Bed and Breakfast Vita Nova Amersfoort

BedAndBreakfastKleine hotelsWeer vandaag16°11°
6,6

6 reviews over Bed and Breakfast Vita Nova Amersfoort in het Nederlands

Met vrienden

Goed: een unieke slaapervaring, das heel erg leuk voor een keer! Verwacht geen overbodige luxe: je hebt alles wat je nodig hebt en het is "scheepscomfort" (knus en basic). Het schip ligt geweldig ten opzichte van de binnenstad. De gastheer en gastvrouw zijn erg enthousiast over hun B&B en de stad Amersfoort en geven veel informatie.

Minder: vind het ontbijt wat "karig" voor de prijs die gevraagd wordt. Ook kan er misschien iets meer aandacht worden geschonken aan de schoonmaak (spinnerag op de kamers en een extra schone handdoek.)

Dit moet je gewoon hebben ervaren, Top

Robert de Groot
30-3-2015

Zo moet een B&B zijn, wat een warme mensen en wat een geweldige locatie.

Prima Kamers met alles erop en eraan, en dat voor een B&B op een schip!

Ondanks de beperkte ruimte is er een perfect onderkomen je overnachting gecreëerd.

Heerlijke douche en ( een beetje krap) toilet Op de kamer!

Ontbijt is heerlijk en gezond!

De eigenaresse geeft heel veel info over het prachtige Amersfoort, een echte ambassadrice voor de stad.

Dankzij haar info hebben we een perfect weekend gehad in Amersfoort

Ger en Joke, dank jullie wel

Fantastisch verblijf !

wouter goudswaard
27-2-2012

Voor een weekendje Amersfoort een nachtje op de vita nova geboekt. Deze boot is omgebouwd tot hotel en ziet er fantastisch uit!. Net buiten het centrum gelegen en dus heerlijk rustig, geen last van uitgaanspubliek. (gratis parkeren) Hartelijk ontvangen door de schipper en zijn vrouw. De slaapvertrekken zijn klein maar hebben alles wat je nodig hebt. Een heerlijke bedstee, flatscreen tv, toilet en een heerlijke douche.

De boot ligt op 5 minuten lopen van het centrum, alles is aan te lopen. De tip van de eigenaresse over een goede hamburgertent naast de toren was idd top! hebben daar heerlijk gegeten. Ook restaurant de Eetstee (vegetarisch) is een aanrader (ben zelf een vleesliefhebber maar dit was erg goed). Amersfoort is een geweldig leuke stad, vooral de winkeltjes route is erg leuk om te lopen. 's Nachts heerlijk geslapen en uitgeslapen, het ontbijt hebben we geen gebruik van gemaakt omdat we zo lang mogelijk wilde uitslapen.

al met al was de vita nova geweldig!

Een geweldige leuke locatie, wij waren daar met een groep, workshop, overnachting en een geweldig ontbijt.

heel erg sfeervol, fantastische service en bijzondere aardige mensen

De kamers zijn prima, eigen douche en toilet ( dus geen gedoe op de gang), TV met DVD, gratis WiFi, Prima bedden en airconditioning.

ik kan dit iedereen adviseren

in een woord " GEWELDIG "

Davids
27-2-2011

Zeer gastvrij, gezellig, een prima sfeer, leuke kamers met alles er op en eraan, lounge is perfect, heerlijk ontbijt, prima bedden en keurige prijzen voor het gebodene

Geweldig, een absolute must

Davids
18-9-2010

Wat een leuke plek om te overnachten, vlak bij de stad. Gastvrouw Joke is zeer vriendelijk en gastvrij, een super ontbijt, heerlijke bedden en hele leuke medewerkers

Ger verteld graag alle bijzonderheden over het 70 jaar oude schip, een kijkje in de schipperswoning is aan te bevelen: terug naar grootmoeders tijd

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Vita Nova Amersfoort in Amersfoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Vita Nova Amersfoort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.