Hotel Fletcher Hotel Amersfoort

Hotel Fletcher Hotel Amersfoort
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel Amersfoort voor je op een rij gezet:

190 reviews over Hotel Fletcher Hotel Amersfoort in het Nederlands

Geweldig!!! Super!!!!

S Woudstra
8-9-2018

De service was helemaal geweldig. Upgrade van de kamer!!! Medewerksters aan de receptie waren geweldig. Ga ik zeker naar terug. Geweldig hotel!!!!!

Leuk voor één keer... niet ons hotel

Jolanda
14-8-2018

We waren hier naar toe gereist met het ov want op de site stond " nabij het centrum van Amersfoort". Nou het is gewoon ruim 3 km van het centrum af, boven op de Amersfoortse berg. Een heel eind lopen dus. We konden gelukkig wel iets eerder inchecken dan aan stond gegeven dat was een schrale troost. Later hoorden we dat er wel een bus loopt tot 17.00 uur. Kamer was niet heel schoon, mijn vriend wilde de tas op de kast leggen maar kreeg een laag stof over zich heen. Onder het bed was de laatste weken ook niet gezogen. Badkamer was redelijk schoon. Wel veel kalkaanslag op de douchedeur waardoor het al snel vies oogt. Beden zijn wel goed, als je van zacht houdt. Ontbijt, lunch of diner kan ik niet over oordelen, hebben we geen gebruik van gemaakt. Restaurant zag er wel enorm mooi uit.

Personeel was wel heel vriendelijk. Voor mensen die van fietsen houden schijnt dit een geweldige uitvalsbasis te zijn, veel groen en lekker rustig.

Voor mij nooit meer

Mystery Guest
5-8-2018

Dit hotel pretendeert 4 sterren te hebben. Als dat zo is hebben ze die goed verstopt. De kamer is zéér gedateerd, voorzien van jaren 80 meubilair en dito gordijnen. Verder zijn er geen airco, geen koelkast, geen minibar, geen koffiezetter, geen waterkoker en geen föhn aanwezig. Schandelijk voor een kamerprijs van € 94 per nacht. Het lijkt of er moeite is gedaan om het buitenterras zo ongezellig mogelijk te maken. Ondanks het warme weer was er dan ook bijna niemand te bekennen. De lunch en dinerkaart zijn karig en de keuken is kwalitatief ondermaats.

HotelSpecials.nl

Locatie goed, service slecht, kamer een sauna

S. van Hooydonk
30-7-2018

Mooie bosrijke omgeving, nabij Dierenpark Amersfoort, laadpaal voor elektrische auto. Qua locatie perfect voor ons, maar de kamer zelf was vreselijke benauwd. Geen airconditioning en de ventilatoren waren allemaal al vergeven. Onbegrijpelijk aangezien ze wisten dat we ons 2-jarig zoontje meehadden en een babybedje hadden gereserveerd. Was ver boven de 30 graden op de kamer. Receptioniste vertelde dat een 'lastige dame' 2 ventilatoren in bezit had, maar ik moest uiteindelijk zelf erachteraan om te kijken of ik er eentje los kon peuteren. Slechte service! Receptie bood als oplossing om gratis op een andere datum terug te komen ?! Even later was er een annulering waardoor een kamer aan de koele boskant van het hotel vrijkwam. Dit was onze redding, waardoor we nog een beetje konden slapen. Gereserveerd om 17.30 voor diner, bleek keuken pas om 17.45 open! Geen begrip dat kleine vroeg moest eten. Vreselijk hotel, eens maar nooit weer!

Absoluut geen 4 sterren waard

Dhr. Anoniem
28-7-2018

Het hotel ligt een een mooie bosrijke omgeving. Wij hadden een kamer geboekt voor 2 nachten. Inclusief ontbijt en 1ste avond een hoofdgerecht. De kamer was gepoetst maar het meubilair is sterk verouderd. Het bed is doorgezakt, schimmelplekken, de gordijnen rot, geen airco, douche loopt niet door. Dan restaurant/tevens ontbijt ruimte. De bediening is ontzettend traag en vooral 'lax'. We hebben 40 min kunnen wachten voor we drinken konden bestellen. Ook waren er heel veel tafels nog niet afgeruimd. Toen we savonds gingen loungen waren de tafels nog steeds niet opgeruimd. Ontbijt is het Hygiëne ook ver te zoeken. De papieren placemats worden met een vies doekje afgeveegd en hergebruikt, suiker voor in de koffie moest je pakken uit een pot met een lepel waar iedereen al in zijn koffie had geroerd, brood was van de dag ervoor, fruitsap resten werden bij elkaar gegooid en weer geserveerd. Kortom geen 4 sterren waard, wij komen niet meer terug

Goed genoeg voor een weekend.

Loes Brandsma
10-7-2018

De eetzaal en de bar zijn heel gezellig, met vriendelijk personeel. Ook buiten kun je heerlijk zitten. Je loopt zo het bos in, waar je kunt wandelen.

We hadden een arrangement met een diner gratis. Eten was ok, niet heel bijzonder.

De kamer viel tegen. Versleten bed met rafels, roestige douchecabine, niet heel schoon. Oubollig interieur. Vlekkerig tapijt. Toch niet wat je verwacht bij een 4* hotel. Ook met de fiets ben je wel zo in het centrum van Amersfoort.

Gedateerd hotel, niet 4 sterren waardig

Marloes
27-5-2018

Aangekomen bij het Fletcher Hotel Amersfoort viel het ons op dat het hotel gelegen is in een mooie omgeving.

Helaas viel de klantvriendelijkheid van het personeel tegen bij aankomst bij de receptie en s avonds en s ochtends in het restaurant.

Aangekomen op de kamer kwamen we veel muggen en vliegen tegen, erg jammer. De kamer rook muf. Bij de randen van de douchebak zat vieze kalkaanslag. Vitrage was kapot.

In het gehele hotel is de vloerbedekking vies of kapot.

Het interieur in het hotel zal ooit mooi geweest zijn, maar is nu vergane glorie. Het restaurant is niet gedateerd.

Het ontbijt was minimaal. Koffie automaat was continue in storing.

Het ontbrak het hotel aan sfeer, totdat een van de gasten een stukje op de piano ging spelen, dit zorgde even voor wat sfeer.

Bij het uitchecken werden we geholpen door een klantvriendelijke medewerkster, en hebben we feedback gegeven, wat ze zal bespreken in het team

Flinke opknapbeurt nodig

Ellen
10-5-2018

Met een 'actie' konden we voor bijna 100€ een nachtje slapen in dit Fletcher hotel. Alsnog aan de dure kant voor een nacht maar ach als het echt zo'n mooi 4sterren hotel is incl. ontbijt. Want ontbijt zat ook bij de actie in. Daar aangekomen een welles nietes over het ontbijt, mail opgezocht om onze gelijk te krijgen. Er was al niet veel meer van de 'actie' over door alle toeslagen.

Kamer op de BG, bruine randen in de douche, gaten(?) in de muren. Geen fris gevoel, onwijs gedateerd. Vervelendste van de kamer is dat wij de hele nacht slecht hebben geslapen omdat mensen op het terrasje ernaast aan het lachen en praten waren. Ontbijt was prima en mooi terras ook.

Dit was geen aanbieding, geen aanrader en zeker geen 4sterren..

Geen aanrader

Karel
4-5-2018

Douche cabine viel uit elkaar, vieze sokken in het nachtkastje. Ontbijt was wel erg goed geregeld en het personeel was zeer vriendelijk.

voor herhaling vatbaar

kim
1-3-2018

ik vond het een heel rustig en fijn hotel

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel Amersfoort in Amersfoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel Amersfoort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.