Hotel Fidder

45 reviews over Hotel Fidder in het Nederlands

Zeer mooi hotel

Michel v
6-3-2018

Zeer mooi hotel mooie kamers, lekker ontbijt, vriendelijk personeel , lekker restaurant tegen een acceptabele prijs.

Wat een bijzondere plek

Ingrid
13-7-2017

Prachtig oud pand in de binnenstad. Hier weten ze echt wat gastvrijheid is. Super schoon en heerlijk eten.

Een hotel met een persoonlijk karakter.

op loop afstand van centrum

monika
29-6-2017

mooie ambiance in oud pand , ruime kamers, prima bedden, lekker ontbijt. Prima ligging ten opzichte van centrum en musea, alles te voet te doen. Vrij parkeren in de straat.

We hebben een aantal aanbieders voor Fidder voor je op een rij gezet:

Geweldig hotel, rust, sfeervol, super gastvrij

Nicoline
19-5-2017

Het is een hotel in 'oude, romantische stijl'. Je wordt echt ontvangen met een persoonlijk woord. Het eten is bovendien heerlijk. Wij eten nooit in een hotel, maar gaan er meestal op uit. Het is hier echter zo mooi en gezellig, dat we een uitzondering maakten. Het was echt heel bijzonder, goede prijs kwaliteit. Prima kok. Heerlijke drankjes waaronder 100 soorten whiskey (?zoiets). Echt een aanrader!

Klassiek hotel in de goede betekenis van hotel. Zeer vriendelijke en behulpzaam hotel.

Ligging van het hotel is redelijk rustig en is dicht bij het centrum. De locatie zal vroeger erg goed zijn geweest, inmiddels is het niet meer zo 'als het vroeger was maar is iets minder

Een absolute aanrader

Wilmi
12-10-2016

Een heerlijk hotel met een geheel eigen sfeer. Niets is standaard en dat is erg prettig. Heel vriendelijk personeel en wat leuk om de passie voor whiskey en bier bij de eigenaar te zien. Voor ons zeker een plek om nog een keer terug te komen.

Dit hotel is een zeer goed alternatief.

Geert Ameye
29-3-2015

Gezellig, alles erom en eraan. Maar de kamers zijn niet meer van deze tijd.

Terug in de tijd

saskia
9-9-2014

Wat een prachtige plek voor een weekend zwolle! Slapen in een hemelbed en badderen in een tweepersoons bubbelbad. Top!

Ontvangst en kamer verdienen een pluim.

arjen hoogervorst
27-10-2013

Schitterende kamer. Je waant je begin in 1920. Oogstrelend.

Het ontbijt was geweldig. De bediening ongelooflijk vriendelijk. Je merkt dat het personeel er graag werkt. Top.

Hier komen wij zeker nog een keer terug!

prima hotel/heerlijk otbijt

arnold
10-6-2013

goede ruime kamer, fantastisch ontbijt en zeer vriendelijk personeel

We hebben een aantal aanbieders voor Fidder voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fidder in Zwolle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fidder zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.