Kleine hotelsWeer vandaag24°10°
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Keistad Amersfoort voor je op een rij gezet:

Hotels.nl
Hotels.nl

2 reviews over Hotel Keistad Amersfoort in het Nederlands

Kamer was groot genoeg, ontbijt was goed geregeld

Dhr. Blansjaar
26-6-2016

Gezellig plein met goede eetgelegenheid en bij de onderliggende pizzeria was het ook goed eten met een o.a. een Italiaans biertje

Gereisd met vrienden in juni 2016

Nooit meer.

Lia
23-5-2016

Onbezette receptie. Kleine kamer. In het ontbijt s 'morgens is geen keuze. Alles staat voor klaar op de tafel.& uur ontbijt wordt moeilijk over gedaan, personeel begint pas om 7 uur of 7.30 niet mogelijk is.

Gereisd alleenreizend in april 2016

• Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesKluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Keistad Amersfoort in Amersfoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Keistad Amersfoort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.