Camping De Zeven Linden

Camping De Zeven Linden
7,8

54 reviews over Camping De Zeven Linden in het Nederlands

Prachtige camping voor jong gezin

Fam. Haas, 10-3-2018

Dit is een prachtige camping met luxe op de plekken waar je dat wilt (sanitair) en ook juist de eenvoudig op de goede plekken (geen grootschalige animatie, kinderen spelen hier de hele dag in de zandbak en in de natuur).

Electra ver onder de maat

A.Meijer, 29-10-2017

De camping zelf is met kleine kinderen erg leuk, goede speelplaatsen, goed sanitair. Maar de Zeven Linden is na drie jaar kamperen in Nederland en Frankrijk de enige camping waar we altijd problemen hebben met het elektra.Bij inchecken wordt niet al te vriendelijk vermeld dat het elektra er drie keer uit kan knallen en vanzelf gereset wordt maar daarna dit door de receptie gedaan moet worden en na 18 uur moet je tot de volgende morgen wachten. Om dat dit van te voren wordt vermeld, weet je eigenlijk al dat de stroomvoorziening niet voldoende is, jammer.(en wij hebben echt niet veel elektrische apparaten en gebruiken z.n. één apparaat per keer) Dit was drie jaar geleden zo en dit jaar nog steeds, daarom zullen wij deze camping niet meer bezoeken.Het wordt tijd dat ze dit eens goed gaan aanpakken.

Prima camping in een prachtig fietsgebied

Ronald Haak, 6-9-2017

Er is ouder sanitair en een nieuw gebouw. Het oude is adequaat, het nieuwe uitstekend. Watertappunt kan wat verder weg liggen. Ondanks hoogseizoendrukte door goede spreiding nooit het idee dat de camping overvol is. Plaatsen zijn niet al te groot. Prima betaalde wifi. Volop ruimte en mogelijkheden voor kinderen.

Onze beleving klopte niet met de 'folder'

Dhr. Krom, 29-8-2017

Let op als je reserveert: je moet aangeven dat je op een rustige plek wilt staan. Als je dat niet doet loop je kans naast een kinderslaapfeestje geplaatst te worden. Gillende meisjes die om 11 uur gaan 'slapen' en om 5 uur 's morgens gaan liggen keten. Een alternatief was een veldje verder, maar daar was een ander feest gaande. De slogan die wordt gebruikt klopt niet. Let op met afrekenen, bij ons werd er 25% teveel berekend.

Uitstekende, mooi gelegen groene camping!

A. Aarnoutse, 16-9-2016

Positief: nabijheid bos en heide, ruime plaatsen, prima sanitaire voorzieningen (met prettig toiletpapier, een weldaad voor mijn bejaarde billen), stilte, zeer klantvriendelijke receptie (onze hoogzwangere schoondochter mocht met de auto naar onze plaats rijden en de auto daar laten staan).

Negatief: ik kan niets negatiefs bedenken.

Prima

Joop, 8-9-2016

De ligging, de Rust, de Gastvrijheid, Het personeel hulpvaardig .

Wij hebben er 14 dagen gestaan en komen zeker een keer terug.

Alleen betalen voor de WiFi is een nadeel.

Graag willen we een keer boeken met een arrangement om een beter idee te krijgen bij verschillende weersomstandigheden .

De prijs kwaliteit verhouding was en is redelijk.

Je weet dat er geen eetgelegenheid is , dat neem je mee met de beslissing om er te kamperen.

Je kunt de krant kopen lekker broodje halen, wat wil je nog meer.

Dat is feest voor ons boeken mee. lekker fietsen.

In een cirkel van 10 kilometer zit je geweldig.

Zéér krappe en dure camperplaats.

Liesbeth, 26-6-2016

Ligging prachtig. Camperplaatsen op de camping erg krap en duur.

De omgeving is heerlijk rustig, je staat meteen in de ruime bossen. Prachtige omgeving (Lage Vuursche, Baarn, Paleis Soestdijk, Amersfoort) waar voldoende te doen is qua activiteiten. Vriendelijk personeel en goed sanitair (groot, ruim opgezet gebouw). Ook kindersanitair (douches, babybadje) aanwezig. De kampeerplekken zijn ruim opgezet. Enig minpuntje daarin is dat er kale plekken in het gras zijn die modderig zijn na regenval. Echter is het water zo weg vanwege de zandgrond. Er zijn speelvoorzieningen op praktisch ieder veld. Helaas zijn de kosten voor WIFI wel aan de prijs (4 EUR per dag) en dat geldt ook voor de wasmachine (5 EUR) en droger (2,50 EUR). Een echte aanrader voor de rustzoeker in het voorseizoen, al zijn de weekenden wel druk. Mijn vrouw, dochtertje van bijna 2 en ik waren hier 2,5 week met een caravan en we hebben genoten van de omgeving en de rust. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar.

Helemaal top!

Anne, 23-5-2016

Hele mooi camping, centraal gelegen. Aanrader!

Valt tegen deze camping

Fvdheiden, 10-5-2016

Het sanitairgebouw werd slecht schoongemaakt. In de douches allemaal haren bij de afvoerputjes

Je kan je auto niet bij de caravan of tent neerzetten. Prima zaak maar dan moet je wel voor voldoende parkeerfaciliteiten zorgen. Er waren veel te weinig parkeerplaatsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Zeven Linden in Baarn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Zeven Linden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Zeven Linden scoort een 7.82 uit 10 op basis van 56 reviews.