Bed and Breakfast Het Ekkelhof

Bed and Breakfast Het Ekkelhof

9Fenomenaal

Nederland, Overijssel, Zwolle

Op vakantie geweest naar Het Ekkelhof?

9Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

5 reviews over Bed and Breakfast Het Ekkelhof

• 2018
      9Danielle De Bruin28-11-2018

Het was werkelijk fantastisch ons verblijf bij Het Ekkelhof . De gastheer en gastvrouw doen er alles aan om het je naar de zin te maken . Ik zou iedereen aanraden om hier te verblijven omdat het gewoon uitstekend is . De gastheer en gastvrouw zijn vriendelijk en je komt niks tekort . Het was er schoon en hygiënisch en de bedden lagen heerlijk . Het ontbijt was uitstekend met verse streek producten van de boerderij. We komen zeker een keer terug . Meneer en mevrouw hebben het goed voor elkaar 👍. Bedankt voor de goede zorgen het was top ons verblijf bij Het Ekkelhof . Het had niet beter gekund .

Gereisd met vrienden in november 2018

• Oude reviews

9shadowbiker12-05-2013

Dit is fantastisch!

Op onze fietstocht van Oosterhout NB naar Groningen hebben wij de Ekkelhof aangedaan voor onze overnachting! dit is echt perfect! Wij kunnen iedereen aanbevelen hier te overnachten als je in de buurt bent van Zwolle! Familie Wennemars nogmaals bedankt voor de fantastische overnachtingsplaats!

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 10anita Vos18-12-2011

Geweldig, gastvrij, zeker voor herhaling vatbaar

Onze kamer was zeer ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Super handig zelf te bepalen hoe laat en waar te ontbijten. Dit was zeer zeker een topper in gastvrijheid, makkelijk te berijken vanaf de snelweg. En zeker niet duur. Wij kwamen hier alleen maar voor 1 nachtje i.v.m. een feest in de beurt, maar komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in december 2011

• 9Gert-jan P18-08-2011

Perfecte B&B

De mensen van B&B Ekkelhof zijn zeer gastvrij en doen hun uiterste best om het je zo comfortabel mogelijk te maken.

Zakelijk gereisd in augustus 2011

• 8tieck15-02-2011

rustig gelegen, super vriendelijk ontvangst

Mooi, echt huislijk, gezellig. zelf bepalen wanneer je mag ontbijten en wanneer je vertrekt. Super vriendelijk ontvangst

Gereisd met partner in januari 2011

Bed and Breakfast Het Ekkelhof info