6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Plus Berghotel Amersfoort voor je op een rij gezet:

110 reviews over Hotel Best Western Plus Berghotel Amersfoort in het Nederlands

Service receptie ok Personeel heeft problemen met het management te weinig personeel wordt ingezet. Dit is door de gast duidelijk te zien en ervaren. beklag gedaan bij het personeel en receptie. Ontbijt slecht verzorgd Meisje alleen kon de stroom niet bolwerken alles raakte op . Gasten helpen met afruimen tafels voorgangers Na meerdere klachten werd de baas gebeld om te komen, zoals verwacht niet gezien

Gereisd met vrienden in maart 2019

Nooit meer.

Johanna,
23-2-2019

Teleurstellend. Prijs en kwaliteit totaal in disbalans. Bediening is niet op de hoogte van de bedieningsetiquette. Geen aanrader.

Gereisd met vrienden in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Dubbel gevoel

Karin,
1-10-2018

Goed hotel,al meerdere keren geweest. Kregen de invalidenkamer,dus erg ruim,wat fijn was.is eerlijk gezegd wel aan wat onderhoud toe(verfje,vloer) Douche te laag ivm met doelgroep invaliden.Bed erg goed. Om 7.00 wakker gemaakt door een groep die buiten hard praatte en met kamerdeuren smeet.Hierdoor slecht geslapen. Zijn we overigens niet gewend in dit hotel,waar het meestal als thuiskomen voelt en rust heerst.Personeel receptie erg vriendelijk,zo ook in de rest van het hotel.

Gereisd met partner in september 2018

mooi hotel, mooie omgeving

Einar,
19-2-2018

mooi hotel, mooie omgeving, lekker eten, maar niet zo veel wandelroute in de omgeving van hotel erg slecht aangegeven We hadden een Bon cadeau gekregen met overnachting en diner, maar toen bleek je alleen een verrassingsmenu te kunnen krijgen en niet a-la-carte te kunnen kiezen, dat viel tegen

Gereisd met partner in oktober 2017

Een heerlijk sfeervol hotel

Jeannette Borsboom,
17-9-2017

Een mooi gelegen hotel. Een knus oud deel en modern deel. Superior kamer erg sfeervol. Bed slaapt heerlijk. Zeer uitgebreid ontbijt en altijd plaats.personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met vrienden in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

het is hier prima eten en vooral goed slapen perf

joost kruize
11-12-2016

parkeerruimte kan ruimer van op zet

Gereisd alleenreizend in december 2016

Super gastvrij

R.van.nieuwenhuyzen
21-11-2016

Ik was met mijn gezin een nachtje in het Berghotel mooie kamers we hadden twee kamers met een tussen deur ideaal voor als je met kleine kinderen overnacht. Het ontbijt was lekker en werd goed aangevuld. De medewerkers zijn zeer gastvrij en behulpzaam. We hebben ook daar gegeten service was vlot en er hangt een fijne sfeer het eten was zeer goed en ook voor mijn jongste eter werd speciaal iets gemaakt en kortom geweldig!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016
Shirley - Supervisor Front Office, general manager, 4-12-2016

Beste familie Van Nieuwenhuyzen, hartelijk bedankt voor het beoordelen van uw verblijf bij ons op de Amersfoortse Berg! Een prachtig cijfer met hele mooie complimenten heeft u ons gegeven. Fijn om terug te lezen dat u en uw kinderen het goed hebben gehad in het Berghotel. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Berghotel

Matige beleving.

taranadia
23-10-2016

Vorige week met mijn kindje en man hier verbleven na een leuk dagje Apenheul. Niets dan lof voor de dames van de receptie. De beleving in het restaurant was echter een stuk minder. Waar de dikke 8 vandaan komt betreffende dat dit een geschikt hotel zou zijn voor jonge kinderen vraag ik mij dan ook af. Na een drukke dag vonden wij het fijn om in het hotel te blijven met ons kindje dat al vrij moe was. Bij aankomst in het restaurant werden we echter al met een vermoeiende blik aangekeken, bah een klein kind dat idee kregen wij! Na het opnemen van onze drankjes heeft het zeker een dik half uur geduurd voordat onze bestelling werd opgenomen. Onze gastheer liep ook roomservice misschien daarom maar na verschillende malen oogcontact maken met andere bediening werdt het deze helaas ook niet duidelijk dat wij niet heel erg lang de tijd hadden. Erg jammer! beleving doet een hoop dit heb ik hier echter niet ervaren. Cursusje gastvriendelijkheid?

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016
Shirley - Supervisor Front Office, general manager, 1-11-2016

Beste familie, bedankt voor het beoordelen en geven van feedback na uw verblijf in het Berghotel. Wij vinden het uiterst vervelend dat uw verblijf niet geheel naar wens is geweest. Met name een hapje eten in ons restaurant bleek niet te gaan zoals u gewend bent van een hotel/restaurant. Ik wil u via deze weg, namens mijn collega's van de bediening, mijn oprechte excuses aanbieden voor het lange wachten. Dit is uiteraard niet wat wij willen bereiken met onze gastvrijheid en service naar onze (hotel)gasten. Uw feedback wordt direct opgepakt zodat er in de toekomst meer aandacht gegeven gaat worden aan al onze gasten. Wij hopen dat de rest van uw verblijf naar wens is geweest. Nogmaals dank en onze excuses voor het ongemak. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, namens Team Berghotel

zeer aangenaam

scheys maria
16-9-2016

heel vriendelijke ontvangst, zeer lekker ontbijt, en erg uitgebreid; aangename omgeving, prachtig om te wandelen.

minder goed : ? geen idee

Gereisd met partner in augustus 2016
Team Berghotel, general manager, 11-10-2016

Beste Maria, hartelijk dank voor het beoordelen van uw verblijf! Wij waarderen uw genoemde feedback (complimenten!) enorm. Het is goed om te lezen dat alles naar wens is geweest. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Berghotel

Als je hier wilt overnachten, doe dan ook alleen dat. Slapen en douchen. Meer niet. Terras: zelf je drankjes halen. Restaurant is schreeuwend duur met vreselijke kwaliteit. De gemiddelde shoarmatent is beter. Kortom: leuk voor doorreis, meer niet. Eenmalige, zwaar bedroevende belevenis.

Gereisd met partner in juni 2016

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Plus Berghotel Amersfoort in Amersfoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Plus Berghotel Amersfoort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.