Hotel Zwartewater

• Sauna
Meer hotelinfo

48 reviews over Hotel Zwartewater

• 3E.Lodder06-10-2019

Niet voor herhaling vatbaar!

Niet voor herhaling vatbaar. Schimmel in de badkamer, zeer stoffig, en een matras die ruim aan vervanging toe is. Diepe kuil. Een zeer ongezellige kamer in de dependance, met zicht op parkeerplaats. En 2 losse één persoonsbedden.

• 3Dion06-10-2019

Niet meer

Bij aankomst troffen we schimmel in de badkamer aan dit gemeld kregen andere kamer aangeboden ook hier schimmel in de badkamer daarna diverse kamers bekeken en voor de vierde gekozen In deze kamer geen schimmel maar matrassen die echt aan vervanging toe zijn

• 4Peter05-10-2019

Gemiste kans

Vanavond voor het eerst hier gegeten. Tot het uitserveren van het hoofdgerecht ging het goed. Daarna viel de bediening stil en is er niemand meer bij onze tafel geweest. Niet om te vragen of het eten smaakte, niet om te vragen of wij nog iets wilden drinken, gewoon niet! Een kwartier nadat we uitgegeten waren zijn we maar opgestaan om af te rekenen. Zelfs bij het afrekenen werd niets gevraagd, helemaal niets.

• 2017
    7HF28-12-2017

Te doen

Ruime kamer. Mooi uitzicht over weilanden en water. Fijn zwembad. Voor de prijs vond ik dingen beter kunnen. Incheck werd afgeraffeld. Koffie of thee mogelijkheden ontbreekt. Het sanitair niet in orde. Schimmelranden, bah. En een kapotte wasbak. Inrichting kamer is wat oubollig. Overdag lawaai van een soort conferentie. Ook redelijk gehorig met de buren.

Met jonge kinderen

• 4peter Janson06-12-2017

niet voor herhaling vatbaar

we hadden daar een overnachting geboekt van zaterdag op zondag , bij terug komst van een diner show in de buurt wilden we nog een afzakkertje halen in de bar , bij binnenkomst in de bar 00.35 zat al het personeel bij elkaar en werd er gezegd( geroepen) dat we nog 1 drankje konden " krijgen " omdat de bar om 01.00 uur dicht zou gaan , om 00.50 uur bestelde we nog een drankje maar deze mochten we niet aan de bar opdrinken , wel in de lobby , het vreemde aan dit verhaal is dat er een gezelschap was die wel werden getapt , de barkeepster liet ons weten dat dit een speciaal gezelschap was , al met al zeer gast onvriendelijk

• 6Mark16-07-2017

Niet verkeerd, kan beter.

Ligging is prima. Wij hadden uitzicht op het water en dichtbij Giethoorn. Kamers waren oubollig en de schoonmaak kan beter! Bij aankomst vonden we een gebruikte handdoek in een kastje van de badkamer. Ieuw! 2e avond live cooking: was goed, niet spectaculair. Na het eten buiten op het terras gezeten waar ons gevraagd werd of we wilden eten. Aangegeven dat we dat net in de Combuijs hadden gedaan en we voor een afzakkertje kwamen. De serveerster liep vervolgens weg zonder drank op te nemen. Na drie kwartier een andere serveerster aangesproken dat we graag wat wilden drinken. Na de koffie en wèèr drie kwartier later zijn we maar naar onze kamer gegaan. Onderweg de serveerster aangegeven dat wij het jammer vonden dat we zo lang hebben moeten wachten. Geen excuus of iets. Jammer. Denk dat er sprake was van onervarenheid.

• 9Marion24-05-2017

genoten ook van het prachtige uitzicht

Zwartewater heeft vriendelijk personeel, lekker eten, prachtig uitzicht over het water waar bootjes regelmatig langsvaren. Fijn zwembad. Tip: fiets huren bij het hotel en fietstocht maken oa naar Giethoorn.. Erg leuk.

• 8Albert06-04-2017

Mooie lokatie

Het ontbijt en het diner waren uitstekend. De kamer ruim en netjes met voldoende stoelen. We misten een koffie/thee-voorziening op de kamer voor die prijs. Het TV scherm is wat klein. Kamerdeur openen op ouderwetse manier met sleutel aan grote hanger.

• Oude reviews

9Anita12-09-2016

Geweldig, mede door het schitterende weer

Heerlijke midweek in dit hotel. Aan de buitenkant ziet het er niet uitnodigend uit maar er is een schitterend terras aan het zwarte water. Live cooking is ook echt live cooking: klaar terwijl je wacht en goed bereidt. Boek een kamer aan de waterkant.

• 8erikdr01-08-2016

Opgaan in de wolkenluchten...

Weekendverblijf, omdat dit het beste 4-sterren hotel met goede OV-verbinding in de omgeving van Giethoorn is. Algemene ervaringen waren zeker positief, al blijven er altijd verbetermogelijkheden. Goed: ruime airconditioned kamers (rivierkant), groot gedeeld terras en uitzicht op het Zwartewater en de weilanden aan de overkant waar je écht in opgaat. Goed buffetontbijt met voldoende variatie per dag. Goed hotelzwembad(je) en wifi. Prima live cooking/buffetdiner. Verbeterpunten: de flatscreen TV’s zijn écht te klein anno 2016 zeker voor deze ruime kamers. De 16” (computermonitor-stijl) schermen staan toe om van het bureau dichtbij TV te kijken, voor kijken vanaf het kusseneind van het bed 1.50 meter verderop is het beeld gewoon te klein. Schoonmaak wordt enigszins afgeraffeld; stof onder het bed en in hoekje van badkamer, en de kledingkast was duidelijk niet open geweest want we troffen er nog een stapeltje keurige kleren van de vorige gast aan. Overgedragen aan de receptie voor Gevonden Voorwerpen dus. De arrangementsprijs was prima mede vanwege de gratis upgrade naar rivierkant-kamer; de uitzichtloze landzijde-kamers zijn naar verluidt zonder AC en kleiner, en daarmee zou de beoordeling echt ‘te weinig waar voor het geld’ geworden zijn.

1 tip over Hotel Zwartewater

• van Praagh, 24-06-2013

Ga op zondag vroeg bowlen want om 20.00 uur sluiten ze de boel af.

1 vraag over Hotel Zwartewater

• Henk, 10-03-2018

Een plek om vaak terug te komen

Gezellig met de familie mijn verjaardag vieren dmv een lekker Diner “Bij Frank”. Heerlijk gegeten en in een prachtige ambiance

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Verwarmd

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats