Bed and Breakfast Queens

8 reviews over Bed and Breakfast Queens in het Nederlands

Slechte baas

Julian
21-3-2016

Mijn verblijf was prima, alleen de baas van Queens bedondert je. Oude dingen gebruiken voor in het eten. De inspectie moet eens langskomen en kijken hoe het er daar aan toe gaat. Sluit het gelijk. Service was zeer goed en de dames in de bediening waren zeer vriendelijk. Ligging is top als je gaat stappen.

'Slapen' naast een discotheek

Jacobine
3-1-2015

Naar aanleiding van een heerlijke brunch, aardig personeel en een mooie ligging middenin de binnenstad van Amersfoort, hebben we ook een nachtje in het B&B van Queens geboekt. Helaas is dit niet voor herhaling vatbaar. Hoewel het kamertje best schattig was (afgezien van het gordijntje tussen de wc en de zitbank met 1,5 meter afstand), leek het tot 02.00 uur 's nachts alsof we op de dansvloer van de aangrenzende discotheek sliepen. Tot die tijd bijna geen oog dicht gedaan. We konden de feestgangers letterlijk verstaan.

Nooit meer in het weekend!

Ine
27-1-2013

Net terug van een weekendje Amersfoort. Wat we bedacht hadden als een een relaxed weekend, lekker rustig aan doen, lekker (uit)-slapen heeft anders uitgepakt. De ligging is mooi, in de oude binnenstad, maar dat betekent in het weekend gigantische uitgaansherrie vanaf een uur of negen tot zes uur 's ochtends. Heel gehorig!! Ondanks de oordoppen de hele nacht geen oog dicht gedaan, alsof het uitgaanspubliek zich in je kamer bevindt. Het bed bevindt zich op een vide, dat is niet erg, maar het is erg krap voor twee personen, zeker voor degene die onder het schuine dak ligt en zo ongeveer 10 cm over heeft tussen zijn neus en het dak....

Het oogt allemaal wat smoezelig. Geen afscheiding (meer) tussen badkamer en kamer. De wastafel was verstopt. Heel veel snuisterijen ed, meer dan de foto's op de site doen vermoeden. Ontbijt was wel erg lekker en goed geregeld, vriendelijk personeel.

studentenkamer-achtig , wel goed afgewerkt

Piet Klomp
22-10-2012

leuke kamer, niet groot maar prima. Wat mensen schrijven over de slaapvide snap ik wel, maar wat heb je dan liever, een bed in een kamer waar je amper omheen kunt lopen? Zo heb je én een woonkamertje met bank en TV én boven een slaapkamertje. Bed ligt verukkelijk en is hartstikke gezellig zo onder de balken. Bed is inderdaad slordig en kreukelig opgemaakt en er ligt geen molton op de matras, maar ach als dat alles is. Het trappetje naar het bed is voor mij (midden 40 en reuma) geen probleem dus ja als je echt bejaard bent moet je daar niet gaan slapen maar dat het bed moeilijk bereikbaar is klopt helemaal niet.

Verder is de kamer prima en keurig afgewerkt met leuke details, kastjes, keurig behang en gezellige spiegeltjes en lampjes.

Keukentje stelt niet veel voor maar je kunt koffie/thee en een kleine maaltijd maken. In welk hotel heb je dat, dus wees er blij mee zou ik zeggen.

En ja het is ontzettend gehorig maarja.... een oud pand midden in het centrum, wat wil je!

Kleine, gezellige kamer

Sandra
4-8-2012

Als je van luxe en comfort houdt, moet je hier niet zijn. Het gaat meer om iets gezelligs en aparts. Wij (stel, 40+) kwamen terecht in een klein kamertje. Er past net een klein bankje, stoel en televisietoestel in. Voor het bed moet je naar boven klimmen richting een soort entresol. Let op: alleen doen als je een beetje lenig bent en goed ter been! Maar gaat dan prima hoor en is gezellig!

Locatie is helemaal top; in het oude centrum van Amersfoort.

Wij waren wat minder te spreken over:

-Het feit dat het toilet direct aan het kamertje grenst en niet is af te sluiten met een deur (er hangt alleen een soort gordijn voor).

Welnu, ook al zijn wij een stel, dat betekent nog niet dat we het fijn vinden om onze behoefte te doen terwijl de ander dit alles van nog geen 1,5 meter afstand kan horen en ruiken :-)!!!

-Ontbijt; werd pas vanaf 9 uur geserveerd, op een vrijdagochtend. Veel te laat voor ons. Dat hebben we maar laten schieten dus

-Er mag ook wel iets meer licht in de kamer zijn.

De accommodatie ligt op een zeer centrale plek in het centrum van Amersfoort.

Super en vooral makkelijk naar een avondje stappen.

De kamers zijn wel knus, maar klein en smoezelig.

Dat smoezelige geldt ook voor beneden waar het ontbijt wordt geserveerd.

Ik raad sterk af om bij deze mevrouw een workshop koken te boeken.

Voor wat je krijgt is het veel te duur en daarbij is er nauwelijks tot geen voorbereiding.

De keuken is klein en zeer smerig en ik snap dan ook niet dat je in zo’n keuken een workshop kan houden, laat staan dat je, je gasten erin laat koken.

Unieke ervaring in centrum Amersfoort

marieke
29-3-2011

We hebben genoten van een heerlijk weekendje Amersfoort. Lekker eerst even bij Queens een super kopje koffie gedronken met wat zelfgebakken lekkers, toen onze bagage afgegeven. Wat een prachtige stad. Heel veel leuke winkels en restaurantjes en mooie musea.

's morgens genoten van een heerlijk ontbijt in 't zonnetje. Kom gauw weer terug. Huiselijke sfeer.

Chaotisch en veel lawaai

Arnoud
6-3-2011

Queens ligt op een fantastische plek midden in het centrum, maar dat heeft ook zijn nadelen. Vanwege ruimtegebrek is het bed geplaatst op een vliering, waar je met een eng trapje heen moet. Bovendien is op die vliering geen ruimte, behalve het bed, waardoor je erin moet klimmen (ja, echt klimmen). Mensen die ook maar iets hebben met benen of buik, moeten deze B&B daarom mijden.

De organisatie is chaotisch. Eigenaresse was afwezig en vriendelijk personeel wist van toeten noch blazen, vergat bovendien details over tijd dat je de kamer uit moet zijn en ontbijt. Komt bij dat de site vermeldt dat het allemaal zonder ontbijt is, terwijl de eigenaresse beweert dat het ontbijt er wel bijhoort. Het geheel wekt daardoor een rommelige indruk.

De meldingen over oordopjes lijken wat overdreven, maar er is op zaterdagnacht wel degelijk lawaai te horen. Daar staat tegenover dat je vanuit het café binnen een minuut bij je slaapplek bent - en dat is natuurlijk wel heel prettig.

We hebben een aantal aanbieders voor Queens voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Queens in Amersfoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Queens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Queens scoort een 6.31 uit 10 op basis van 8 reviews.