8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Amersfoort Centre voor je op een rij gezet:

90 reviews over Hotel Mercure Amersfoort Centre in het Nederlands

Geweldig

Dominika,
29-3-2019

Heb een hotelkamer met jacuzzi geboekt voor mn vriend zijn verjaardag. Hebben leuke dag/ nacht gehad. Alles was netjes en schoon!

Gereisd met partner in maart 2019

fantastisch en erg luxe!

Onur,
22-3-2019

Ik had de deluxe suite geboekt voor 1 nacht en het was de prijs ook echt waard. Ik en Mn partner hebben het erg naar ons zin gehad en boeken vaak ook leuke hotels via touroperator puur omdat je echt krijgt voor wat je betaald en je ook echt kwaliteit kan verwachten met touroperator. Hierdoor dus een dikke 10 en aanrader voor andere. Ik zou zeggen snel weer een hotelletje pakken via touroperator.

Gereisd met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Anouk,
27-11-2018

Het was een mooie kamer met een luxe inrichting. We hebben genoten. Ook waren de werknemers heel vriendelijk en duidelijk.

Gereisd met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk verblijf

Ilse,
17-9-2018

Prachtig hotel op loopafstand van het centrum. Alles lijkt vrij nieuw; mooie open receptie en lobby, ruime kamers, goed sanitair. Wij hebben ons uitstekend vermaakt. Vonden het ontbijt te duur, dus dat hebben we niet genomen.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Geweldig!

Luna,
10-8-2018

Wij hadden voor één nacht de executive suite geboekt. Nadat wij vriendelijk ontvangen zijn bij de incheck gaan wij naar de suite, gelegen op de 10e verdieping in het hotel. Een prachtig uitzicht kwam ons direct tegemoet na het openen van de deur. Wij waren meteen overdonderd van alle luxe in de suite. Een heerlijke jacuzzi en een kingsizebed, apart slaap-/woongedeelte en vooral de vele ramen in de kamer deden ons goed en gaven ons veel rust. Er lag vers fruit, spa blauw/rood voor ons klaar en een mooie welkomstbrief. Nadat wij onze spullen hadden uitgepakt zijn wij bij de receptie gaan informeren over een verlengingsnacht. Weer werden wij erg vriendelijk geholpen door de receptioniste (Rosa) en hebben wij besloten een nacht te verlengen. De locatie van het hotel is ideaal! Gelegen tegenover bioscoop Pathé en de binnenstad is op 10 à 15 minuten lopen. Wij hebben zeker genoten!

Gereisd met partner in augustus 2018

Zowel bij aankomst als vertrek vriendelijk personeel. Als een van de weinige hotels wordt een borg (€50,-) vastgehouden, m.i. prima. De check-in verliep snel.

De kamer was schoon en ruim, bed was goed, voldoende en volle kussens! Ruime badkamer en grote inloopdouche. Veel verlichtingsmogelijkheden in de kamer.

Op loopafstand of 5 minuten fietsen van centrum of station, aan invalsweg, vlakbij winkels en bioscoop.

Gereisd met partner in december 2017

Goed hotel met een perfecte ligging

Nelleke,
25-11-2017

Mooi hotel met een centrale ligging. Schone kamers en een goed ontbijt. Echter is de ontbijtzaal wel wat donker. (Geen daglicht) Op loopafstand van het centrum en tegenover de bioscoop. De parkeergarage onder het hotel is ook handig en erg goedkoop.

Gereisd met vrienden in Wed Nov 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

mooie ruime kamer

mikkie,
31-8-2017

de kamer was netjes en schoon, genoeg ruimte voor tassen en kleding. Verder een fijn hotel en vriendelijk personeel, ontbijt was ook dik in orde!

Gereisd met partner in juni 2017

Beste Mikkie,

Fantastisch om te mogen vernemen dat uw verblijf aan uw verwachtingen heeft voldaan! Hartelijk dank voor de 9 die u aan ons uitdeelt, daar doen wij het voor!

Ik hoop u tijdens een volgend bezoek aan Amersfoort wederom te mogen ontvangen, daan gaan we voor de 10!

Zeer fijn hotel

Renate,
20-8-2017

Mooie ruime schone kamers! Heerlijke regendouche en fijne bedden.

Ontbijt was uitgebreid en vers.

Ideale ligging tav het centrum.

Gereisd met partner in augustus 2017

Beste Renate,

Geweldig, een 9!! Fijn om te lezen dat uw verblijf zo naar wens is geweest.

Ik hoop u uiteraard tijdens een volgend bezoek aan Amersfoort weer te mogen ontvangen in ons heerlijke hotel!

Mooi hotel, vreselijk bed!

Anoniem,
11-6-2017

Bij aankomst waren wij heel enthousiast over de hotelkamer! Een mooie grote kamer en schoon! Maar wat viel dat bed tegen zeg! Ik heb echt nog nooit zo slecht geslapen in een hotel! Het bed was heel hard en in plaats van 1 normaal kussen, liggen er 2 kussentjes welke voor geen meter liggen. Voor mij was dit hotel eenmalig!

Gereisd met partner in januari 2017

Beste gast,

Hartelijk dank voor de 7 die u ons uitdeelt ondanks dat u niet naar wens geslapen heeft. Wat is dat vervelend om te moeten vernemen zeg!

Tip: op de 9de en 10de verdieping van het hotel liggen onze privilege kamers gelegen. Deze kamers beschikken over en topper op het boxspring matras, dit zorgt voor extra zacht slaapcomfort!

Ik hoop u aan de hand van bovenstaande uitleg toch nogmaals te mogen ontvangen in ons hotel!

• RokenToegestaan

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Amersfoort Centre in Amersfoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Amersfoort Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.