatie, kinderen spelen hier de hele dag in de zandbak en in de natuur).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Electra ver onder de maat

A.Meijer,
29-10-2017

De camping zelf is met kleine kinderen erg leuk, goede speelplaatsen, goed sanitair. Maar de Zeven Linden is na drie jaar kamperen in Nederland en Frankrijk de enige camping waar we altijd problemen hebben met het elektra.Bij inchecken wordt niet al te vriendelijk vermeld dat het elektra er drie keer uit kan knallen en vanzelf gereset wordt maar daarna dit door de receptie gedaan moet worden en na 18 uur moet je tot de volgende morgen wachten. Om dat dit van te voren wordt vermeld, weet je eigenlijk al dat de stroomvoorziening niet voldoende is, jammer.(en wij hebben echt niet veel elektrische apparaten en gebruiken z.n. één apparaat per keer) Dit was drie jaar geleden zo en dit jaar nog steeds, daarom zullen wij deze camping niet meer bezoeken.Het wordt tijd dat ze dit eens goed gaan aanpakken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima camping in een prachtig fietsgebied

Ronald Haak,
6-9-2017

Er is ouder sanitair en een nieuw gebouw. Het oude is adequaat, het nieuwe uitstekend. Watertappunt kan wat verder weg liggen. Ondanks hoogseizoendrukte door goede spreiding nooit het idee dat de camping overvol is. Plaatsen zijn niet al te groot. Prima betaalde wifi. Volop ruimte en mogelijkheden voor kinderen.

Gereisd met partner in juli 2017

Onze beleving klopte niet met de 'folder'

Dhr. Krom,
29-8-2017

Let op als je reserveert: je moet aangeven dat je op een rustige plek wilt staan. Als je dat niet doet loop je kans naast een kinderslaapfeestje geplaatst te worden. Gillende meisjes die om 11 uur gaan 'slapen' en om 5 uur 's morgens gaan liggen keten. Een alternatief was een veldje verder, maar daar was een ander feest gaande. De slogan die wordt gebruikt klopt niet. Let op met afrekenen, bij ons werd er 25% teveel berekend.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Zeven Linden in Baarn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Zeven Linden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.