Bed and Breakfast Villa Oldenhoff

205 reviews over Bed and Breakfast Villa Oldenhoff in het Nederlands

F a n t a s t i s c h

M. Karsten
29-6-2018

Deze B&B geeft je een fantastisch gevoel zodra je binnenkomt. Ontzettend leuk ingerichte en erg ruime kamers. Zó de moeite waard, je wilt nooit meer weg.

Het ligt midden in de polder maar vlakbij een zeer goed restaurant.

Waanzinnig goed

Lex Geers
28-5-2018

Echt alles hier is zo waanzinnig goed. Gastvrij, warm, behulpzaam , ontbijt , welkom, niks is te veel gevraagd. Kamers om van te smullen en voorzien van alle gemakken.

Ed en Doreen Willemsen
26-4-2018

Dit is Echt een fantastische plek om naar toe te gaan om er heerlijk te vertoeven voor een weekend of een nachtje..

Wij zijn naar het ziggo dome geweest en hebben Holland zingt hazes gezien en overnacht in Villa Oldenhof in Abcoude en deze accommodatie krijgt van ons een dikke 10 met een griffel..

Wat een prachtige omgeving is het om te fietsen en er op uit te gaan om lekker te eten....

De eigenaars Han en Suzanne zijn echt wereld mensen en super 👍 vriendelijk....

We hadden gewoon een standaard kamer en deze kamer is al groter dan een hotelkamer..

Alles der op en dran....

Het ontbijt wordt...werd...zelf door Han klaar gemaakt en het was gewoon geweldig..

Wij gaan er zeker terug komen al is het maar voor 1 nacht.....wat hebben we genoten..

Han en Suzanne hartelijk dank en tot volgend jaar groetjes Ed en Doreen Willemsen uit Wehl

Dit is pas genieten!

Pieter en Corinne
25-4-2018

Dit is pas genieten! Top locatie, Top ontvangst, Top suite, Top ontbijt, Top tips, één en al gezelligheid. Het was een fantastisch weekend!!

fantastisch, eigenlijk een 10plus

Arjan&Miranda Elands
23-4-2018

Het was helemaal geweldig, supergezellige ontvangst en heerlijke accomodatie, alleen maar lof. Heel veel groetjes van de Helmonders.

Oergezellig

Tineke
4-3-2018

Weer héérlijk vertoefd in deze geweldige bed en breakfast!! Altijd héél hartelijk ontvangen!! Goed advies over restaurants in de buurt!

Karin
5-9-2017

een plaats waar je tot rust komt

super gelegen, op het platteland, zicht op het water en toch zeer dicht bij Amsterdam

super ontbijt !

Een super locatie! Ook voor bruiloften / Partijen

Björn en Monique Tent
3-9-2017

Op 1 september vierden lieve vrienden hun bruiloft op deze fantastische locatie.

Van de trouwerij op het prachtige terras met uitzicht op het landschap (inclusief nieuwsgierige koeien), de borrel in de romantische tuin tot een geweldig bourgondisch diner en feest in de sfeervolle zaal. Alles was even goed verzorgd. Aankleding, sfeer, medewerkers en de lieve attente eigenaren een dikke 10. Een speciaal compliment voor de catering; wat een overheerlijk diner en dan ook nog eens voor 100 personen.

De nacht doorgebracht in een van de luxe zeer ruime kamers die van alle gemakken voorzien zijn (voortreffelijke bedden) en als afsluiting een ovenvers heerlijk uitgebreid ontbijt.

Het kon niet mooier of beter!

Dank jullie wel allemaal!

Echt top

Inne slegers
15-8-2017

We zijn er voor de 2 de maal geweest , alles is er top en de gastheer en vrouw super vriendelijk !!! Echt een aanrader en kort bij Amsterdam , wij gaan zeker terug

Een van mijn mooiste overnachtingen!

Een zeer tevreden klant!
17-7-2017

De locatie was perfect, rustig, luxe en prive. De kamers waren heel goed en luxe ingericht. De voorzieningen en service waren precies zoals gewenst.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Oldenhoff in Abcoude, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Oldenhoff zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.