Camping De Zeven Linden

Camping De Zeven Linden
7,3

59 reviews over Camping De Zeven Linden in het Nederlands

Met jonge kinderen

Ik zou hier nog wel een keer terug komen

Hans
26-9-2018

Mooie ruime seizoenplaats redelijk sanitair. Wat tegenvalt is de rekening van de stroom. De camping berekent een prijs per kWh die 2x zo hoog is dan gemiddeld namelijk 40 eurocent dat kan echt niet!! Bovendien is het spraakgebruik oncontroleerbaar voor de kampeerder.

Niet zo gezellig als ik had gehoopt.

C. Lukkien
24-8-2018

Veld i is een heel leuk, groot veld met speelvoorziening voor de kinderen. Het was daar gezellig druk met veel kinderen, zoals ik gehoopt had.

Het sanitair is heel goed. De omgeving is prachtig!

Warm water voor douches en afwas moet je betalen. Net als stroom.

De animatie waar ik ook echt op gezocht had, was twee weken eerder afgelopen dan de laatste regio (schoolvakanties)!! Terwijl de camping schrijft dat er in de schoolvakantie animatie is! Daar had ik zeker niet op gerekend en vond dat een gemis.

Er zijn hele velden met seizoensplaatsen die (vrijwel) onbewoond waren; een treurig gezicht.

tezij deze speeltuin verwijderd word, Nooit meer

de Bruijn
23-8-2018

mooie natuur, in verhouding te duur ,

maar vooral wil ik waarschuwen voor een speeltuin op de camping er zijn er meerdere maar deze ligt iets verder en zouden ze moeten sluiten levens gevaarlijk voor kinderen zelfs een kind van 11 jaar kan niet zonder toezicht spelen WAAROM , omdat er veel kapot is , wankel en zelfs een glijbaan die overgaat in een plastic tunnel die ondergronds is gemaakt waardoor als je vast komt te zitten het gevaar niet te overzien is.

Op deze camping kom ik niet snel terug.

Margreet
23-6-2018

De plaatsen zijn prima ligging mooi.

Heel zuinig met water weinig tappunten.

Er komen kosten bij op deze camping dit kenbaar gemaakt bij de eigenaar maar gaat al snel in de verdediging.

Al met al vind ik deze camping niet klantvriendelijk.

Camperplaats te krap en duur.

Tineke Nieman
20-6-2018

Wij hadden een camperplaats gereserveerd. Deze zijn ontzettend klein. 4 meter breed! Je kunt dus nauwelijks onder de luifel zitten. Waardeloos! Gelukkig waren wel er maar 1 nachtje dus hebben we het geaccepteerd. De receptionist was aardig maar zakelijk. Sanitair erg matig. Het is bijna niet mogelijk om de douchekraan op temperatuur te krijgen. In verhouding dure plek . Elektra ook een probleem. Met het koffiezetten viel de stroom al uit . Prachtige camping maar er zijn wel degelijk verbeterpuntjes

Prachtige camping voor jong gezin

Fam. Haas
10-3-2018

Dit is een prachtige camping met luxe op de plekken waar je dat wilt (sanitair) en ook juist de eenvoudig op de goede plekken (geen grootschalige animatie, kinderen spelen hier de hele dag in de zandbak en in de natuur).

Electra ver onder de maat

A.Meijer
29-10-2017

De camping zelf is met kleine kinderen erg leuk, goede speelplaatsen, goed sanitair. Maar de Zeven Linden is na drie jaar kamperen in Nederland en Frankrijk de enige camping waar we altijd problemen hebben met het elektra.Bij inchecken wordt niet al te vriendelijk vermeld dat het elektra er drie keer uit kan knallen en vanzelf gereset wordt maar daarna dit door de receptie gedaan moet worden en na 18 uur moet je tot de volgende morgen wachten. Om dat dit van te voren wordt vermeld, weet je eigenlijk al dat de stroomvoorziening niet voldoende is, jammer.(en wij hebben echt niet veel elektrische apparaten en gebruiken z.n. één apparaat per keer) Dit was drie jaar geleden zo en dit jaar nog steeds, daarom zullen wij deze camping niet meer bezoeken.Het wordt tijd dat ze dit eens goed gaan aanpakken.

Prima camping in een prachtig fietsgebied

Ronald Haak
6-9-2017

Er is ouder sanitair en een nieuw gebouw. Het oude is adequaat, het nieuwe uitstekend. Watertappunt kan wat verder weg liggen. Ondanks hoogseizoendrukte door goede spreiding nooit het idee dat de camping overvol is. Plaatsen zijn niet al te groot. Prima betaalde wifi. Volop ruimte en mogelijkheden voor kinderen.

Onze beleving klopte niet met de 'folder'

Dhr. Krom
29-8-2017

Let op als je reserveert: je moet aangeven dat je op een rustige plek wilt staan. Als je dat niet doet loop je kans naast een kinderslaapfeestje geplaatst te worden. Gillende meisjes die om 11 uur gaan 'slapen' en om 5 uur 's morgens gaan liggen keten. Een alternatief was een veldje verder, maar daar was een ander feest gaande. De slogan die wordt gebruikt klopt niet. Let op met afrekenen, bij ons werd er 25% teveel berekend.

Uitstekende, mooi gelegen groene camping!

A. Aarnoutse
16-9-2016

Positief: nabijheid bos en heide, ruime plaatsen, prima sanitaire voorzieningen (met prettig toiletpapier, een weldaad voor mijn bejaarde billen), stilte, zeer klantvriendelijke receptie (onze hoogzwangere schoondochter mocht met de auto naar onze plaats rijden en de auto daar laten staan).

Negatief: ik kan niets negatiefs bedenken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Zeven Linden in Baarn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Zeven Linden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.