Hotel Logement De Gaaper Amersfoort

Hotel Logement De Gaaper Amersfoort
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Logement De Gaaper Amersfoort voor je op een rij gezet:

33 reviews over Hotel Logement De Gaaper Amersfoort in het Nederlands

Vriendelijke personeel, mooie lokatie.

Gouw
2-12-2017

Ontbijt is prima. Kamer eenvoudig, voorzien van tv en koelkastje.

Te veel geluidsoverlast!

M.
29-10-2017

Het verblijf ligt midden in Amersfoort en de kamers zijn erg klein maar schoon. Wij hebben hier twee nachten (erg slecht) geslapen door de vele geluidsoverlast van de markt, stappende mensen en de horeca. Er lagen oordopjes voor ons klaar bij aankomst maar de volgende keer kiezen wij een ander verblijf!

Zeer onvriendelijke gastheer

Paul100
20-8-2017

Logement ligt heel centraal, ideale locatie om Amersfoort te gaan verkennen.

Uitbater, oudere grijze heer, zeer onvriendelijk en lijkt alleen in zichzelf geïnteresseerd. Dure locatie.

Voor dit geld zijn er plaatsen te vinden die veel gezelliger zijn.

Amersfoort is een prachtige oude stad .

stedentripgast
20-4-2017

Geweldige locatie , schoon , heerlijke bedden. Kamer is erg klein. Duur logement .

Een heel leuk hotel, vriendelijke ontvangst.

Linda &Rinus Eland.
24-2-2016

Amersfoort is een hele leuke stad, mooi centrum.

Veel keus aan restaurantjes.

Wij komen hier zeker terug.!!!!

Gezellig verblijf

Wim Hartman
18-2-2016

Ligging centrum binnenstad, super. Wel wat drukker maar daar kies je dan ook voor! Weinig last gehad . Kamer was netjes, geen luchtjes! maar inderdaad wat gedateerd. Ontbijt was prima. Ruim assortiment. Vriendelijke "no nonsens" personeel en bediening. Amersfoort is super. Maak een standswandeling!! Al met al...doe eens een weekendje Amersfoort en doe de Gaaper een plezier! Gezellig.

De locatie is top als je uit wilt gaan, denk welaan oordoppen want het plein waar De Gaaper aan ligt zit vol kroegen en discotheekjes.

Voor EUR 88 kreeg ik een kamer waar net een 1.40m bed in paste ( geen feauteuil of bankje paste er nog bij) en een badkamertje dat wel netjes was maar heel kaal (toiletspulletjes in plastic Ikea bakjes .. 😟). Ontbijt was smakelijk maar heel eenvoudig.

De kamer die ik had (kamer 9) heeft geen enkele sfeer.

Absoluut het geld niet waard. Ik sliep laatst nog op een topplek midden in Rotterdam (toch iets meer metropool dan Amersfoort) bij da Bazar. In een ruime kamer die zeer sfeervol is ingericht met goede badkamer. Deze kamer kostte incl een zeer uitgebreid en overheerlijk ontbijt EUR 75 ( ook op een zaterdagavond).

Heel bijzonder dat de Gaaper zulke hoge prijzen kan hanteren . Het lijkt er op dat er te weinig concurrentie is in Amersfoort waardoor De Gaaper hiermee wegkomt.

Cijfer 8,8 absoluut niet waard.

Perfecte locatie

Manon
22-9-2014

Perfecte locatie middenin de stad. Ruime, schone kamer. Prima service. Goede prijs kwaliteit.

Goed, maar 9.1 is overdreven.

Van Daal
10-6-2013

Leuk, mooi hotel midden in de winkelstraat en uitgaanspleintje met de markt en terrassen voor de deur. Alles goed behalve het gedreun van het uitgaansleven en de gemeentelijke pleinreiniging om 7.30 uur s ochtends. Het beddengoed rook wat muf, kamers verder zeer goed.

Loved it, great staff, location and room

Venessa Fraser
18-11-2012

What a wonderful experience, can't wait to return. Staff were excellent and the room was clean and comfortable. My sister and I brought our mum home after more than 50 years and she was thrilled to be staying in such an old and beautiful building right in The Hof, only a couple of minutes walk from her childhood home. Everything is close by, restaurants, supermarkets, shopping, sightseeing. This building has a lot of stairs and no elevator but as long as you are healthy and able bodied they pose no problem, (mum is 71 and she was fine). This hotel is a definite for all of us when we return, the staff could not do enough to help us and were always happy to chat to us. Our room on the roof top was perfect, thank you to everyone at De Gaaper.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Logement De Gaaper Amersfoort in Amersfoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Logement De Gaaper Amersfoort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Logement De Gaaper Amersfoort scoort een 7.3 uit 10 op basis van 33 reviews.