Hotel LangeJan

37 reviews over Hotel LangeJan in het Nederlands

nooit meer

Marijn den Engelse,
14-7-2018

Extreem veel lawaai van buiten in de kamers aan het plein, tot 5:30 uur. Dit weet het hotel zelf ook wel, daarom is er 4 dubbelglas en liggen er oordopjes. Maar ja, in de zomer is het warm, er is geen airco en dan moet je met de ramen dicht slapen. Niet prettig. Omboeken naar een kamer aan de achterkant was niet mogelijk. Als ik dit van te voren had geweten was ik hier niet gekomen.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wat echt goed was is dat het restaurant naast lange jan vol zat maar gewoon bij lange jan konden eten uit hun kaart. Bijzonder en gewoon omdat het kan

Gereisd met partner in juni 2018

heerlijk

Tom en Irma Aarts,
9-6-2017

klantvriendelijk personeel,ontbijt was goed,bed was goed,vlak bij centrum en restaurants aan gezellig plein

Gereisd met partner in mei 2017

Geweldig!

Britt,
6-6-2017

Uitstekende service. Geen idee hoe het heeft kunnen gebeuren, maar ik had per ongeluk een verkeerde datum geboekt. Gelukkig kregen we voor dezelfde prijs een nóg grotere kamer (suite ipv comfort kamer), aangezien alle andere kamers al bezet waren. Prachtige lichte en luxe kamer. Badkamer is aan de kleine kant, maar super schoon en op de kamer zelf was een grotere wasbak aanwezig. Ook de kamer zelf was zeer schoon. Als ik dan toch iets moet noemen wat iets minder is aan de kamer: er ligt tapijt (minder gehorig, maar ook minder hygiënisch) en er hangen draadjes uit het plafond waar geen lamp aan hangt, maar who really cares? De prijs-kwaliteitverhouding is boven verwachting. Prima ontbijt in een ontspannen sfeer. Het personeel is enthousiast en vriendelijk. Als het aan mij ligt gaan we nog een keer!

Gereisd met partner in juni 2017

Aanrader

Jan willem
24-2-2017

Supercentraal gelegen. Leuk, vriendelijk en hulpvaardig personeel. Lekker ontbijt, erg kindvriendelijk, maken altijd praatje met onze kids. Leuke suite kamer, konden er slapen met onze drie kids.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

Nee. Gehorig, geen privacy, geen WC.

Liesbeth
19-2-2017
  • kamers hebben geen enkele geluidsisolatie. Zachte gesprekken en geluid vanuit andere kamers, en mensen op de gang, zijn duidelijk hoorbaar. Omgekeerd: ook uw gesprekken, kuchjes, bewegingen etc zijn voor anderen goed te horen. U heeft wellicht minder behoefte aan privacy; ik vind dit gebrek daaraan beklemmend.
  • twee paar 3M EAR Classic foam earplugs liggen klaar voor de gast. Met reden.
  • mijn kamer had een douche en wastafel. Maar geen WC: er is een gemeenschappelijke wc op de gang. Mannen kunnen wellicht de wasbak gebruiken voor een kleine boodschap, maar wie 's nachts even het bed uit moet voor een kleine/grote boodschap, kan zich kleden, schoenen aantrekken en de gang op.
  • de gemeenschappelijke wc betekent dat anderen ook de gang opgaan, ook in de nacht. Met geluid van lopen, deuren etc. Zie eerdere opmerking over afwezigheid van geluidsisolatie.
Gereisd alleenreizend in februari 2017

Super

Erik en Aafje
29-12-2016

Top kamer in top hotel in hartje Amersfoort. Alle medewerkers van hotel en pub zijn super vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk geslapen in kamer 6, met een leuk uitzicht op het plein en de toren. Lekker ontbijt in de pub. Een aanrader.

Gereisd met partner in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk en tip-top geregeld!

Maurits
1-12-2016

Nadat mijn vriendin en ik een actie hadden gewonnen zijn we hierheen gegaan. We hadden een gratis overnachting, kaartjes voor de Kilkennys en 2 Kilkennys (biertjes) gewonnen. Dan komen wij uit een dorpje verderop, dus het was een beetje een thuiswedstrijd, maar toch waren we echt heerlijk een nachtje weg.

En alles was tip-top geregeld! We sliepen heerlijk in kamer 6, met alle luxe erbij. De boel was schoon, het eten in de pub (allebei een mixed grill-skewer) was heerlijk en meer dan genoeg. De Kilkennys waren heerlijk (zowel de band als de biertjes) en zijn zeker een aanrader (ook zowel de band als de biertjes). Het ontbijt was heerlijk. Het personeel was vriendelijk en dacht mee met dingen. En een extra complimentje aan de kok, die om half 1 's nachts (vlak voor sluitingstijd) nog even een heerlijk 1/2 om 1/2 kaas/worst-plankje voor ons maakte.

Ik wou dat ik meer sterren dan 5 kon geven want dat verdienen jullie!

Gereisd met partner in november 2016

SUPER! Gaan snel nog een keer!

Cindy Klein
21-8-2016

Last minute geboekt. Super keuze. Midden in het centrum met een geweldige tuin/terras waar we heerlijk hebben gegeten. Gemotiveerd en vriendelijk personeel. Alle reden om nog eens terug te komen! Kamer was schoon, praktisch en gezellig ingericht. Alle reden om snel weer een keer langs te gaan!

Gereisd met partner in augustus 2016

Top hotel in het centrum van Amersfoort

Jennifer
17-8-2016

Wat een leuke plek! Leuk hotel en personeel, alles was goed verzorgd en geregeld. Wij vonden vooral het terras achter een erg leuke plek. Verwacht je niet aan de voorkant.

Gereisd met partner in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• EntertainmentKaraoke
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Krant

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• Sport & SpelBiljart, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel LangeJan in Amersfoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel LangeJan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.