Kleine hotelsWeer vandaag24°10°

69 reviews over Hotel De Tabaksplant in het Nederlands

Wij komen terug!

Jans,
15-4-2019

We hadden onze bagage neergezet bij de receptie. Toen wij terug kwamen was die al voor ons naar de kamers gebracht. We waren moe en koud en wilden niet de stad in 's avonds. Het hotel heeft geen restaurant maar je kan wel warm eten van de keuken bestellen. Ze hadden een tafel gedekt in de tuinkamer. Erg lekker, gezellig en ruim voldoende. Goed geslapen, fijne bedden en de volgende morgen heerlijk ontbijt dat bij ons aan tafel werd gebracht.

Gereisd met vrienden in februari 2019

Gaan zeker nog een keer terug

Anoniem,
29-3-2019

Super gastvrij en mooi hotel. Lekker ontbijt. Vriendelijke ontvangst. Schoon!!! Kortom echte aanrader.

Gereisd met partner in maart 2019

Erg goed

Mc,
20-3-2019

Thee en koffie op de kamer. Bedden en kussens prima! Gezellige gangpaden met vloerbedekking

Gereisd met partner in februari 2019

Jan Willem,
18-3-2019

Fijn dat het hotel midden in het oud historische centrum van Amersfoort ligt en ook heerlijk rustig. We hebben dit hotel gekozen omdat we gingen dineren in De Aubergerie, 400 meter lopen vanaf hotel.

Gereisd met partner in januari 2019

Dit hotel heeft intussen écht een update nodi ! Aan het personeel ligt het niet, deze zijn zonder uitzondering zéér vriendelijk en hulpvaardig maar de kamer die ons toegewezen is geworden tijdens ons verblijf had 5 jaar geleden al gerenoveerd moeten worden. Midden in de kamer staat een keukenmeubel, de tv hangt op een zéér onlogische plek, de handdoeken kun je niet kwijt in de badkamer, enz. enz. In dit hotel zal weer geïnvesteerd moeten worden om het toekomstbestendig te maken. Ik wil nogmaals de vriendelijkheid van het personeel benadrukken, zij deden er alles aan om ons verblijf zeer aangenaam verblijf te maken. Onze kamer deed dit helaas grotendeels teniet.

Gereisd met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer

Jo&Jo,
18-6-2018

Het wordt een Hotel genoemd, ik vind het een eenvoudige B&B. De prijs kwaliteit klopt niet, het is veel te duur! Geen wastafel en spiegel. Geen ruimte voor bagage. Een zeer onpersoonlijk ontvangst.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Fantastisch een echte aanrader

Aat van Dam
10-4-2017

Hotel ligt in centrum. Parkeer garage om de hoek. Super ontbijt. Zeer gastvrije mensen.

Gereisd met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Niet geschikt voor een romantisch weekendje weg

Leony van kooten
25-1-2017

wij hoopten op een paar gezellige ontspannen dagen samen maar de hotelkamer was afschuwelijk. Twee losse bedden en dekbedden, zakelijke inrichting, een strak, kil, donker interieur. Een kleine smalle kamer. Check dus goed welke kamer je krijgt als je boekt, de Mondriaan kamer is af te raden.

Gereisd met partner in december 2016

Uniek hotel

Ekaterina
27-8-2016

De ligging is perfect, een kamer op zolder gekregen en de badkamer (gedeeld) was prima. Het personeel was erg vriendelijk en vertelde wat er allemaal te doen was in Amersfoort. Een leuk en uniek hotel, wij zijn tevreden.

Gereisd met partner in augustus 2016

Gastvrij hotel midden in de stad. Heerlijke bedden

Annette Notenboom
6-8-2016

Kies voor een kamer met privé badkamer. Leuke tuin achter hotel. Goedkoop parkeren in garage de Flint , uitrijkaart via hotel. Sfeervolle inrichting. Gastvrije ontvangst. Ik had kamer 1.7 met keukenblok en eettafel met 4 stoelen , zeer ruim. Ontbijt wordt aan tafel geserveerd, met eitje naar keuze.mijn zus en ik hebben genoten en komen graag terug. Alles ziet er schoon en verzorgd uit. Een aanrader. Keuze tussen kamer met of zonder ontbijt.

Gereisd met vrienden in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Tabaksplant in Amersfoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Tabaksplant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.