Bed and Breakfast

210 reviews over Bed and Breakfast Villa Oldenhoff in het Nederlands

Top locatie!

Bernadette
21-5-2019

Villa Oldenhoff is een hele mooie plek om met elkaar een bijzonder moment, bruiloft, te mogen vieren. De locatie is top en het eten was met aandacht bereid, heerlijk en puur van smaak. De overnachting was top, de ruime kamers zijn stijlvol en smaakvol ingericht met een heerlijk bed voor een geslaagde nachtrust. De volgende ochtend stond een heerlijk ontbijt voor ons klaar ... Zo konden wij nog even na genieten van het feest en ondertussen werden er heerlijk eitjes voor ons gebakken:)

Gereisd Met partner in mei 2019

Super! Wij komen zeker terug!

Lianne
14-5-2019

De bruiloft van mijn zus werd op deze prachtige locatie gevierd! Elke keer, vanaf de eerste rondleiding tot aan het ontbijt afgelopen vrijdag, werden wij hartelijk ontvangen. De locatie is top, de bediening oplettend, de borrelhapjes en met als hoogtepunt het diner van Simon erg smakelijk. Heerlijk om na de bruiloft in een prachtige kamer (met heel fijn bed) te slapen en 's morgens te genieten van het lekkere ontbijt van de gastdame en -heer. Wij komen zeker terug!

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Robbert Hulst
11-5-2019

Ons huwelijksfeest gevierd met aansluitend overnachting. Prachtige locatie met mooie natuur. Feestzaal en catering waren perfect geregeld. Royale kamer, ruim, mooi ingericht met oog voor detail en prachtig uitzicht op de omringende weilanden. De volgende dag stond er een heerlijk ontbijt voor ons klaar. Wij hebben samen met onze bruiloftsgasten een top tijd gehad.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Direct boeken

Luxe gemoedelijkheid onder de rook van Amsterdam

Iris Sierevogel
6-2-2019

Villa Oldenhof is alsof je thuis komt. De gemoedelijke en huiselijke sfeer afgewerkt met alle luxe die je nodig hebt. Vanuit De heerlijke rust in de polder ben je binnen 20 minuten in Amsterdam, dus een perfecte uitvalbasis . Dus voor mij geen hotel meer in het centrum.

Gereisd Zakelijk in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige plek!

Nannette
19-1-2019

Wat een geweldige bed and breakfast! Alles klopt hier. Geweldige gastheer, mooie kamer met heerlijke bedden en ‘s morgens een lekker ontbijt. Prima plek om te overnachten als je naar Amsterdam gaat. In een kwartier ven je in Amsterdam.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

F a n t a s t i s c h

M. Karsten
29-6-2018

Deze B&B geeft je een fantastisch gevoel zodra je binnenkomt. Ontzettend leuk ingerichte en erg ruime kamers. Zó de moeite waard, je wilt nooit meer weg. Het ligt midden in de polder maar vlakbij een zeer goed restaurant.

Gereisd Met partner in juni 2018

Waanzinnig goed

Lex Geers
28-5-2018

Echt alles hier is zo waanzinnig goed. Gastvrij, warm, behulpzaam , ontbijt , welkom, niks is te veel gevraagd. Kamers om van te smullen en voorzien van alle gemakken.

Ed en Doreen Willemsen
26-4-2018

Dit is Echt een fantastische plek om naar toe te gaan om er heerlijk te vertoeven voor een weekend of een nachtje.. Wij zijn naar het ziggo dome geweest en hebben Holland zingt hazes gezien en overnacht in Villa Oldenhof in Abcoude en deze accommodatie krijgt van ons een dikke 10 met een griffel.. Wat een prachtige omgeving is het om te fietsen en er op uit te gaan om lekker te eten.... De eigenaars Han en Suzanne zijn echt wereld mensen en super 👍 vriendelijk.... We hadden gewoon een standaard kamer en deze kamer is al groter dan een hotelkamer.. Alles der op en dran.... Het ontbijt wordt...werd...zelf door Han klaar gemaakt en het was gewoon geweldig.. Wij gaan er zeker terug komen al is het maar voor 1 nacht.....wat hebben we genoten.. Han en Suzanne hartelijk dank en tot volgend jaar groetjes Ed en Doreen Willemsen uit Wehl

Gereisd Met partner in april 2018

Dit is pas genieten!

Pieter en Corinne
25-4-2018

Dit is pas genieten! Top locatie, Top ontvangst, Top suite, Top ontbijt, Top tips, één en al gezelligheid. Het was een fantastisch weekend!!

Gereisd Met vrienden in april 2018

fantastisch, eigenlijk een 10plus

Arjan&Miranda Elands
23-4-2018

Het was helemaal geweldig, supergezellige ontvangst en heerlijke accomodatie, alleen maar lof. Heel veel groetjes van de Helmonders.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Oldenhoff in Abcoude, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Oldenhoff zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.