Weer vandaag21°
5,9

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel Amersfoort voor je op een rij gezet:

195 reviews over Hotel Fletcher Hotel Amersfoort in het Nederlands

Zeker een aanrader!

Mevr. Van Os
23-3-2019

Het is een rustig hotel. Het personeel is erg vriendelijk. Bij aankomst konden we voor een klein bedrag onze kamer omboeken naar een luxe kamer! Als je het hotel uitloopt loop je zo het bos in.

Gereisd Met partner in februari 2019

Top hotel

Henok
2-3-2019

Gewon top hotel de kamers waren perfect vriendelijk medewerkers

Gereisd Met partner in juni 2018

Nooit meer.

Ec
26-11-2018

Kamer was zeer stoffig, douche vies van de schimmel, ventilatie deed het niet. 2 telefoons, 1 bedlampje. Ontbijt was zeer matig, koffiezet apparaat deed steeds weer niet. beter verwacht, wel vaker bij Fletcher geweest.

Gereisd Met oudere kinderen in november 2018

Nooit meer

Kluspiet
12-11-2018

Gedateerd hotel Diner te duur ten opzichte wat je krigt en lange wachttijden. Ontbijt is matig

Gereisd Met partner in november 2018

In de herkansing nog steeds niet overtuigd

Familie Van Hooydonk
21-10-2018

2e bezoek om te compenseren voor bloedheet en slecht verlopen verblijf in de zomer. Upgrade gehad naar executive kamer,maar die zijn helaas weer in de zon. Dus ondanks lagere buitentemperatuur (17 graden) nog steeds vreselijk warm en benauwd op de kamer. Ditmaal wel een ventilator beschikbaar gesteld,die we echt nodig hadden. De aanwezige climate control functioneert nog steeds voor geen ene meter. De locatie blijft mooi in het groen met klein bospaadje wat je oploopt,maar gedateerd,slecht onderhouden en niet 4-sterrren waard. Doorgezakte bedden,vlekken op matrassen, deksel kleine pedaalemmer in badkamer lag los erop, lampje bij kamerdeur aan binnenzijde had vervangen moeten worden want knipperde steeds. Uiteindelijk heeft personeel van restaurant (?) geprobeerd lampje te vervangen,maar toen hij deze een beetje heb en weer bewoog leek het knipperen opgelost. Als je hier overweegt te boeken,zorg dan dat je een kamer hebt aan de boszijde

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018

Geweldig!!! Super!!!!

S Woudstra
8-9-2018

De service was helemaal geweldig. Upgrade van de kamer!!! Medewerksters aan de receptie waren geweldig. Ga ik zeker naar terug. Geweldig hotel!!!!!

Gereisd Met vrienden in september 2018

Leuk voor één keer... niet ons hotel

Jolanda
14-8-2018

We waren hier naar toe gereist met het ov want op de site stond " nabij het centrum van Amersfoort". Nou het is gewoon ruim 3 km van het centrum af, boven op de Amersfoortse berg. Een heel eind lopen dus. We konden gelukkig wel iets eerder inchecken dan aan stond gegeven dat was een schrale troost. Later hoorden we dat er wel een bus loopt tot 17.00 uur. Kamer was niet heel schoon, mijn vriend wilde de tas op de kast leggen maar kreeg een laag stof over zich heen. Onder het bed was de laatste weken ook niet gezogen. Badkamer was redelijk schoon. Wel veel kalkaanslag op de douchedeur waardoor het al snel vies oogt. Beden zijn wel goed, als je van zacht houdt. Ontbijt, lunch of diner kan ik niet over oordelen, hebben we geen gebruik van gemaakt. Restaurant zag er wel enorm mooi uit.

Personeel was wel heel vriendelijk. Voor mensen die van fietsen houden schijnt dit een geweldige uitvalsbasis te zijn, veel groen en lekker rustig.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Voor mij nooit meer

Mystery Guest
5-8-2018

Dit hotel pretendeert 4 sterren te hebben. Als dat zo is hebben ze die goed verstopt. De kamer is zéér gedateerd, voorzien van jaren 80 meubilair en dito gordijnen. Verder zijn er geen airco, geen koelkast, geen minibar, geen koffiezetter, geen waterkoker en geen föhn aanwezig. Schandelijk voor een kamerprijs van € 94 per nacht. Het lijkt of er moeite is gedaan om het buitenterras zo ongezellig mogelijk te maken. Ondanks het warme weer was er dan ook bijna niemand te bekennen. De lunch en dinerkaart zijn karig en de keuken is kwalitatief ondermaats.

Gereisd Alleenreizend in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Locatie goed, service slecht, kamer een sauna

S. van Hooydonk
30-7-2018

Mooie bosrijke omgeving, nabij Dierenpark Amersfoort, laadpaal voor elektrische auto. Qua locatie perfect voor ons, maar de kamer zelf was vreselijke benauwd. Geen airconditioning en de ventilatoren waren allemaal al vergeven. Onbegrijpelijk aangezien ze wisten dat we ons 2-jarig zoontje meehadden en een babybedje hadden gereserveerd. Was ver boven de 30 graden op de kamer. Receptioniste vertelde dat een 'lastige dame' 2 ventilatoren in bezit had, maar ik moest uiteindelijk zelf erachteraan om te kijken of ik er eentje los kon peuteren. Slechte service! Receptie bood als oplossing om gratis op een andere datum terug te komen ?! Even later was er een annulering waardoor een kamer aan de koele boskant van het hotel vrijkwam. Dit was onze redding, waardoor we nog een beetje konden slapen. Gereserveerd om 17.30 voor diner, bleek keuken pas om 17.45 open! Geen begrip dat kleine vroeg moest eten. Vreselijk hotel, eens maar nooit weer!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Absoluut geen 4 sterren waard

Dhr. Anoniem
28-7-2018

Het hotel ligt een een mooie bosrijke omgeving. Wij hadden een kamer geboekt voor 2 nachten. Inclusief ontbijt en 1ste avond een hoofdgerecht. De kamer was gepoetst maar het meubilair is sterk verouderd. Het bed is doorgezakt, schimmelplekken, de gordijnen rot, geen airco, douche loopt niet door. Dan restaurant/tevens ontbijt ruimte. De bediening is ontzettend traag en vooral 'lax'. We hebben 40 min kunnen wachten voor we drinken konden bestellen. Ook waren er heel veel tafels nog niet afgeruimd. Toen we savonds gingen loungen waren de tafels nog steeds niet opgeruimd. Ontbijt is het Hygiëne ook ver te zoeken. De papieren placemats worden met een vies doekje afgeveegd en hergebruikt, suiker voor in de koffie moest je pakken uit een pot met een lepel waar iedereen al in zijn koffie had geroerd, brood was van de dag ervoor, fruitsap resten werden bij elkaar gegooid en weer geserveerd. Kortom geen 4 sterren waard, wij komen niet meer terug

Gereisd Met partner in juli 2018

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel Amersfoort in Amersfoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel Amersfoort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.