NederlandUtrechtAbcoudeBed & Breakfasts AbcoudeBed & Breakfast Hotel de Goudvink

Bed & Breakfast Hotel de Goudvink

NederlandUtrechtAbcoude

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Hotel de Goudvink voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 4 reviews

9.8FenomenaalScore uit 4 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

4 Reviews over Hotel de Goudvink

• 10Hennie26-03-2017

alles klopt hier! Zo moet het zijn.

Leuk samengaan van B&B/Hotel/Restaurant/Bar. Prachtige gerestaureerde en smaakvol ingerichte kamers van alle gemakken EN kleine details voorzien zoals verse bloemetjes, een dranger op de deur! en een fohn in het badkamermeubel.Werkelijk heerlijke bedden En kussens. Fijne handdoeken. Kamers superschoon. Het ontbijt was heerlijk. Verse jus, vers fruit, vers afgebakken en warm brood, mooie schaal met vers broodbeleg, goed roerei. En dat alles geserveerd door de allerliefste mevrouw. Niets is hier teveel.Wij komen zeker nog eens terug en dan reserveren wij gelijk in The Green Duck : ). O ja: Karel bedankt voor de heerlijke bitterballen ; ) en je gezellige aanwezigheid.. Als het kon gaven we een 10+

• 9Vogeltje08-06-2015

Verrassend mooie accomodatie!

Wie bij de naam De Goudvink denkt aan een oubollig familiehotel voor vogelliefhebbers, zit helemaal op de verkeerde 'vlucht'. Wij, vogel- én voetballiefhebbers (dicht bij de Arena!), verbleven er maar één nachtje en hadden blijkbaar de kleinste kamer maar waren onder de indruk van de gastvrijheid, de inrichting en het heerlijke ontbijt. Het prachtige sanitair, het lange (210) bed en de smaakvolle inrichting deden ons waar voor ons geld krijgen. Hotel De Goudvink is deze aanbeveling zeker waard: strijk er met een gerust hart een paar dagen neer op dit nest!

• 10Jelte25-05-2015

Oase van rust op dteenworp van Amsterdam

wat een heerlijk hotel, klein, persoonlijk en prachtig gelegen in het centrum van Abcoude. Terras aan het water. In 15 minuten ben je van hieruit in Amsterdam. De ontvangst was perfect en de eigenaren helpen je graag om je trips te plannen. Absolute aanrader!

• 10Kurt Löffler05-05-2015

Toller Urlaub im Bed & Breakfast de Goudvink

Alles ist Neu und Liebevoll eingerichtet,Tolle Terrasse direkt am Kanal.Ganz gemütliche Lage.Eigentümer ganz nette Leute.Ein Restaurant ist im Haus sowie gibt es noch einige Restaurants in Abcoude.

Bed & Breakfast Hotel de Goudvink info

Building information