Camping De Zeven Linden

Meer camping info

71 reviews over Camping De Zeven Linden

• 5Brandsma06-09-2020

Grote tegenvaller

Camping is gedateerd. Ligging in bos is mooi maar zeer slecht verlicht in avond en nacht. Je moet met zaklamp naar toilet. Toiletgebouwen zijn niet schoon. In nieuw toiletgebouw is afwasplaats binnen en direct naast open heren en dames toilet. Erg onhygiënisch en geen privacy. Er is ook geen horecagelegenheid. Veel blaffende honden door de vele vaste seizoenskampeerplaatsen. In zijn geheel is deze camping niet meer van deze tijd.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2020

• 8Ria21-08-2020

Geweldige camping

Ruime plekken midden in de bossen. Sanitair top, winkeltje altijd handig, elke ochtend verse broodjes. Prachtige omgeving met veel bezienswaardigheden.

• 6Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2020

• 4Smeets09-08-2020

matig

prachtig en rustig gelegen camping maar het personeel hebben de vriendelijkheidsprijs niet gewonnen. Heel onpersoonlijk. Enige pluspunt is fijn wandel en fietsgebied. Sanitair is slecht onderhouden, niet proper.

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2020

• 6Dora04-06-2020

Allure camping zonder allure

De camping is heel mooi gelegen maar voldoet mijns inziens niet meer aan deze tijd.,bv één kraantje op een veld met 40 plaatsen geen riolering .We hebben voor 10 amp.stoom betaald maar met gebruik van een tweede apparaat viel de stroom al uit.Over het sanitair kunnen we niet oordelen want alles was nog dicht vanwege de coronamaatregelen.Prijs/kwaliteitverhouding slecht

Gereisd met partner in juni 2020

• 10Joke Wolzak03-04-2020

Prachtig rustgevend park!👍

ALLES is TOP!! Heerlijk rustig! Vriendelijk behulpzaam personeel! En super schoon!!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2020

• 2019
    8Anneke Kager25-08-2019

Heerlijke vakantie gehad op de zeven linden

Fijne camping, mooie omgeving. Sanitair heel schoon voor zo een drukke, grote camping. Grote camping, maar merk je niet zo. Wij hebben het naar onze zin gehad, komen zeker terug . Receptie krappe bezetting, wel vriendelijk.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7van der werf10-08-2019

amaturistisch behandeld door personeel.

het begon al met bellen,eerste keer verbroken,tweede keer een herhaalmuziek,zeven minuten,derde keer uren later ging goed.we kwamen met de vw camper. we mochten een plek uitzoeken,niet verteld dat dat eerst lopend moest,stonden we al voor de slagboom de boel op te houden.kregen we een sleutel voor warm water,20 euro dat kregen we terug bij vertrek en 3 euro vooruit betaald voor gebruik.bij vertrek kreeg ik 17,70 terug,wat dus niet klopte en vond dat erg duur voor twee keer afwassen.de oudere meneer achter de balie gaf uiteindelijk toe dat fouten menselijk waren.ik kreeg dus 22,70 terug.we wilden een dag voor vertrek op bezoek bij een kleinzoon die in amerpoort verblijft en dachten op de fiets te gaan,helaas regen en gingen met de camper,moest ik weer wachten bij de receptie om op het terrein te kunnen,omdat ze auto's willen weren,dus geen pasje.al met al veel ergernis.Ook veel gegil en herrie van de handendroog bij washok,schoolvakantie

Gereisd met partner in augustus 2019

• 6E. Kramer20-05-2019

Geen aanrader, nooít meer voor mij...

Veel geluidsoverlast van vliegtuigen en grasmaaier te vroeg in de ochtend. Zonder een woord je van excuus, gewoon rondom mn tent maaien terwijl ik koffie zit te drinken.. Mijn gevoel was dat ik 'op moest rotten'... Bar slechte, dure hapjes uit de snackbar.. Een gestresste dame in de receptie, die geen rekening uit kon printen...

Alleen gereisd in mei 2019

• 8fam. Baake07-02-2019

Prima camping zeker voor herhaling vatbaar.

Lekker gekampeerd met de kinderen. Speeltoestel voor je neus en autovrije kampeerplaats.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 2018
    5Wielemout29-10-2018

Jammer,jammer

Wij hadden een voorseizoen op veld n Hebben het zeer naar onze zIn gehad,maar er zijn minpunten Op veld n staan mede campeerders die al zoveel jaar op hetzelfde plekje staan En dan gaan de mensen denken dat het ook hun camping is, Dus wat krijg je dan. Kinderen die een vuurtje stoken in het daarvoor bedoelde kampvuurplaats,dan gelijk de beheerde bellen,dan komt de beheerder(vader van de beheerder)op hoge poten naar je toe ,deze man word echt te oud om een camping te runnener valt met deze man niet te praten omdat hij zo tekeer gaat,en dan denk je waar zijn wij in terecht gekomen,dus jammer,de omgeving is echt heerlijk,maar ga wel naar een volgende camping En er is voor kinderen niks te doen op deze camping,en na afloop schrik je je te pletter van de stroom afrekening.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018