Géén boekingskosten

9.3FenomenaalScore uit 12 reviews
  • 9.6Inrichting
  • 9.4Ruimte

Appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

12 Reviews over Parkhotel Abcoude

• 9Faat10-06-2021

Top verblijf

Super mooie appartement. Schoon en van alle gemakken voorzien. Mooie omgeving. Leuk om bootje te varen. Dichtbij Amsterdam. Super contact en hele lieve mensen. Echt een fijne verzorging en verblijf. Komen zeker terug.

• 10Nikki van Ee10-05-2021

Perfecte plek voor een get a way!

Heel mooi appartement met alle gemakken voorzien! Mooi botanisch en ruimtelijk interieur. Fijne keuken en badkamer met regendouche en lekker groot bad. Lekkere bedden met TV op de kamer. Ook een hele centrale ligging namelijk dicht bij Amsterdam, de Vinkeveense Plassen en ook redelijk dicht bij het Nederlandse strand. Albert Heijn op 2 minuten loopafstand. Aanrader voor iedereen!

• 10Irene Goes20-04-2021

Geweldig hotel, alles perfect, tip-top!

Beste hotelbed ooit, beter dan thuis. Aan alles is gedacht: muziek, ruime ijskast, lekkere koffie, fantastische douche. Zowel binnen in de gezellige huiskamer annex keuken als buiten op het terras zit je heerlijk ruim en comfortabel. Een 100% score op de details en afwerking. Zeer smaakvol ingericht, je voelt je meteen thuis. Parkeren voor de deur. Schitterende omgeving voor wandelen en fietsen en toch maar een kwartier van Amsterdam. Het Parkhotel is een beetje een best kept secret dat ik aan al mijn inkomende gasten ga aanraden. Erg aantrekkelijk geprijsd voor wat je allemaal krijgt. Een dikke 10.

• 9Niels25-03-2021

Prachtig appartement in het centrum van Abcoude

Prachtig ingericht en afgewerkt appartement recht tegenover de markt. Het appartement is van alle gemakken voorzien zoals een vaatwasser, ligbad en Sonos installatie. Abcoude is een leuke klein dorpje met verschillende leuke winkels.

• 9Mw. Koenders16-02-2021

Fijn verblijf

Fijn verblijf gehad. Luxueuze sfeer met alle benodigde faciliteiten. Alles was netjes en schoon. Zeker een aanrader!

• 9Ruimte
  • 10Ruby05-02-2021

Heerlijk!

We hebben het super gehad hier en de eigenaren waren ontzettend lief en behulpzaam. Ontzettend mooi ingericht appartement en op een hele leuke plek!

• 9Danielle02-02-2021

Luxe en fijn appartement, tot rust gekomen

Mooi en nieuw appartement met alles wat je nodig hebt.

• 10Nico Duif01-02-2021

Fantastisch top hotel warm en modern

Het parkhotel ligt op een hele fijne locatie in hartje Abcoude. Het is prachtig modern , warm en smaakvol ingericht hotel waar ik mij direct thuis voelde , wat ook komt door de zeer vriendelijk warme ontvangst door de gast heer en dame. Ga zeker weer terug als ik in de buurt van Amsterdam moet zijn. Ik was er voor mijn werk maar wil ook nog een keer terug om de omgeving van Abcoude te verkennen samen met mijn vrouw. Het parkhotel is hiervoor zoals ik ervaren heb een top gelegenheid.

• 10Maaike01-02-2021

Geweldig

Super fijn plekje, erg van mijn verblijf genoten!

• 10Daphne01-02-2021

Luxe appartement en warm welkom

Even een paar dagen eruit in deze rare tijden. We zochten een comfortabel hotel, waar we ook nog konden doorwerken. Middenin het lieve dorpje Abcoude stuitten we op dit hotel. Het appartement heeft al onze verwachtingen overtroffen. Prachtig ingericht, maar toch huiselijk. We werden meer dan vriendelijk verwelkomd door de eigenares. Ze gaf ons goede informatie over de buurt en toen we eten wilden laten bezorgen kregen we heerlijke tips. Er zijn fietsen aanwezig, dus we hebben een prachtige fietstocht gemaakt door het Gein. Abcoude ligt heel dichtbij Amsterdam, maar heeft de rust van het platteland. Wij gaan zeker terug. P.S. OP donderdag is de markt voor de deur, erg leuk en gezellig! Wij komen hier zeker terug!

Appartement Parkhotel Abcoude info

• Adresgegevens