Hotel Campanile Zwolle

66 reviews over Hotel Campanile Zwolle in het Nederlands

Nooit weer!

Peter Schurink
15-9-2018

Helaas niets om positief over te zijn...hele smerige kamer met barsten in de wasbak, afbrokkelend nachtkastje, haren van vorige gasten all over the place...te triest voor woorden. Ontbijt met de meest goedkope vleeswaren droog roerei, verheug je er niet op! Kan ik geen foto's plaatsen? jammer, dan werd de tent gelijk gesloten want wie gaat er dan nog heen? Na mijn mail met klachten werd ik afgewimpeld met een excuus voor de niet schone kamer......over het achterstallig ondehoud...niets. waren daar vanwege de locatie, reis de hele Wereld over maar dit was het meest trieste hotel ooit! Het New-Yorker in New-York heeft piepkleine kamertjes maar wél knus en schoon!

Prima hotel, het is voor herhaling vatbaar!

Maureen
26-8-2018

Ik was samen met mijn dochter in hotel Campanile, met als doel om samen te shoppen.

Het hotel ligt lekker dicht bij het centrum. We konden de auto parkeren op het terrein van het hotel. Het parkeerplaatsje is wel krap. Op de tweede dag konden we de auto niet laten staan, we moesten ruimte maken voor de volgende gasten. Aan de ene kant wel begrijpelijk, maar aan de andere kant heb ik voor twee dagen geboekt.

Het hotel vind ik qua prijs/kwaliteit goed. Personeel is vriendelijk en ze maken een gezellig praatje.

Het buffet vond ik uitgebreid met allemaal verse producten. Je kon zelfs je glaasje j'us d'orange vers persen. Het commentaar in de recencies vind ik niet terecht. Voor 35 euro een prima verblijf.

In het arrangement zouden we koffie met appelgebak krijgen, maar dit kregen we niet aangeboden.

We hebben er ook niet meer om gevraagd, omdat we laat in de middag aankwamen.

Prima voor een nachtje

Sandra
11-8-2018

Prima ligging. Vanuit het hotel loop je snel de binnenstad in.

De hotelkamer was benauwd, verouderd maar wel schoon.

Vriendelijkheid bij de receptie kan iets beter. Het voelt stug en geeft geen welkom gevoel.

Ontbijt prima geregeld. Geen overdreven luxe maar voldoende om te genieten!

Voordeeluitjes.nl

prima, wel pech met het parkeren achter het hotel!

Ria en Hermien
29-6-2018

Geen luxe, maar wel schoon; vriendelijk en behulpzaam personeel

Nooit meer.

Els
24-3-2018

Samen met mijn dochter van 11 een weekendje weg. Winkelen. Hotel gekozen vanwege de ligging . Deze was goed. Helaas een kamer aan de voorkant, hele drukke straat. Super gehorig!! Vreselijk ! Andere kamer gevraagd maar dat was niet mogelijk. Wilden we eten in het ongezellige restaurant , bleek de kok al een week ziek en kon de receptionist alleen een schnitzel bakken. Restaurant was eigenlijk gesloten maar niemand geeft dat bij de gasten aan... 16,50 gerekend voor friet met een schnitzel. Kamer verouderd, gangen erg donker.

goede overnachting

Van Der Stroom Coen
18-2-2018

Net hotel op loopafstand van het centrum.

goed hotel op top locatie

bruin
30-12-2017

de prijs kwaliteit verhouding is prima

Prima verblijf hier gehad

Jan Pieter en Alida Ritzema
26-10-2017

Je weet dat het geen 5 sterren hotel is, maar wij vonden het allemaal prima in orde hier. Goede matrassen, badkamer O.K. en alles goed schoon. Ontbijt allemaal lekker en werd steeds goed aangevuld. Ligt op een prima locatie om de binnenstad van Zwolle te bezoeken. Wij snappen dus niet dat dit hotel zo veel slechte beoordelingen heeft gekregen.

geen tweede keer

rudi
15-9-2017

Ongeïnteresseerd en onvriendelijke receptionistes, probeerde via een kadobon een volgende nacht te boeken maar dit werd bot afgewezen: voor die bon zitten we de rest van het jaar vol. Op elke hotelwebsite bieden ze echter nog genoeg kamers aan: dit zaakje stinkt, je krijgt het gevoel geen klant maar een portemonnee te zijn. Dit is absoluut niet hotelwaardig.

Goede ligging dicht bij centrum

De Schuymer carine
15-8-2017

Hotel was goed, basic ontbijt,lekker maar er werd niet vlug aangevuld. Zondags ontbijt tot 10u30 en om 9u30 geen gebakken eitjes meer en werd niet meer aangevuld. Ook de broodjes werden na vragen maar bijgevuld, dit was een spijtige zaak. Daar er nog mensen na ons kwamen.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Campanile Zwolle in Zwolle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Campanile Zwolle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.