Bed and Breakfast Queens **

Review geschreven door Arnoud

Chaotisch en veel lawaai

Arnoud
6-3-2011

Queens ligt op een fantastische plek midden in het centrum, maar dat heeft ook zijn nadelen. Vanwege ruimtegebrek is het bed geplaatst op een vliering, waar je met een eng trapje heen moet. Bovendien is op die vliering geen ruimte, behalve het bed, waardoor je erin moet klimmen (ja, echt klimmen). Mensen die ook maar iets hebben met benen of buik, moeten deze B&B daarom mijden.

De organisatie is chaotisch. Eigenaresse was afwezig en vriendelijk personeel wist van toeten noch blazen, vergat bovendien details over tijd dat je de kamer uit moet zijn en ontbijt. Komt bij dat de site vermeldt dat het allemaal zonder ontbijt is, terwijl de eigenaresse beweert dat het ontbijt er wel bijhoort. Het geheel wekt daardoor een rommelige indruk.

De meldingen over oordopjes lijken wat overdreven, maar er is op zaterdagnacht wel degelijk lawaai te horen. Daar staat tegenover dat je vanuit het café binnen een minuut bij je slaapplek bent - en dat is natuurlijk wel heel prettig.