Bed and Breakfast Theetuin Stadsland

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Theetuin Stadsland

We hebben een aantal aanbieders voor Theetuin Stadsland voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Theetuin Stadsland in het Nederlands

Met jonge kinderen

Enorm gastvrij ontvangen

Veronique Klasens
25-10-2009

Bed and Breakfast Theetuin Stadsland in Zwolle is een oase van rust.

De B&B ligt aan een dijk midden tussen de weilanden.

Mijn dochtertje en ik hebben ons heerlijk laten vertroetelen.

Wat zo lekker aan deze B&B is, is dat er een aparte huiskamer voor de gasten is. 's avonds kon ik mijn dochterje naar bed brengen en dan kon ik in de huiskamer heerlijk bij de warme haard gaan zitten.

's Ochtends stond er een lekker ontbijtje klaar met een eitje (van eigen kippen), warme bolletjes en verse jus.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Theetuin Stadsland in Zwolle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Theetuin Stadsland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.