Hotel Van der Valk Amersfoort A1

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag9°1°
Hotel Van der Valk Amersfoort A1
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Amersfoort A1 voor je op een rij gezet:

846 reviews over Hotel Van der Valk Amersfoort A1 in het Nederlands

Slechtste ontbijt ooit gegeten bij Van der Valk

Jacques van der Valk
12-11-2018

Ontvangst receptie was correct, vriendelijk enz. Wij hadden een luxe kamer die voldeed aan de normen en het diner arrangement met aangepaste wijnen was heerlijk en met een zeer vriendelijk bediening.

Na heerlijk geslapen te hebben troffen wij het slechtste ontbijtbuffet aan ooit bij Van der Valk meegemaakt.

Op het overgrote deel van de tafels stond een bordje gereserveerd, terwijl wij na het het ontbijt om 10.30 uur (einde ontbijttijd) de zaal verlieten de tafels nog altijd onbezet waren.

De Chafing dish met roerei was bijna leeg met alleen wat uitgedroogde ei-resten de naam roerei onwaardig, de 2de Chafing dish met uitgebakken spek was meer rauw dan gebakken, flets van kleur en nogmaals de naam gebakken spek onwaardig.

Dan maar gevraagd of ik een spiegelei kon krijgen, dat kon maar ik moest wel even op het belletje duwen, na ongeveer 4 minuten kwam er iemand opdagen die een paar eitjes gebakken heeft.

Ook geen vers gesneden fruit gezien of gevonden, mijn partner vroeg of er magere yoghurt was maar het bedienend personeel kwam na 3 minuten terug vertellen dat er geen magere yoghurt was, waarom geen kaartje bij de diverse bereidingen met daarop wat het voorstelt. Ook de zoutmolen op onze tafel was leeg, en als laatste het totaal ongeïnteresseerd bedienend personeel, absoluut niet vriendelijk.

Nooit weer

Henri
7-11-2018

Onaangenaam verblijf gehad. Met name het ''herfstarrangement'' ,die wij geboekt hadden. Het ''3 gangen diner'' is een lachertje. Je moet kiezen uit het dagmenu, of anders iets kiezen ter waarde van 22.50 euro uit de kaart. Probeer maar eens een 3 gangen menu te kiezen voor die prijs, als het goedkoopste hoofdgerecht 17 euro kost. Gaat dus niet lukken en maakt dit hotel minder prettig dan andere Van der valk hotels, die hun Arrangementen gewoon in de menukaarten verwerkt hebben. Verder sobere inrichting, vooral de eetzaal is zeer sfeerloos . Geen aanrader !

Team Van der Valk Hotel Amersfoort-A1, Front office manager, 14-11-2018

Beste Henri,

Wij vinden het ontzettend vervelend dat er voor u geen geschikte keuze op het dagmenu stond. Deze korting hanteren wij speciaal voor u en andere gasten indien u bij ons komt overnachten en dineren. Omdat smaken nog wel eens verschillen, bieden wij u de keuze geen gebruik te maken van het dagmenu. Dan geven wij u het bedrag , wat u in het arrangement betaald heeft voor het drie gangen menu, aan u terug als korting (22,50 euro) op de a la carte. Zo kunt u alsnog een keuze maken uit iets dat u wel lekker lijkt, echter vervalt dan wel de optie om tegen een gereduceerd bedrag 3 gangen te eten. Wij zullen in de toekomst kijken naar het verwerken van een arrangementen kaart in de menukaart.

Graag willen wij u danken voor uw feedback en ondanks uw onprettige ervaring hopen wij u in de toekomst nog eens te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Team Van der Valk Hotel Amersfoort-A1

Heel slecht hotel. We hadden een comfort + kamer of gelijkwaardig horen te krijgen, maar kregen een downgrade. Baliemedewerker niet coulant, geen compensatie, niet invoelend. De hotelkamer was heel slecht. Niet 1 schone stoel, alles vol vlekken en stukken, we konden dus niet zitten. Van de tv deden alle RTL zenders het niet. Slechts 1 inimini shampoo per persoon voor 2 dagen en 1 klein flesje douchegel, zijn we niet gewend van Van der Valk, alles goedkoop en merkloos. Vloerbedekking vol vlekken en smerig tafeltje vol rode wijn! Uitzicht waardeloos. Ontbijt viel ook erg tegen, niet 1 schoon tafeltje te vinden, overal stond ''gereserveerd'' op (we zagen niemand komen!) en dus zelf maar tafelkleed uitgeklopt en omgedraaid.Ontbijt niet van der Valk waardig, geen spiegelei, geen pakjes zoet beleg of potjes jam, maar je moest zelf uit vieze potten scheppen. Beklag gedaan bij receptie, geen excuus, geen compensatie niets! Voor ons nooit meer.

Rectificatie:

Als aanvulling op mijn review wil ik zeggen dat mede dankzij de reviews èn de klachten die er al lagen, de assistent General Manager wèl meteen actie heeft ondernomen. Hij heeft de verantwoordelijke personen aangesproken op gemaakte fouten en mij telefonisch veel uitgelegd. Naast de verouderde en niet schone kamer was daar een nare samenloop van omstandigheden, o.a. door zieke medewerkers, precies die dagen dat wij er waren. We hebben een lang telefoongesprek gehad en we kregen ook een brunch ter compensatie aangeboden, dat gebaar waarderen we zeer. Al met al naar tevredenheid afgesloten.

Front office manager, Front office manager, 1-10-2018

Beste Marijke,

Wij hebben uw ervaring behandeld en naar tevredenheid afgehandeld. Wij kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

Team Amersfoort A1

Teleurstellende ervaring

Froukje Laanstra
15-7-2018

De kamer was netjes en schoon.

Het raam kon niet open, er is alleen ventilatie.

Ik had gevraagd om 2 extra handdoeken, maar die zijn niet gebracht.

We schoven om 10 uur bij het ontbijt aan, maar toen was veel al op. Het werd niet of erg langzaam aangevuld. Dit was een erg vervelende ervaring.

Schone kamer met zeer uitgebreid ontbijt.

Alexandra v. Doorn
12-7-2018

Wij hebben een kamer bij het van der Valk geboekt omdat wij er nog nooit naartoe waren geweest en veel Nederlanders enthousiast er over zijn. Wij wilde ook wel eens deze van der Valk Experience beleven. Het hotel lag naast de snelweg (heel handig zodat je makkelijk ook naar andere steden kan rijden) Je moet wel een auto hebben als je een uitstapje wil maken, zitten niet echt restaurants in de buurt. Mooie lobby en bar op de begane grond. Mooie en schone kamers, we hadden een kamer (ruime kamer) met een jacuzzi geboekt (super schoon!) , ook heel modern. Minibar was gratis, lekkere bedden. We gingen s"avonds een drankje doen bij de bar, is heel mooi verlicht. Volgende ochtend naar ontbijt; er was super veel keuze, van pannenkoeken tot vers fruit. Verse smoothies: kortom genoeg keuze voor iedereen!

Gunstige ligging.

Willeke
5-5-2018

Dit hotel oogt kaal en sfeerloos in vergelijking met de andere door ons bezochte van der Valk hotels.De witte (eet)banken zijn smoezelig en sleets.Vlekken in het tapijt op de gang.Dit hotel is meer gericht op de zakelijke klant.De ligging is wel prima:via een leuke fietsroute ben je zo in Amersfoort.Wij hadden al geboekt voor ruim €400/3 nachten via van der Valk maar zagen op fb een aanbieding.Nu kwam het op rond de €165,-!Voor die prijs een prima hotel.Voor ruim €400,- nogal teleurstellend.

Doet het management wat met de feedback??

Elzinga
7-4-2018

Begin april boekten we een driedaags arrangement in Hotel Van der Valk te Amersfoort. Ontvangst, personeel, kamer, hygiëne alles prima.

Toch enige feedback. We bezochten in de loop der jaren heel wat Van der Valk hotels.

Voor het arrangement was een separate kaart beschikbaar. Wij vonden deze arrangementskaart erg mager. Keuze uit 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en 2 nagerechten. Ook was het aanbod van groente beneden de maat. Ook de organisatie in het restaurant verliep niet van een leien dakje. Wij kozen voor het overslaan van het voorgerecht maar beide avonden werd ons toch na twintig minuten een voorgerecht gebracht. Na enige discussie bleek die uiteindelijk voor gasten aan een andere tafel te zijn. In de reviews bij Zoover lazen we hier dit manco vaker. Restaurant management doe wat met deze feedback.

super

evert
22-3-2018

alles super invalide kamer i.v.m. vrouw in rolstoel.

Goede ligging, mooie kamer.

ikke
16-2-2018

Vriendelijk personeel. Mooie kamer. Centrale ligging. Ontbijt netjes voor een van der valk, maar al betere gehad. Personeel vriendelijk. Flexibel als diner wil op vertrekdag ipv aankomstdag (om na de spits naar huis te kunnen rijden). Diner in arrangement magertjes. Echt 3 gangen en slabuffet nodig om genoeg te krijgen. Drie keer arrangement met 2 overnachtingen en diner gehad. Alle zes keer broccoli als groente. En bij navraag was er ook niets anders beschikbaar. Ligt meteen naast autosnelweg. Bushalte voor de deur.

Leuke overnachting

Danielle
29-1-2018

Leuk overnacht tijdens oud en nieuw. Mooie hotel, en mooie moderne kamer. Centraal gelegen naast de snelweg. Ook het ontbijt was goed.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Amersfoort A1 in Amersfoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Amersfoort A1 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.