Tijdelijk €25 aanbetaling

Hanze

6.6VoldoendeScore uit 19 reviews

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Hanze voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

19 Reviews over Hanze

• 7marian otten30-09-2019

Ideale ligging

Het hotel ligt midden in het centrum. Wij vonden het een erg leuke plek. Geen last gehad van herrie,maar waren er door de week. Vriendelijke mensen en eenvoudig maar lekker ontbijt. Kamer was wat verouderd en klein( vooral de badkamer), maar het bed was prima. Voor 1 of 2 nachten goed te doen. We moesten wel een paar trappen op, lagen helemaal boven. In het trappenhuis hing inderdaad een etenslucht, maar op de kamer helemaal niet. Als je komt om te genieten van het stadsleven en niet van al te veel luxe houdt, prima dus!

• 5dhr. en mevr.v.Lierop29-05-2017

Verschrikkelijk, nooit meer

Kamer en ontbijt prima, maar we hebben geen oog dicht gedaan. Wij verbleven van donderdag tot zondag. Het hotel ligt midden in het uitgaansgebied, rondom en onder het hotel restaurants, het restaurant onder het hotel is tot 01.00 uur open, om 24.00 uur gaat de muziek aan op hard, je ligt te trillen in bed door de zware bassen. Onze kamer lag boven de keuken, alle etensluchtjes kwamen binnen. Het wordt stil zo rond 02.00/03.00 uur, het naastgelegen restaurant gaat het terrasmeubilair verslepen en aan de ketting leggen. Om 06.00 uur vrijdagochtend begint het opbouwen van de markt. Dit alles herhaalt zich op vrijdagnacht en op zaterdagnacht als hoogtepunt. Op zondagochtend is er geen markt maar gaat de gemeentereiniging om 06.30 en om 08.00 uur met zwaar geschut de straat reinigen rondom de restaurants en het hotel. Het was dat weekend ruim 32 graden dus in de kamer was het een sauna en de ramen konden pas rond 09.00 uur open. Wij hebben ca. 3 uurtjes per nacht kunnen slapen. Reactie hotel "U kunt ook eerder vertrekken", later compensatie gekregen.

• 5dhr. en mevr. v. Lierop28-05-2017

Nooit meer

Kamer, ontbijt prima. Wij waren daar van donderdag tot zondag, hebben geen oog dicht gedaan doordat het tapasrestaurant, onder het hotel tot 01.00 uur open is, de mensen op het terras en ook van de buurtrestaurants, tot na 02.00 uur blijven plakken, zeer veel lawaai maken, de keuken om 24.00 uur de muziek zeer hard aanzet, het naast gelegen restaurant na 02.00 uur met het terras meubilair gaan slepen, vastketen met kettingen. Zo rond 06.00 uur de markt op vrijdagochtend wordt opgezet. Dit allemaal herhaalde zich ook op vrijdagnacht en op zaterdagnacht. Op zondag geen markt maar om 06.30 en om 08.00 uur komt de gemeentereiniging met de veegwagens het plein rond het hotel schoonvegen. Vanwege het verschrikkelijke lawaai kan er geen raam open. Ook nog eens de pech dat het dat weekend ruim 32 graden was, dus doordat alles dicht moest was de kamer een sauna. Per nacht niet meer dan misschien 3 uurtjes kunnen slapen ( wat je slapen noemt) . Wij zijn oververmoeid op zondag weer naar huis gegaan.

• 5S17-10-2016

Nooit weer

Prima ligging en prima kamers. Ook het ontbijt is niks op aan te merken, echter geen oog dicht gedaan. Een beetje geluid hadden wij wel verwacht in het centrum, maar dit was extreem! Nooit eerder meegemaakt. Oordoppen liggen niet voor niets klaar, maar die helpen niet. Al het geluid komt er doorheen. De gasten naast je hoor je ook letterlijk praten. Voor ons nooit weer.

• 4Josefien Daanen15-09-2016

nooit meer

Plus: wel vriendelijk personeel en schoon.

Zeer min: We hebben echt geen oog dicht gedaan.Kamer, nota bene comfort, was veel te klein en verschrikkelijk benauwd en warm.Kamers liggen boven 2 terrassen en een restaurant. Je kon het raam niet open zetten want het was tot 5.00 uur een gruwelijke herrie van uitgaanspubliek. Lallen en schreeuwen. .We zaten boven de keuken en om 24.00 uur gingen daar de bassen aan. Om 2.00 uur werden de flessen in de flessencontainer gegooid en om 7.30 kwam de schoonmaakster je storen. Verder kon de afzuiging van de badkamer niet uit. Ook nog de hele nacht luid gebrom.. Nooit meer dus.

• 6Manon08-05-2016

Prima maar klein

Mooi hotel, midden in de stad. De kamers zijn alleen erg klein. Er is geen badkamer maar een douchehokje. Heel weinig waterdruk ook. Je kunt je spullen moeilijk kwijt in de kamer. Maar het personeel is echt heel vriendelijk. Tijdens het ontbijt vroeg ik om een banaan (die waren op). Toen is ze gauw naar de markt gegaan om nieuwe te halen. Het ontbijt is ook prima. Niet superuitgebreid maar keuze genoeg.

• 9Judith30-03-2014

Prachtig hotel

Heel gezellig weekend gehad. Ideale ligging, mooie, schone kamer, pima badkamer. Erg lieve receptioniste en ook de ontbijt-hulp was zeer vriendelijk en klantgericht. Wij voelden ons bijzonder welkom in dit leuke hotel.

• 9C.Wisse09-12-2013

Grandioze locatie

Grandioze locatie, jammer dat er geen lift was en als je daar toch logeert is het restaurant onder het hotel (las rosas) een hele goede aanrader!! wel van tevoren reserveren!! Heeeel druk. 's Nachts hoor je wel eens wat (in het weekend) oordopjes liggen echter klaar. Hele mooie verzorgde kamers en onbijt, leuk personeel

• 9sanne10-11-2013

Super hotel

Hanze hotel in Zwolle is een goed hotel, ligging in het centrum, kamers prima; goede bedden, fijne douche. Heerlijk uitgebreid ontbijt in buffet vorm. Dit is het enige hotel dat binnen de grachten ligt in Zwolle, en dan kun je 's avonds wat geluiden horen van de kroeggangers. Als je dat niet wilt kun je beter verder van het centrum een plek zoeken. Wij hebben heerlijk geslapen, en zouden er zo weer heen willen

• 10Ria en Coby uit voorthuizen18-09-2013

Mooie lokatie, prachtig hotel.

Hebben bij dit hotel kamer geboekt maar omdat bij recensie negatief werd gereageerd hebben we kontakt opgenomen met hotel. Waren zeer verbaasd en teleurgesteld. En wat blijkt? Een super hotel, vriendelijk personeel, schone kamers, kortom alles kon niet beter. Bedankt mensen voor deze fijne dagen en hopen nog eens terug te komen!!!!!!!!!!!!

Hotel Hanze info

• AirconditioningNiet beschikbaar