Bed and Breakfast 't Zand

2 reviews over Bed and Breakfast 't Zand in het Nederlands

Geweldige B&B

E
30-7-2010

Hebben hier heerlijk 1 nachtje vertoefd. Mooie kamer, mooie badkamer, heel veel privacy en alles tot je beschikking. En de ligging... heerlijk in het centrum, maar toch rustig. Kan niet beter!

2008

Mooie ruime kamer in de nok van een statig huis midden in het centrum van Amersfoort. Je hebt je eigen badkamer. Het gezin woont beneden, maar je hebt er het gevoel alles voor jezelf te hebben. Op het krijtbord in de gang wordt je persoonlijk welkom geheten en koffie en thee staat voor je klaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast 't Zand in Amersfoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast 't Zand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.