Hotel Bilderberg Grand Hotel Wientjes

Hotel Bilderberg Grand Hotel Wientjes
8,3

6 tips over Hotel Bilderberg Grand Hotel Wientjes

Hazelhageman, 11-9-2016
Rondvaart in Zwolle is een aanrader, onder het genot van twee drankjes en en heerlijk gebakje, Zwolle vanaf het water zien.
Bram , 19-8-2014

Gratis WIFI overal in het hotel.

Gratis parkeren. (of in ieder geval een goedkopere parkeerkaart voor de hele week die dan bij de prijs van de kamer zit inbegrepen)

Carolien van Halder, 27-7-2014
Binnenstad Zwolle, zeer aangenaam

We hebben een aantal aanbieders voor Bilderberg Grand Hotel Wientjes voor je op een rij gezet:

Anne, 23-10-2013
Stadswandeling Zwolle is leuk om te doen
G. van't Hoff, 8-10-2013
Bezoek kasteel 't Nijenhuis in Heino! Goede sfeer en mooie combinatie van moderne kunst in een antieke omgeving.
S. van Groning, 7-10-2013
Goede lokatie om de stad en de omgeving te verkennen en te bezoeken. Wij hadden een grote kamer met whirlpool. Aanrader.