Hotel Abcoude

8 reviews over Hotel Abcoude in het Nederlands

Fantastisch.

Sandra
3-3-2018

Topkamers, alles top en met waterkoker erbij! Er mag alleen wel opgelet worden op wat de vorige gasten hadden achtergelaten, dat had ik zelf moeten opruimen. De prijs is wat aan de hoge kant.

Wij gaan niet meer terug.

Annemarie
2-7-2017

Ontvangst was door de norse manager die, toen we kwamen aanlopen, een fles bier dronk en een sigaar rookte bij de ingang. Hij zag er bepaald niet representatief uit, wat voor ons een stempel op het hele hotel drukte. De kamer was heel ruim en modern ingericht. Er kon echter geen enkel raam open, waardoor het onwijs muf rook. Het was helaas niet mogelijk een andere kamer te krijgen.

Verzorgd hotel

Nicole
6-6-2017

Het hotel is zeer netjes en verzorgd. Onze kamers waren goed schoon, bedden waren perfect en de inrichting was modern.

Het ontbijt vond ik persoonlijk iets minder voor €10,- Niet slecht maar voor dat geld verwacht ik op zijn minst verse broodjes ipv zelf afgebakken broodjes. Dit vind ik meteen afbreuk doen aan de andere producten aan het buffet.

We hebben een aantal aanbieders voor Abcoude voor je op een rij gezet:

Topper voor n schappelijke prijs

Pie Ruud Verstijlen
6-4-2017

Goed hotel. Lekker dicht bij het amc en mooie gerenoveerde kamers met airco. Ik ben hier een nacht geweest op 24-3-2017. Het ontbijt was ook nerjes en verzorgd, vriendelijk personeel!

Mooi gerenoveerd, centrale ligging

Linda
14-11-2016

Luxe kamer, gerenoveerd en van alle luxe voorzien. Ontbijt prima maar we misten de verse croissants en broodjes (afbakbrood)

Locatie midden centrum abcoude en makkelijk aan te rijden vanaf amsterdam Zuidoost en AMC.

Nooit meer

Franny
16-8-2016

Vriendelijke dame bij het inchecken en behulpzaam.

Kamer rook niet fris en gedateerd. Matrassen te zacht en kuilen. Achterstallig onderhoud.

Ontbijt simpel maar voldoende.

Prijs kwaliteitverhouding uit verhouding.

Ouderwets en niet schoon

Moica
6-7-2015

Positief: dichtbij Arena/HMH, vriendelijke nachtportier, bed is oké.

Negatief: badkamer stinkt!!! Wc-bril past niet goed (is waarschijnlijk ooit vervangen in een verkeerde maat). Veel muggen. Douchegordijn en randen bij de douche ogen niet schoon. Hete kamer. Incheckbalie/ontbijtruimte is in ander gebouw dan slaapkamers. Ontbijt erg eenvoudig. Schoonmaakster (in ontbijtzaal) liep in pyjama (of kleding die daar op leek) en op sloffen en ruimde alleen overduidelijk gebruikt bestek op; de rest liet ze liggen ook al had er iemand op die plek gegeten.

eenvoudig en dichtbij amsterdam arena/HMH

Simone
17-3-2013

voor 1 nacht een prima hotel. Kleinschalig en eenvoudig. Ontbijt ook eenvoudig. Kamer niet bijzonder, maar heeft alles wat nodig is incl. minibar. Bad heeft een badgordijn. Vind ik zelf niet zo fris.

Ligt centraal. Ongeveer plek voor 6 auto's, parkeren kan in de buurt gratis.

Met de trein in 12 min in Amsterdam Arena/ Heineken music hall!

We hebben een aantal aanbieders voor Abcoude voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Abcoude in Abcoude, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Abcoude zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.