Hotel Campanile Zwolle

62 reviews over Hotel Campanile Zwolle in het Nederlands

Nooit meer.

Els
24-3-2018

Samen met mijn dochter van 11 een weekendje weg. Winkelen. Hotel gekozen vanwege de ligging . Deze was goed. Helaas een kamer aan de voorkant, hele drukke straat. Super gehorig!! Vreselijk ! Andere kamer gevraagd maar dat was niet mogelijk. Wilden we eten in het ongezellige restaurant , bleek de kok al een week ziek en kon de receptionist alleen een schnitzel bakken. Restaurant was eigenlijk gesloten maar niemand geeft dat bij de gasten aan... 16,50 gerekend voor friet met een schnitzel. Kamer verouderd, gangen erg donker.

goede overnachting

Van Der Stroom Coen
18-2-2018

Net hotel op loopafstand van het centrum.

goed hotel op top locatie

bruin
30-12-2017

de prijs kwaliteit verhouding is prima

Prima verblijf hier gehad

Jan Pieter en Alida Ritzema
26-10-2017

Je weet dat het geen 5 sterren hotel is, maar wij vonden het allemaal prima in orde hier. Goede matrassen, badkamer O.K. en alles goed schoon. Ontbijt allemaal lekker en werd steeds goed aangevuld. Ligt op een prima locatie om de binnenstad van Zwolle te bezoeken. Wij snappen dus niet dat dit hotel zo veel slechte beoordelingen heeft gekregen.

geen tweede keer

rudi
15-9-2017

Ongeïnteresseerd en onvriendelijke receptionistes, probeerde via een kadobon een volgende nacht te boeken maar dit werd bot afgewezen: voor die bon zitten we de rest van het jaar vol. Op elke hotelwebsite bieden ze echter nog genoeg kamers aan: dit zaakje stinkt, je krijgt het gevoel geen klant maar een portemonnee te zijn. Dit is absoluut niet hotelwaardig.

Goede ligging dicht bij centrum

De Schuymer carine
15-8-2017

Hotel was goed, basic ontbijt,lekker maar er werd niet vlug aangevuld. Zondags ontbijt tot 10u30 en om 9u30 geen gebakken eitjes meer en werd niet meer aangevuld. Ook de broodjes werden na vragen maar bijgevuld, dit was een spijtige zaak. Daar er nog mensen na ons kwamen.

Sober hotel

juffieongeduld
10-8-2017

Het hotel ligt op een perfecte plek ten opzichte van het centrum van Zwolle. Verkeer raast dag en nacht langs het hotel wat voor veel geluidsoverlast zorgt. Kamer ruim genoeg. Gedateerd. Je voelt de veren in de matras. Badkamer verouderd, maar op een teennagel van een vorige gast in het doucheputje na schoon. Ondanks dat alle kamers in het hotel rookvrij zijn ging er een flinke rooklucht in de kamer. Onbijt niet heel bijzonder, maar van alles wat een het werd goed aangevuld. Inchecken mogelijk vanaf 14.00 uur. We waren er rond 13.40 uur en konden gelijk doorlopen.

nooit meer

teleurgesteld gast
21-6-2017

Enorm verouderd. Niet schoon. Onvriendelijk personeel. Restaurant lijkt op een kantine van een bedrijf. Er hangt geen sfeer. Elk hostel lijkt meer op een hotel dan dit.

prima

Sam
26-3-2017

Hotel in januari geboekt en daarna pas de reviews gelezen. Dat viel dus niet mee. Maar ik denk dat het hotel zich de kritiek wel degelijk heeft aangetrokken. De kamer was eenvoudig maar netjes en schoon. Het ontbijt was, gezien de kritieken, prima verzorgt en alles werd goed bijgevuld. ook bij de receptie behulpzaam en vriendelijk personeel. Voor een weekendje Zwolle een prima uitvalsbasis!

zeer matig hotel

Peter en Astrid
1-1-2017

de ligging is prima. Met een paar minuten lopen zit je midden in Zwolle.

Het hotel is sterk verouderd en voldoet naar onze mening niet meer aan de normen voor hotel in deze tijd. Zeker niet als je de prijs en kwaliteit met elkaar vergelijkt. De kamer was schoon, De matrassen moeten echt vervangen worden, Je voelt de vering, De badkamer was koud en kon je verwarmen met een straalkacheltje. Het restaurant lijkt meer op een kantine van een bedrijf. Geen sfeer. Het was de kerstweek. Er wordt reclame gemaakt om daar gezellig te dineren. Ik kan mij daar niets bij voorstellen. De lampen hangen in het looppad op 1.80 meter van de vloer. (ik ben 1.95 meter) Het ontbijt was zeer onder de maat voor € 11.50 per persoon. één persoon die de hele ontbijtruimte moest opruimen en het ontbijt moest aanvullen. Dat ging dus niet goed. De tafels staan vol met vuil goed en het ontbijt buffet niet aangevuld. De persoon die dienst had werd door een gast gevraagd of hij een tafel wilde schoon maken en deze gaf haar een dweiltje mee om het zelf maar te doen. Dit kan echt niet. De gekookte eieren worden niet warm gehouden. De receptie is niet klantvriendelijk. (de nachtportier was wel heel vriendelijk) De parkeerplaats te klein dus betaald parkeren. Wij komen hier niet meer.

We hebben een aantal aanbieders voor Campanile Zwolle voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Campanile Zwolle in Zwolle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Campanile Zwolle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Campanile Zwolle scoort een 5.15 uit 10 op basis van 62 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: