Bed and Breakfast Villa Oldenhoff

Meer bedandbreakfast info

220 reviews over Bed and Breakfast Villa Oldenhoff

• 2019
    10Femke25-11-2019

Luxe, sfeervol en hartelijke eigenaren

De rit naar Villa Oldenhoff toe werkt al ontspannend. Eenmaal aangekomen bij de B&B verrast door de mooie omgeving en het sfeervolle terrein. Gastheer Han zorgde meteen voor een hartelijke ontvangst. Wij sliepen niet in de witte villa, maar in een kamer in het gebouw ernaast. Prachtig, sfeervol, ruim met een heerlijke douche, fijn bad en geweldig bed. Op aanraden van Han gedineerd bij restaurant De Voetangel op loopafstand van de B&B. Was heerlijk, net als het uitgebreide ontbijt de volgende ochtend. Echt luxe genieten bij Villa Oldenhoff. Wij komen terug!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Astrid08-11-2019

Een cadeautje!

Even weg uit de drukke stad en wat een cadeautje om dan in zulke rust en zulke luxe te mogen zijn. Mooie, schone, grote kamer met prachtig uitzicht over de weilanden. Krakend wit beddengoed. Heerlijk bed. En een fijne douche.

Gereisd met partner in november 2019

• 9Ralph08-11-2019

Hopelijk gauw weer.

Fantastische B&B figuurlijk onder de rook van Amsterdam, letterlijk heerlijk buiten. Waren hier in kader van reünie. Dankzij unieke samenwerking met Xiom food & event genoten van heerlijke ervaring.

Gereisd met partner in november 2019

• 9Jeanette02-11-2019

Rijkdom dicht bij Amsterdam

Top verblijf voor een vroege werkstart in Amsterdam. Villa Oldenhoff ligt prachtig in het groen aan het verlengde van de Amstel. Luxe kamer, echt goed ingericht met vintage design (prachtige lamp en bankje op mijn kamer). Het ontbijt is ook meer dan heerlijk. Je kan er nog veel meer dan slapen; een boot huren, een feest geven, een koe of paard bekijken en voor een bijzonder verhaal moet je zeker even aankloppen bij de eigenaren Han en Suzanne.

Alleen gereisd in april 2019

• 10Lex12-09-2019

Klant is meer dan Koning

fantastisch sfeervol ingerichte kamers waar niks ontbreekt. Gastvrijheid ten top, hier wordt je echt in de watten gelegd. Op steenworp van Amsterdam, met trein zit je er zo. Al meerdere malen hier gast mogen zijn en elke keer weer verbaast door de enthousiasme van Han en Suzan.

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Bernadette21-05-2019

Top locatie!

Villa Oldenhoff is een hele mooie plek om met elkaar een bijzonder moment, bruiloft, te mogen vieren. De locatie is top en het eten was met aandacht bereid, heerlijk en puur van smaak. De overnachting was top, de ruime kamers zijn stijlvol en smaakvol ingericht met een heerlijk bed voor een geslaagde nachtrust. De volgende ochtend stond een heerlijk ontbijt voor ons klaar ... Zo konden wij nog even na genieten van het feest en ondertussen werden er heerlijk eitjes voor ons gebakken:)

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Lianne14-05-2019

Super! Wij komen zeker terug!

De bruiloft van mijn zus werd op deze prachtige locatie gevierd! Elke keer, vanaf de eerste rondleiding tot aan het ontbijt afgelopen vrijdag, werden wij hartelijk ontvangen. De locatie is top, de bediening oplettend, de borrelhapjes en met als hoogtepunt het diner van Simon erg smakelijk. Heerlijk om na de bruiloft in een prachtige kamer (met heel fijn bed) te slapen en 's morgens te genieten van het lekkere ontbijt van de gastdame en -heer. Wij komen zeker terug!

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Robbert Hulst11-05-2019

Ons huwelijksfeest gevierd met aansluitend overnachting. Prachtige locatie met mooie natuur. Feestzaal en catering waren perfect geregeld. Royale kamer, ruim, mooi ingericht met oog voor detail en prachtig uitzicht op de omringende weilanden. De volgende dag stond er een heerlijk ontbijt voor ons klaar. Wij hebben samen met onze bruiloftsgasten een top tijd gehad.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Iris Sierevogel06-02-2019

Luxe gemoedelijkheid onder de rook van Amsterdam

Villa Oldenhof is alsof je thuis komt. De gemoedelijke en huiselijke sfeer afgewerkt met alle luxe die je nodig hebt. Vanuit De heerlijke rust in de polder ben je binnen 20 minuten in Amsterdam, dus een perfecte uitvalbasis . Dus voor mij geen hotel meer in het centrum.

Zakelijk gereisd in februari 2019

• 10Nannette19-01-2019

Geweldige plek!

Wat een geweldige bed and breakfast! Alles klopt hier. Geweldige gastheer, mooie kamer met heerlijke bedden en ‘s morgens een lekker ontbijt. Prima plek om te overnachten als je naar Amsterdam gaat. In een kwartier ven je in Amsterdam.

Gereisd met partner in januari 2019

Bed and Breakfast Villa Oldenhoff info