Hotel Van der Valk Zwolle

Hotel Van der Valk Zwolle
8,5

12 tips over Hotel Van der Valk Zwolle

ikke, 29-9-2017

Fietstochten in de omgeving, bijv langs ijssel naar Kampen.

Eten in zwolle op de markt bij de vier jaarfetijden. Ijsje bij Salute en lekker neuzen bij boekhandel Waanders.

Saseri, 11-7-2015
Zwolle is een mooie stad en ook daarom heen zijn er mooie stadjes/dorpen en natuur te vinden. Bijvoorbeeld de Veluwe en kanoën op de Vecht.
rodofumi, 28-6-2015
Neem een kamer aan de achterkant (even kamernummers)

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Zwolle voor je op een rij gezet:

Fam K Dunnink, 14-2-2015

combineer het met een bezoek aan Ikea die bijna opengaat!

Een klein stukje verderop!

noell, 7-1-2015
Het hotel ligt dicht bij de snelweg en dicht bij het centrum van Zwolle.
e.3112, 17-11-2014
Zwolle is een leuke stad met een oude binnenstad en gezellige winkelstraten;beetje jammer dat bijna alle eetgelegenheden na 17.00 uur pas open gingen.

cpboesten, 9-11-2014
Maak gebruik van lunch of diner.
Jos van der Vlugt, 3-8-2014
Nooit gedacht dat je rondom Zwolle zulke mooie fietsroutes kon vinden. Bij de receptie hebben ze diverse routes beschikbaar.
kittybroeders, 20-6-2014
Zwolle zelf is een mooie stad in de avond naar toe te gaan.
Elly , 7-6-2014

We hadden onze fietsen mee.

Omgeving Wezep kun je prachtig fietsen in een afwisselende natuur.