Hotel Mercure Amersfoort Centre

Hotel Mercure Amersfoort Centre

8Fantastisch

Nederland, Utrecht, Amersfoort

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Amersfoort Centre voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

92 reviews over Hotel Mercure Amersfoort Centre

• 2019
    6Teun26-11-2019

Hotel is 4 sterren niet waard.

Weekendje weg in Amersfoort.

Kamer was heet en vochtig. Temperatuur van klimaat dat door verwarming geregeld kan worden kon niet lager worden gezet als 21 graden. Als je dan de airco activeert, maakt deze aardig wat herrie. Er lag een groot matras op het bed waarbij deze op een soort boxspring lag. Dit grote matras had een kuilvorming. Volgende ochtend gevraagd aan de receptie om e.e.a. aan te passen, men heeft de verwarming in de kamer uitgezet en het matras omgedraaid. Desalniettemin leidde dit niet tot verbetering. Daarom eerder vertrokken en niet nog een nacht overnacht. Een lijstje met een overzicht van de beschikbare televisiekanalen ontbrak ook nog. Ik vind het niet terecht dat dit hotel adverteert met 4 sterren. Daarvoor verwacht ik een fatsoenlijk bed, een airco die je zelfstandig ook op 18 graden kan instellen die geruisloos is en een lijstje met beschikbare televisiekanalen.

Gereisd met partner in november 2019

• 7Petra20-10-2019

Prima voor één nachtje

Mooi hotel, vriendelijke ontvangst, nieuw, maar met de auto moeilijk bereikbaar. Heel vreemd om bij het inchecken ook een borg van € 50,= te moeten betalen, nog voordat je ook maar de kamer hebt gezien. Zolang je het raam dicht houdt, is het goed toeven. Met het raam open veel lawaai van het onderliggende verkeersplein en het spoor. Bij aankomst in de hotelkamer toont de TV een leuke Mercure-aanbieding; 30% korting op de prijs van het ontbijt.... op het moment dat je dit als gast wilt boeken, blijkt het hotel helemaal niet mee te doen aan deze aanbieding (laat het dan niet op je interne TV-kanaal zien, denk ik dan) Of geef een in het hotel verblijvende gast altijd een leuke korting op het ontbijt.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9A. Oosting van Cambridge Weightplan Benelux24-06-2019

Wat een verrassing! Een fantastische upgrade van een standaard kamer naar een super de luxe kamer met enorm bubbelbad. Medewerker Nanda.... dankjewel. Ook de dame van het ontbijt was weer bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Kortom: hartelijk dank!

Zakelijk gereisd in juni 2019

• 9Dominika29-03-2019

Geweldig

Heb een hotelkamer met jacuzzi geboekt voor mn vriend zijn verjaardag. Hebben leuke dag/ nacht gehad. Alles was netjes en schoon!

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Onur22-03-2019

fantastisch en erg luxe!

Ik had de deluxe suite geboekt voor 1 nacht en het was de prijs ook echt waard. Ik en Mn partner hebben het erg naar ons zin gehad en boeken vaak ook leuke hotels via touroperator puur omdat je echt krijgt voor wat je betaald en je ook echt kwaliteit kan verwachten met touroperator. Hierdoor dus een dikke 10 en aanrader voor andere. Ik zou zeggen snel weer een hotelletje pakken via touroperator.

Gereisd met partner in december 2018

• 2018
    9Anouk27-11-2018

Het was een mooie kamer met een luxe inrichting. We hebben genoten. Ook waren de werknemers heel vriendelijk en duidelijk.

Gereisd met partner in november 2018

• 9Ilse17-09-2018

Heerlijk verblijf

Prachtig hotel op loopafstand van het centrum. Alles lijkt vrij nieuw; mooie open receptie en lobby, ruime kamers, goed sanitair. Wij hebben ons uitstekend vermaakt. Vonden het ontbijt te duur, dus dat hebben we niet genomen.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9Luna10-08-2018

Geweldig!

Wij hadden voor één nacht de executive suite geboekt. Nadat wij vriendelijk ontvangen zijn bij de incheck gaan wij naar de suite, gelegen op de 10e verdieping in het hotel. Een prachtig uitzicht kwam ons direct tegemoet na het openen van de deur. Wij waren meteen overdonderd van alle luxe in de suite. Een heerlijke jacuzzi en een kingsizebed, apart slaap-/woongedeelte en vooral de vele ramen in de kamer deden ons goed en gaven ons veel rust. Er lag vers fruit, spa blauw/rood voor ons klaar en een mooie welkomstbrief. Nadat wij onze spullen hadden uitgepakt zijn wij bij de receptie gaan informeren over een verlengingsnacht. Weer werden wij erg vriendelijk geholpen door de receptioniste (Rosa) en hebben wij besloten een nacht te verlengen. De locatie van het hotel is ideaal! Gelegen tegenover bioscoop Pathé en de binnenstad is op 10 à 15 minuten lopen. Wij hebben zeker genoten!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Milko20-01-2018

Net hotel, ruime kamers, vriendelijk personeel!

Zowel bij aankomst als vertrek vriendelijk personeel. Als een van de weinige hotels wordt een borg (€50,-) vastgehouden, m.i. prima. De check-in verliep snel.

De kamer was schoon en ruim, bed was goed, voldoende en volle kussens! Ruime badkamer en grote inloopdouche. Veel verlichtingsmogelijkheden in de kamer.

Op loopafstand of 5 minuten fietsen van centrum of station, aan invalsweg, vlakbij winkels en bioscoop.

Gereisd met partner in december 2017

• Oude reviews

8Nelleke25-11-2017

Goed hotel met een perfecte ligging

Mooi hotel met een centrale ligging. Schone kamers en een goed ontbijt. Echter is de ontbijtzaal wel wat donker. (Geen daglicht) Op loopafstand van het centrum en tegenover de bioscoop. De parkeergarage onder het hotel is ook handig en erg goedkoop.

Gereisd met vrienden in november 2017

Hotel Mercure Amersfoort Centre info

• RokenToegestaan

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats