Hotel Van der Valk Amersfoort A1

Hotel Van der Valk Amersfoort A1sterstersterster

6Voldoende

Nederland, Utrecht, Amersfoort

6Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Amersfoort A1 voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

874 reviews over Hotel Van der Valk Amersfoort A1

• 2019
    2Tonny remmen27-12-2019

Nooit meer

Zeer slechte service.hadden geboekt 2 nachten met kerst.extra bijgeboekt voor 2 pers.live cooking kerstbuffet. 62.50 euro pp. Na de eerste nacht werd onze kamer niet schoongemaakt.geen schone handdoeken.om 15 uur gebeld receptie..zouden komen.om 17 uur niemand geweest.om 17.30 begon kerstbuffet wilden ons toch opfrissen..weer bellen..kregen toen n paar handdoeken..aanvullen van andere spullen hadden ze geen tijd voor. Kerstbuffet n ramp..zo weinig variatie en aanbod..ook zeer slecht bereid ..ook als je wat te drinken bestelde kwam dat niet.en moest je het zelf gaan halen.zeer slechte service. 62.50 euro weggegooid geld. Heb 2 jaar geleden kerstbuffet vd valk eindhoven gehad..2x zoveel aanbod en variatie..perfect bereid en 20 euro pp goedkoper. Vd valk a1 amersfoort....nooit meer.

Alleen gereisd in december 2019

• 8Fam.Bitter22-12-2019

Goed hotel

Prima kamer, netjes, keurige badkamer. Koffie en thee faciliteiten aanwezig. Nadeel is dat er geen raam open kan om frisse lucht binnen te laten. Goede bedden. Ontbijt is heel goed verzorgd, veel keuze. Wat wel opviel was dat er gedurende de middag/avond constant grote containers met linnengoed op de gangen stond. Misschien een aandachtspunten voor het personeel.

Gereisd met partner in december 2019

• 3Jannie16-09-2019

Nooit weer

Kregen een kamer die niet was schoon gemaakt ,bed was beslapen ,vieze handdoeken op de grond van de douche. Een andere kamer gekregen maar deze was ook niet erg schoon . Dus niet voor herhaling vatbaar Bij het ontbijt werd er een schone vuilniszak onder de sinaasappel machine gedaan ,maar er viel erg veel sinaasappel afval op de grond voor de machine werd niet schoongemaakt overal lagen de pitten e.d op de grond. Slecht personeel in de ontbijt zaal Zondag morgen was er bijna nog niets klaar gezet voor het ontbijt .

Gereisd met partner in september 2019

• 5C en H05-09-2019

v.d. Valk onwaardige service (=geen).

Prima hotel, slechte service

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Bertine van Dijk11-04-2019

Kwaliteitszorg in een hartverwarmend hotel.

Een geweldig mooi en verzorgde kamer. Een kwaliteitszorg. Zeer klantvriendelijk en behulpzaam personeel. Binnenkort ga ik weer naar dit hartverwarmende hotel.

Alleen gereisd in maart 2019

• 8L. Brands28-03-2019

Fantastich

Super fijn hotel zeer klant vriendelijk lekker dicht bij het centrum Je kan er heerlijk fietsen en een erg mooie omgeving Al met al her was een heerlijk weekendje weg

Gereisd met partner in juli 2018

• 7Judith27-03-2019

Wij komen niet meer terug

De ontbijten van Van der Valk zijn de beste. En altijd een feestje. De ramen op de kamers kunnen hier niet open. Dat is iets waar we nooit meer voor zouden kiezen. Liever frisse buitenlucht ipv een airco systeem. Van der Valk ligt over t algemeen niet pittoresk dat is bekend. Maar deze ligt vrijwel ingebouwd tussen hoge kantoren. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

• 9ludwig e.w. trieling24-03-2019

heerlijk weekendje weg, ga ik beslist weer doen

prima locatie aan de snelweg,vriendelijke ontvangst,heerlijk ontbijtje en centraal voor mijn bezoeken in leersum(familie reuinie),gegeten in Touche en vandaag overleg in amsterdam met bestuur van een stichting.heerlijk weer,fijne rustige schone kamer,,beslist een aanrader

Alleen gereisd in maart 2019

• 8Pols19-03-2019

Goed hotel

Goede service en vriendelijk personeel

Gereisd met partner in maart 2019

• 4Brabers07-03-2019

Bedenk goed of je rustig wil slapen

Wij hebben op 9 feb jl overnacht op kamer 202 wat een herrie toen we de kamer binnen kwamen direct gemeld bij receptie dit was normaal was het mechanische ventilatie systeem wat extra moet werken omdat ramen niet open kunnen maar met een baby vonden we het geen normaal geluid bij thuis komst hebben mij man en ik 3 weken met keelpijn en hoesten gelopen dochter heeft bacteriële oog infectie gekregen terwijl wij de airco hadden uit gezet Inmiddels een mnd verder en na diverse tel gisteren eindelijk iemand van directie leiding aan de tel gehad ( zelf steeds moeten bellen steeds werd mij beloofd terug gebeld te worden ) uiteindelijk konden ons een brunch of overnachting aanbieden maar brunch ia niet gelijk aan het geld van overnachting en overnachten willen we daar niet meer ( het hotel heeft meerdere kamers waar het geluid is en klachten over het geluid ) vroeg kan niet gewoon tegoedbon te waarde van overnachting maar dit werd nooit gedaan

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

30 tips over Hotel Van der Valk Amersfoort A1

• hansplussimone, 07-05-2012

Voor fietsen in de regio, Nijkert, Bunschoten/Spakenburg zeer geschikt. Goed reastaurant welke dichtbij ligt is "De Hebberd"' Even onder het tunneltje door en de weg volgen.Aan einde rechts.

• collie65, 03-05-2014

Neem de bus, vlakbij naar amersfoort

• Anne-Marie, 04-03-2014

Museum Beeld en Geluid Hilversum Stadswandeling Amersfoort

12 vragen over Hotel Van der Valk Amersfoort A1

• M.J.B. Middelhuis, 07-07-2019

Fietsstalling

Is van der Valk Amersfoort met de fiets te bereiken? Kunnen we de elektrische fietsen daar opladen en stallen?

• cor vink , 19-09-2017

high tea

wij hadden high tea besproken, maar toen we kwamen helaas niet te vinden, na langwachten toch een plek gekregen, maar ook na langwachten kwamen de eet gerechten op tafel, en ja helaas geen witbrood schuin gesneden maar kleffe bolletjes. en meer dingen wat ons niet erg aan sprak, en dan nog 21.00 teveel rekenen, dus thuis gekomen even bellen kopt niet dus weer terug voor de 21.00, had gerekend in plaats van high tea, brunch, ja dat kost meer. nee geen goede higt tea van, van der valk..

• Hanna, 23-01-2017

breedte bedden

Hoe breed zijn de bedden en zijn het twee aparte matrassen, of 1 matras?

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats