Hotel Campanile Amersfoort

Hotel Campanile Amersfoort

2.5Onvoldoende

Nederland, Utrecht, Amersfoort

2.5Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Campanile Amersfoort voor je op een rij gezet:

37 reviews over Hotel Campanile Amersfoort

• 2019
    3Sandra09-09-2019

Hmmmm. Dit is het niet.

Oei. Oud en viezig hotel. Wel vriendelijk. Eten zeer saai en fantasieloos. Vast en zeker weinig vers in huis. Volgende x maar ander plekje.

Zakelijk gereisd in september 2019

• 1Sieta Kampen25-08-2019

Nooit meer

Onze kamer was vies. Tapijt vol vlekken. In de kamer hing een rioollucht. Douche en toilet vies en schimmelig. Gemeld bij de receptie. Als reactie werd aangegeven dat het hotel volgeboekt was. Meubilair in restaurant versleten (bijv.scheuren in zitting en leuningen vies) Restaurant nodigt niet uit om er te dineren.

Brandalarm om 05.00 uur. Hotelgasten werden aan hun lot overgelaten. Geen verklaring door hotelpersoneel. Loos brandalarm.

Ontbijt slecht, boter ranzig, broodjes oud en eieren koud. Prijs hotel veel te hoog voor dat wat geboden wordt. Hotel is geen 3 sterren waard. Hotel is ronduit slecht.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    4Pietje21-03-2018

Verschrikkelijk hotel

Ik vond het verschrikkelijk. Vooral voor de prijs die je betaald. Hotel heeft geen sfeer, kamers ook niet. Alles is verouderd! De badkamer is viezig, schimmel in de kitranden, douchen kan in de badkuip met een douchegordijn. Al het water spettert er langs waardoor de hele badkamer blank stond. Maar 1 handdoek extra dus ik kon lekker in de plas met water gaan staan. Heb t gevoel alsof ik voetschimmel heb opgelopen door de vieze vloer. Bedden zijn hard, veringen staan in mijn rug. Verder is het hotel héél gehorig, en lijkt het alsof mensen op de gang, de buren, en de mensen buiten, bij mij op de kamer staan. Al met al, het meest verschrikkelijke hotel waar ik ooit ben geweest.

Alleen gereisd in maart 2018

• 7Johan28-02-2018

Wij zullen dit hotel niet snel meer boeken

Zeer rustig (toen wij er waren) Ligt naast brandweerkazerne en zeer drukke doorgaande weg naar de A1!

Gereisd met partner in februari 2018

• 8De Keyser Martine31-01-2018

Tevreden

Eigenlijk was alles goed, behalve het lawaai van de andere gasten. We waren beter voor een upgrade gegaan.

Gereisd met partner in juni 2016

• Oude reviews

9Ine01-12-2017

Goed hotel

Goede bedden en schoon, heerlijke douche. De kamer mag wel eens een update krijgen.Ietwat gedateerd.

Gereisd met partner in november 2017

• 1Inge31-07-2017

Niet voor herhaling vatbaar

Ligt aan drukke weg. Erg veel verkeerslawaai. We hebben midden in de nacht de ramen dicht moeten doen om nog enigszins te kunnen slapen. Hierdoor werd het weer veel te warm op de kleine kamer. Erg gehorige kamers en veel lawaai op de gang. Wij hadden een Gift for You bon. Heeft 75 euro gekost maar zat geen ontbijt bij. Voor dat geld hadden wij veel meer verwacht. Voor ons was dit dus echt eenmalig. Voor een lager bedrag heb je veel leukere hotels in een rustigere omgeving mét ontbijt.

Gereisd met partner in juli 2017

• 7Annie10-07-2017

Goed te doen

Inchecken duurde lang omdat de receptioniste niet met alles op de hoogte was. Kamer was prima in orde en schoon. We hadden wel een gehorige kamer aan de voorkant, snelweg in de buurt. Voor 1 nacht prima te doen. Het ontbijt was heel goed, zelf sinaasappels persen en alles aanwezig!

Gereisd met partner in juli 2017

• 5Renato30-11-2016

Lowbudget budget

Als er een bus Chinezen stopt! Verdwijnt bij het ontbijt de verse jus en vers fruit Dan word het blikfruit en iets wat op jus moet lijken Kamers zijn gedateerd Douche is een badkuip met zeiltje Waterleidingen maken heel veel geluid

Alleen gereisd in november 2016

• 8Nel Willemstein04-09-2016

Prima hotel, zeer vriendelijk personeel

De kamer was netjes. Koffie en thee service op de kamer. Goede matrassen en geen last van het lawaai van de snelweg. Een smakelijk uitgebreid ontbijtbuffet. Veel kwaliteit voor een lage prijs!

Gereisd met partner in september 2016

Hotel Campanile Amersfoort info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken