Dierenpark Amersfoort

7.1Goed

• 8Corinda van der Wal27-12-2019

Bestleuk

Het dierenpark is ruim opgezet en heel erg leuk qua spelen voor de kids. Overal wel een glijbaantje of speeltoestel. Nadeel dat je voor alle extra dingen wel moet betalen. Treintje 1 euro op, ooievaarsvlucht idem dito. Terwijl de toegangskaarten toch al 24 euro zijn. Maar wel een behoorlijk leuk park

december 2019

• 9koos13-09-2019

verassend leuk ,mooi en leerzaam park

verrassend leuk park, herken niets van de negatieve reviews wat betreft de verblijven of dieren zelf ,jammer dat dierenactivisten ook deze site hebben gevonden en nog erger is dat Zoover hier niets aan wil doen ,dierenparken staan in Nederland onder streng toezicht , wat betreft verblijven en dierenwelzijn en staan onder supervisie van dierenartsen, onmogelijk dus wat sommige "bezoekers" beweren over dit park ,de kinderen hebben een hele leuke dag gehad ,de horeca op het pleintje had veel keuze voor redelijke prijzen , alleen jammer dat ook hier de parkeerkosten verkapte toegangsprijzen zijn

september 2019

• 2Rianne29-08-2019

Nooit meer

Een erg verouderde dierentuin die in onze ogen erg onderkomen is. Bovendien veel te kleine verblijven voor de dieren, waarvan er sommige erg ongelukkig lijken. Heel erg jammer en teleurstellend.....

• 9Elisabeth van der Spoel18-08-2019

Fantastische ervaring met de kinderen!

Prachtig dierenpark. Overal is over nagedacht en met name voor jongere kinderen is het een hele bijzondere beleving. Er zijn paadjes, tunnels en glijbanen in overvloed. Ook kunnen dieren van boven worden bekeken en door al deze mogelijkheden krijg je meer te zien vergeleken met andere dierentuinen. De dieren lijken het erg naar hun zin te hebben voor zover dat kan in een dierenpark. Er wordt goed op ze gepast, dat kan je wel zien en ook horen van de verzorgers, die graag met veel passie vertellen. Via de mis niks route kom je alle dieren wel tegen. Het park is prachtig aangekleed. Er is bij het ontwerpen echt gelet op de kleinste details. Het treintje is wel een beetje suf, was leuker geweest als hier wat bij verteld werd. Denderde nu gewoon zo snel mogelijk door. Al met al voor ons en de kinderen een erg leuke ervaring. Tot nu toe onze favoriete dierentuin!

augustus 2019

• 9Kodde15-08-2019

Fantastisch dagje uit met het gezin

Ontzettend genoten in Dierenpark Amersfoort. Via de Mis-Niks-route kom je langs alle dieren. Komt ook best dichtbij! En zoveel paadjes, bruggetjes, glijbaantjes voor de kinderen tussendoor. We zijn er een lange dag geweest. Twee erg leuke speeltuinen! Voor de draaimolen, scooters en het boemeltreintje wel extra betalen. Leuke souvenirswinkel met betaalbare kadootjes. Het eten was goed. (Helaas wel last gehad van wespen). Kortom: een geweldige dag gehad.

• 9Frans B15-08-2019

Betrokken medewerkers, prachtig bosrijk park!

Dat medewerkers van dit park zeer begaan zijn met hun dieren en met hun park wordt snel duidelijk als je een van de verzorgers een vraag stelt over. Zo werden wij uitgebreid bijgepraat over de olifantenkudde. Hoe ze dieren met een respectloos verleden liefdevol hebben opgevangen en hoe moeilijk het is om de dieren weer uit te dagen om hun natuurlijk gedrag te herwinnen. Maar ze slagen daar met vindingrijkheid bijzonder goed in. Ik kreeg het idee dat de aangeboden activiteiten in het park voor mensen een vergelijkbaar effect zou kunnen hebben. Met een plattegrond kun je op ontdekkingstocht en met de App van het park word je uitgebreid geïnformeerd. Heb je er na een dag nog geen genoeg van koop dan het zeer aantrekkelijke jaarabonnement en ontvang het aankoopbedrag van je dagkaart en parkeerkaart terug.

• 6J04-08-2019

Niet gaan waterfietsen

Vooral niet gaan waterfietsen, is niet te doen , zijn onbestuurbaar en gaan niet vooruit , je moet er ook nog 2 euro voor betalen , wij waren er gelijk klaar mee

augustus 2019

• 4Krista01-08-2019

Geen plek om nog eens naartoe te gaan.

Ik vond het erg tegenvallen eerlijk gezegd.. Bijna geen informatie over de dieren en bij veel verblijven maar een klein stukje waar je de dieren kan zien (om te staan). Dus je staat hutje mutje. Verder weinig restaurants waar je binnen kan zitten bij slechter weer. Onduidelijk pad om te volgen. Voor ons is deze dierentuin veel te commercieel en veeeeeeeel te veel gericht op kinderen in plaats van alle leeftijden.

• 6lamo23-07-2019

Kan veel beter.

Park is best mooi met leuke klauter dingen voor kinderen echter de route aanduiding is waardeloos waardoor we best wat bezienswaardigheden hebben gemist.

• 10j23-07-2019

leuk en goed verzorgd park

mooier dan verwacht ,totaal niet in overeenstemming met de negatieve activistische reviews van "dierenliefhebbers" die denken dat ze het gedrag van dieren en de verblijven kunnen beoordelen zoals biologen en dierenartsen dat mogen doen,jammer dat Zoover dit toelaat ,politiek en activisme is iets waar ik en veel anderen niet op zitten te wachten op een vakantie beoordelingssite ,hoogtepunten waren voor ons de prairiehondjes ,de otters en de nachtdieren ,tegenvallers waren de Dino's ,grote teleurstelling dat deze niet meer bleken te leven... wel jammer dat je net zoals bij veel parken 8,00 extra moet betalen om te mogen parkeren ,verder redelijke prijzen voor de horeca en wat attracties waar je 1 euro voor moet betalen ,voor ons is dit park vele malen leuker gebleken dan die andere in Beekse Bergen....

10 van de 270 reviews gezien