5,8

We hebben een aantal aanbieders voor Campanile Amersfoort voor je op een rij gezet:

35 reviews over Hotel Campanile Amersfoort in het Nederlands

Verschrikkelijk hotel

Pietje,
21-3-2018

Ik vond het verschrikkelijk. Vooral voor de prijs die je betaald. Hotel heeft geen sfeer, kamers ook niet. Alles is verouderd! De badkamer is viezig, schimmel in de kitranden, douchen kan in de badkuip met een douchegordijn. Al het water spettert er langs waardoor de hele badkamer blank stond. Maar 1 handdoek extra dus ik kon lekker in de plas met water gaan staan. Heb t gevoel alsof ik voetschimmel heb opgelopen door de vieze vloer. Bedden zijn hard, veringen staan in mijn rug. Verder is het hotel héél gehorig, en lijkt het alsof mensen op de gang, de buren, en de mensen buiten, bij mij op de kamer staan. Al met al, het meest verschrikkelijke hotel waar ik ooit ben geweest.

Gereisd alleenreizend in maart 2018

Wij zullen dit hotel niet snel meer boeken

Johan,
28-2-2018

Zeer rustig (toen wij er waren) Ligt naast brandweerkazerne en zeer drukke doorgaande weg naar de A1!

Gereisd met partner in februari 2018

Tevreden

De Keyser Martine,
31-1-2018

Eigenlijk was alles goed, behalve het lawaai van de andere gasten. We waren beter voor een upgrade gegaan.

Gereisd met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed hotel

Ine,
1-12-2017

Goede bedden en schoon, heerlijke douche. De kamer mag wel eens een update krijgen.Ietwat gedateerd.

Gereisd met partner in Wed Nov 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Niet voor herhaling vatbaar

Inge,
31-7-2017

Ligt aan drukke weg. Erg veel verkeerslawaai. We hebben midden in de nacht de ramen dicht moeten doen om nog enigszins te kunnen slapen. Hierdoor werd het weer veel te warm op de kleine kamer. Erg gehorige kamers en veel lawaai op de gang. Wij hadden een Gift for You bon. Heeft 75 euro gekost maar zat geen ontbijt bij. Voor dat geld hadden wij veel meer verwacht. Voor ons was dit dus echt eenmalig. Voor een lager bedrag heb je veel leukere hotels in een rustigere omgeving mét ontbijt.

Gereisd met partner in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed te doen

Annie,
10-7-2017

Inchecken duurde lang omdat de receptioniste niet met alles op de hoogte was. Kamer was prima in orde en schoon. We hadden wel een gehorige kamer aan de voorkant, snelweg in de buurt. Voor 1 nacht prima te doen. Het ontbijt was heel goed, zelf sinaasappels persen en alles aanwezig!

Gereisd met partner in juli 2017

Lowbudget budget

Renato
30-11-2016

Als er een bus Chinezen stopt! Verdwijnt bij het ontbijt de verse jus en vers fruit Dan word het blikfruit en iets wat op jus moet lijken Kamers zijn gedateerd Douche is een badkuip met zeiltje Waterleidingen maken heel veel geluid

Gereisd alleenreizend in november 2016

Prima hotel, zeer vriendelijk personeel

Nel Willemstein
4-9-2016

De kamer was netjes. Koffie en thee service op de kamer. Goede matrassen en geen last van het lawaai van de snelweg. Een smakelijk uitgebreid ontbijtbuffet. Veel kwaliteit voor een lage prijs!

Gereisd met partner in september 2016

heerlijk hotel

Michiel Meertens
26-6-2016

Vriendelijk personeel, goede servce verlening. Gezellige kamer met ligbad, föhn en koffie. Het eten in het restaurant is prims in orde. Het ontbijt is gped verzorgd. Wij komen zeker nog een keertje terug.

Gereisd met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Redelijk voor 3 sterren

Ts
9-6-2016

Links en rechts wat vlekken op de vloer en wat zwarte aanslag tussen de tegels bij het bad. Verder eenvoudig maar voldoende voor 40 euro p nacht.

Gereisd alleenreizend in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Campanile Amersfoort in Amersfoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Campanile Amersfoort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.