Kleine hotels
Hotel Logement De Gaaper Amersfoort

We hebben een aantal aanbieders voor Logement De Gaaper Amersfoort voor je op een rij gezet:

32 reviews over Hotel Logement De Gaaper Amersfoort in het Nederlands

Vriendelijke personeel, mooie lokatie.

Gouw,
2-12-2017

Ontbijt is prima. Kamer eenvoudig, voorzien van tv en koelkastje.

Gereisd met partner in december 2017

Te veel geluidsoverlast!

M.,
29-10-2017

Het verblijf ligt midden in Amersfoort en de kamers zijn erg klein maar schoon. Wij hebben hier twee nachten (erg slecht) geslapen door de vele geluidsoverlast van de markt, stappende mensen en de horeca. Er lagen oordopjes voor ons klaar bij aankomst maar de volgende keer kiezen wij een ander verblijf!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Zeer onvriendelijke gastheer

Paul100,
20-8-2017

Logement ligt heel centraal, ideale locatie om Amersfoort te gaan verkennen.

Uitbater, oudere grijze heer, zeer onvriendelijk en lijkt alleen in zichzelf geïnteresseerd. Dure locatie.

Voor dit geld zijn er plaatsen te vinden die veel gezelliger zijn.

Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Hotels.nl

Amersfoort is een prachtige oude stad .

stedentripgast,
20-4-2017

Geweldige locatie , schoon , heerlijke bedden. Kamer is erg klein. Duur logement .

Gereisd met vrienden in april 2017

Een heel leuk hotel, vriendelijke ontvangst.

Linda &Rinus Eland.
24-2-2016

Amersfoort is een hele leuke stad, mooi centrum.

Veel keus aan restaurantjes.

Wij komen hier zeker terug.!!!!

Gereisd met partner in februari 2016

Gezellig verblijf

Wim Hartman
18-2-2016

Ligging centrum binnenstad, super. Wel wat drukker maar daar kies je dan ook voor! Weinig last gehad . Kamer was netjes, geen luchtjes! maar inderdaad wat gedateerd. Ontbijt was prima. Ruim assortiment. Vriendelijke "no nonsens" personeel en bediening. Amersfoort is super. Maak een standswandeling!! Al met al...doe eens een weekendje Amersfoort en doe de Gaaper een plezier! Gezellig.

Gereisd met partner in februari 2016

De locatie is top als je uit wilt gaan, denk welaan oordoppen want het plein waar De Gaaper aan ligt zit vol kroegen en discotheekjes.

Voor EUR 88 kreeg ik een kamer waar net een 1.40m bed in paste ( geen feauteuil of bankje paste er nog bij) en een badkamertje dat wel netjes was maar heel kaal (toiletspulletjes in plastic Ikea bakjes .. 😟). Ontbijt was smakelijk maar heel eenvoudig.

De kamer die ik had (kamer 9) heeft geen enkele sfeer.

Absoluut het geld niet waard. Ik sliep laatst nog op een topplek midden in Rotterdam (toch iets meer metropool dan Amersfoort) bij da Bazar. In een ruime kamer die zeer sfeervol is ingericht met goede badkamer. Deze kamer kostte incl een zeer uitgebreid en overheerlijk ontbijt EUR 75 ( ook op een zaterdagavond).

Heel bijzonder dat de Gaaper zulke hoge prijzen kan hanteren . Het lijkt er op dat er te weinig concurrentie is in Amersfoort waardoor De Gaaper hiermee wegkomt.

Cijfer 8,8 absoluut niet waard.

Gereisd alleenreizend in januari 2016

Perfecte locatie

Manon
22-9-2014

Perfecte locatie middenin de stad. Ruime, schone kamer. Prima service. Goede prijs kwaliteit.

Gereisd met vrienden in januari 2014

Goed, maar 9.1 is overdreven.

Van Daal
10-6-2013

Leuk, mooi hotel midden in de winkelstraat en uitgaanspleintje met de markt en terrassen voor de deur. Alles goed behalve het gedreun van het uitgaansleven en de gemeentelijke pleinreiniging om 7.30 uur s ochtends. Het beddengoed rook wat muf, kamers verder zeer goed.

Gereisd met vrienden in juni 2013

Echt super aardig personeel en gewelidge plek

G. H. T. Overbeek
13-10-2012

Sfeervol, warme ontvangst, vriendelijk en hupvaardig, personeel weet veel tips te geven, kamers zien er goed uit, modern maar toch sfeervol. Kamers zijn schoon, fijn dat je koffie en thee kunt maken op je kamer. Goed ontbijtje, goede prijs kwaliteits verhouding. Kortom aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2012

Hotels.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Logement De Gaaper Amersfoort in Amersfoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Logement De Gaaper Amersfoort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.