Tijdelijk €25 aanbetaling

Fletcher Hotel Amersfoort

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Fletcher Hotel Amersfoort voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 625 reviews
+21

7.9GoedScore uit 625 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

625 Reviews over Fletcher Hotel Amersfoort

• 6Monique13-01-2023

Teleurstellend

Teleurstellend. Niet goed schoongemaakt. Ik vond een paar sokken en een leeg zakje van een stroopwafel. Verder diverse haren in de badkamer, waaronder een schaamhaar in het bad. Het matras was te breed voor het onderstel, waardoor het onderlaken niet op zijn plaats bleef liggen en ik dus op een kale matras lag. Slechte, veel te dunne kussens en te kort dekbed. Oubollige kamer. Restaurant en ontbijt was prima en medewerkers erg vriendelijk

• 6Roy Haier05-01-2023

Restaurant beneden peil. Slaapkamer prima

Restaurant beneden peil. Ossenhaasspies waaraan je begint te twijfelen of dit ossenhaas is….. daarvoor nog €7,50 toeslag rekenen. Na hoofdgerecht kwamen pas de aardappelen. Daarna 1uur wachten op desert.

• 1Mona22-10-2022

Geen aanrader

Het eten was van lage kwaliteit. Geen goede service! Absoluut niet de moeite waard.

• 6familie Smit13-08-2022

Eén van de betere Fletcher hotels

Prima hotel. Wij hebben hier 2x een heerlijk diner mogen eten. Prima ontbijt. Hotelkamer was goed maar werd wel snel warm, een ventilator helpt niet. Dat verspreid alleen de warmte. Aardig personeel.

• 6Alice03-08-2022

Nooit meer naar dit hotel

Gedateerd hotel, voorheen golden Tulip. Het is zeker geen 4 sterren waard. Geen airco in het hotel, kamer. Avondeten viel tegen en het ontbijt broodjes ook niet echt vers.

• 7mirmam26-07-2022

Redelijk hotel

Ruime kamer met grote badkamer (Juniorsuite). Balkon was niet schoongemaakt. Onder de vastgelijmde glazen platen van de nachtkastjes was het niet schoon. Schimmel in de badkamer en vies douchegordijn. Prima ontbijt en goede bedden.

• 7Hanneke03-07-2022

Net hotel

Hotel ligt mooi in een groene omgeving. De kamer was eenvoudig en wat gedateerd. Op zich prima, maar zaten gaten in de gordijnen, douchedeur sloot niet goed, lampenkappen scheef etc, dat kan wel wat aandacht gebruiken. Verder prima bedden. Als je van rust houdt, beter geen kamer pal naast 't terras doen, daar stonden midden in de nacht mensen nog luidkeels te telefoneren...terras grenst echt direct aan een aantal kamers. Ontbijt was prima, een echt standaard "hotel ontbijt". Helaas geen extratjes als zoete broodjes oid. Personeel erg vriendelijk.

• 9Hans Spee21-11-2021

Voor herhaling vatbaar .

Tiental hotels gehad, maar dit hotel sprong er toch wel in positieve zin uit. Heel vriendelijk personeel, de kamer was ook heel schoon. En natuurlijk de omgeving ...

• 5Fam. Bouter10-08-2021

Niet voor herhaling vatbaar.

Prima ontbijt. Heerlijk gegeten. Maar de kamer was gedateerd, klein, benauwd, ongezellig. Last van de mensen die onder ons raam stonden te roken steeds. Niet voor herhaling vatbaar dus.

• 7Peter10-08-2021

Te volle fietsstalling

Hotel prima op de fietsstalling naDe stalling is groot en plaats genoeg zou je zeggen. Helaas. Er stonden ruim 60 ongebruikte fletcher fietsen en 18 stopcontacten. Dus een gevecht voor een plekje. Wij hebben pedelex fietsen met direct oplaadpunt aan de accuNa schuiven een plekje kunnen vinden , een opgeladen fletcher fiets uitgetrokken Gelukkig eenkabel haspel bij mij , dus opladen maarEen andere gast had het zelfde probleemTrekt mijn stekker er uitVolgende dag sta je dus met een lege accuBij receptie gemeld , ja sorry zulke dingen gebeuren. Ik vind dit niet normaalHeb de klacht bij hoofdkantoor gedeponeerd , antw , sorry voor het ongemak we zullen hier naar kijken. Daarmee was de kous afNiet gebruikte huurfietsen horen daar ook niet thuisDe stalling is voor de gasten en niet voor opslag. Een moderne pedelex fiets kost een kapitaal waar anderen vanaf moeten blijvenTip. “Meer plek voor dit soort fietsen”

Hotel Fletcher Hotel Amersfoort info

• AirconditioningBeschikbaar