Hotel Mercure Zwolle

55 reviews over Hotel Mercure Zwolle in het Nederlands

zeer zeker geen 4 sterren waard

peggy van wijk
4-7-2018

Het viel ons echt tegen, kleine kamer je kon amper lopen langs het bed, en er zat geen koelkast in de kamer. Het ontbijt was lekker maar toch wel heel erg karig voor 17,50 pp de eerste dag was er zelfs geen plak ham te vinden. Mijn ouders wilden op zondag avond om 22.00 toen we terug kwamen in het hotel nog een bak koffie nemen en de jeugd een afzakkertje dit was tot onze verbazing niet meer mogelijk omdat het restaurant al gesloten was en de bar nog niet open was geweest de hele dag!!! en omdat er niks in de buurt was waar je nog iets kon drinken zijn ze maar vroeg naar bed gegaan. We konden nog wel een fles bier en frisdrank kopen aan de receptie maar omdat je geen koeling hebt op je kamer was dat ook niet echt een optie. De kamers waren wel netjes schoon gemaakt op wat dode vliegen op de ramen na.

Heerlijk hotel

Lia Nieuwenhuis
29-10-2017

Dit is een fijn hotel. Vriendelijke, behulpzame medewerkers.

Heerlijk uitgebreid ontbijt dat steeds aangevuld werd.

Hele nette kamer. Goed restaurant voor een vriendelijke prijs.

Comfortabel hotel.

Jan
24-7-2017

Hotel ligt op een prima plek om er met de fiets op uit te trekken. Complete kamer met koffie/ thee faciliteit. Prima fietsenstalling. Ontbijt zeer uitgebreid met verse Jus en zalm. Personeel alleraardigst en geven goede adviezen over de fietsroutes. Diner tegen betaling goede prijs kwaliteit verhouding.

Heel gehorig (+Rectificatie)

Nathalie
12-3-2017

Heel gehorig, we hadden een kamer naast de trap je hoort iedereen de trap opkomen. Ook hoor je hard deuren dichtslaat en kan je horen wat de buren en de mensen op de gang zeggen. Veel kinderen die gewoon op deuren bonken en rennen door de gang.

Kamer was mooi en schoon.

Rectificatie:

N.a.v. bovenstaand bericht, er bleek een internationaal sporttoernooi te zijn voor kinderen uit oekraine. De begeleiding sprak geen engels, duits of nederlands dus communiceren was heel lastig. We hebben een mail gestuurd en hier is op gereageerd. We mogen nog een weekend op hun kosten daar verblijven, heel netjes dus!

leuk hotel

hilda hofstra
31-10-2016

Arrangement via touroperator met 8 personen. Kamers prima in orde. Uitzicht was mooi.. over de landerijen. Diner en ontbijt heerlijk en gevarieerd. Wat heel erg tegenviel was de communicatie , zowel intern als met de klant. De fietsen waren er blijkbaar niet en ons werd gevraagd of we wel wilden fietsen..of toch een andere activiteit... en wanneer dan, misschien zondag? ( de vertrekdag) . Alles was ruim vantevoren vastgelegd en het was dus niet voor elkaar. Uiteindelijk kwam het wel goed. Verder bij het afrekenen de administratiekosten berekenend..heel verhaal erbij omdat ik het vreemd vond en uitleg vroeg. Bleek op mijn eigen papieren dat ik het inderdaad al betaald had. Er volgde een ingewikkelde berekening met de conclusie dat we nog parkeergeld moesten betalen, dat was vergeten. Dat was gelijk aan de administratiekosten dus we stonden quitte. Toch nog het schip ingegaan voor 15 euro. (de korting was door al het gedoe vergeten). Nou, ik zal niet alles noemen maar bij het inchecken mocht 1 kamer achteraf betaald, de rest moest meteen betalen ( we arriveerden niet tegelijk) . Rekening stond op naam van kamer boven ons..spullen uit het winkeltje cash betaald maar wel op de rekening. Nou jullie snappen het wel.. een chaos zogezegd.

Dit punt verdient echt verbetering.

Kleine kamer, prijs te hoog per nacht

Jolanda
19-6-2016

Van buiten ziet het er niet uit als een hotel. Kamer niet groot en uitzicht nihil (k302). Wel gemoderniseerd. Ik vind de vraagprijs per nacht erg hoog, je verwacht een grote kamer met uitzicht.

Ontbijt erg goed en ruime keuze.

Afstand naar Zwolle centrum prima.

Méér dan de het geld (bonaanbieding) waard!

Hannie en Ben
25-5-2016

Hotel ligt gunstig en rustig.

Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Kamer niet al te groot, maar belangrijker: schoon!

Bedden (k. 206) kraakten bij omdraaien etc. Hebben o.i. hun tijd gehad.

Prima ontbijt en wat een fantastische gastdames en -heren, ouderwetse belangstelling voor de gasten!

Eten goed. Super rabarber-toetje.

Hoewel bij hotel-informatie genoemd werd dat het parkeren gratis is, stond op de rekening wel een bedrag van € 3,00 voor 2 nachten. Daar is overheen te komen, maar noem het niet gratis.

Hier kom ik zeker terug!

bsarider
22-5-2016

Prima ruime kamers en zeer schoon.

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

Het restaurant heeft een gevarieerd menu met smakelijke gerechten.

Ook het ontbijt is één groot feest, heel veel keuze in het buffet, van verse gerookte zalm tot brownies.

Jammer kan ik in de ochtend nooit zo veel op, dus lang niet alles kunnen proeven helaas.

Oh ja, de bar schonk naast het gebruikelijke ook vele diverse lokale bieren uit Nederland, een belevenis!

Hoeft niet meer

Wim Nouwen
19-4-2016

3 persoonskamer ( 3 volwassenen ) met een smal 2 persoonsbed en 1 bedbank. Deze bank was absoluut niet geschikt om een volwassene te laten slapen.

Koffie minimaal voor 3 personen

Badkamer schoon maar geen toiletpapier enkel dunne tissues. Badkuip hoge instap.

Voor 1 nacht te doen.

Ontbijt erg prijzig vooral als je geen tijd hebt om uitgebreid te ontbijten.

Kortom voor ons hoeft het niet meer.

Prima hotel, rustig gelegen

Katrien
8-2-2016

Prima hotel om Zwolle (met de auto) te bezoeken. Te ver om te lopen. Kamers wel wat klein ivm andere Mercure-hotels. Ontbijtbuffet heerlijk en uitgebreid. Croissants en pains au chocolat zelden zo lekker gehad in Nederland.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Zwolle in Zwolle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Zwolle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.