Hotel Zwartewater

45 reviews over Hotel Zwartewater in het Nederlands

Te doen

HF
28-12-2017

Ruime kamer. Mooi uitzicht over weilanden en water. Fijn zwembad. Voor de prijs vond ik dingen beter kunnen. Incheck werd afgeraffeld. Koffie of thee mogelijkheden ontbreekt. Het sanitair niet in orde. Schimmelranden, bah. En een kapotte wasbak. Inrichting kamer is wat oubollig. Overdag lawaai van een soort conferentie. Ook redelijk gehorig met de buren.

niet voor herhaling vatbaar

peter Janson
6-12-2017

we hadden daar een overnachting geboekt van zaterdag op zondag , bij terug komst van een diner show in de buurt wilden we nog een afzakkertje halen in de bar , bij binnenkomst in de bar 00.35 zat al het personeel bij elkaar en werd er gezegd( geroepen) dat we nog 1 drankje konden " krijgen " omdat de bar om 01.00 uur dicht zou gaan , om 00.50 uur bestelde we nog een drankje maar deze mochten we niet aan de bar opdrinken , wel in de lobby , het vreemde aan dit verhaal is dat er een gezelschap was die wel werden getapt , de barkeepster liet ons weten dat dit een speciaal gezelschap was , al met al zeer gast onvriendelijk

Niet verkeerd, kan beter.

Mark
16-7-2017

Ligging is prima. Wij hadden uitzicht op het water en dichtbij Giethoorn. Kamers waren oubollig en de schoonmaak kan beter! Bij aankomst vonden we een gebruikte handdoek in een kastje van de badkamer. Ieuw!

2e avond live cooking: was goed, niet spectaculair. Na het eten buiten op het terras gezeten waar ons gevraagd werd of we wilden eten. Aangegeven dat we dat net in de Combuijs hadden gedaan en we voor een afzakkertje kwamen. De serveerster liep vervolgens weg zonder drank op te nemen. Na drie kwartier een andere serveerster aangesproken dat we graag wat wilden drinken. Na de koffie en wèèr drie kwartier later zijn we maar naar onze kamer gegaan. Onderweg de serveerster aangegeven dat wij het jammer vonden dat we zo lang hebben moeten wachten. Geen excuus of iets. Jammer. Denk dat er sprake was van onervarenheid.

Voordeeluitjes.nl

genoten ook van het prachtige uitzicht

Marion
24-5-2017

Zwartewater heeft vriendelijk personeel, lekker eten, prachtig uitzicht over het water waar bootjes regelmatig langsvaren. Fijn zwembad. Tip: fiets huren bij het hotel en fietstocht maken oa naar Giethoorn.. Erg leuk.

Mooie lokatie

Albert
6-4-2017

Het ontbijt en het diner waren uitstekend. De kamer ruim en netjes met voldoende stoelen. We misten een koffie/thee-voorziening op de kamer voor die prijs. Het TV scherm is wat klein. Kamerdeur openen op ouderwetse manier met sleutel aan grote hanger.

Geweldig, mede door het schitterende weer

Anita
12-9-2016

Heerlijke midweek in dit hotel. Aan de buitenkant ziet het er niet uitnodigend uit maar er is een schitterend terras aan het zwarte water. Live cooking is ook echt live cooking: klaar terwijl je wacht en goed bereidt.

Boek een kamer aan de waterkant.

Opgaan in de wolkenluchten...

erikdr
1-8-2016

Weekendverblijf, omdat dit het beste 4-sterren hotel met goede OV-verbinding in de omgeving van Giethoorn is. Algemene ervaringen waren zeker positief, al blijven er altijd verbetermogelijkheden.

Goed: ruime airconditioned kamers (rivierkant), groot gedeeld terras en uitzicht op het Zwartewater en de weilanden aan de overkant waar je écht in opgaat. Goed buffetontbijt met voldoende variatie per dag. Goed hotelzwembad(je) en wifi. Prima live cooking/buffetdiner.

Verbeterpunten: de flatscreen TV’s zijn écht te klein anno 2016 zeker voor deze ruime kamers. De 16” (computermonitor-stijl) schermen staan toe om van het bureau dichtbij TV te kijken, voor kijken vanaf het kusseneind van het bed 1.50 meter verderop is het beeld gewoon te klein. Schoonmaak wordt enigszins afgeraffeld; stof onder het bed en in hoekje van badkamer, en de kledingkast was duidelijk niet open geweest want we troffen er nog een stapeltje keurige kleren van de vorige gast aan. Overgedragen aan de receptie voor Gevonden Voorwerpen dus. De arrangementsprijs was prima mede vanwege de gratis upgrade naar rivierkant-kamer; de uitzichtloze landzijde-kamers zijn naar verluidt zonder AC en kleiner, en daarmee zou de beoordeling echt ‘te weinig waar voor het geld’ geworden zijn.

prima!

Paesen Peer Belgie
13-9-2015

Goede communicatie, heel vriendelijk. Alles heel netjes en proper! Lekker gegeten: uitgebreid ontbijtbuffet en op en top gegeten in het combuijs! een aanrader voor vrienden en familie.

Oubollig en sfeerloos

Reis
23-8-2015

De ligging van het hotel is goed. Het hotel en de inrichting is achterhaald en sfeerloos. Het ontbijt was sober, geen variatie. De zaal zelf was ongezellig, wel mooi uitzicht. Veel last gehad van rioollucht in de hotelkamer.

Mooie ligging

Hennie
15-7-2015

Vijf dagen in dit mooie hotel geweest.Ligging is prachtig direct aan het water.Ontbijt s,morgens goed,Avond buffet ook goed en uitgebreid en mooie ruime kamer aan de waterkant gehad met airco.Je kunt beter iets bij betalen voor een kamer aan de waterkant heb je via het balkon een prachtig uitzicht.Mooie omgeving voor fietstochten.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zwartewater in Zwartsluis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zwartewater zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.