Tijdelijk €25 aanbetaling

Deel Vier

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Deel Vier voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 27 reviews

9.7FenomenaalScore uit 27 reviews
  • 9.9Ruimte
  • 9.9Inrichting
  • 9.8Natuur

Vakantiehuis info

Luxe vakantiewoning op de ruime deel van onze Saksische boerderij uit 1785, voor max. 8 personen. Geheel zelfstandig. - Woonkamer van 100 m2 en 7 meter hoog, met zit- en ontspanningsruimte - Ruime open keuken met 2 fornuizen/ovens, afwasmachine en Amerikaanse koel/vriescombinatie - Vide, met zitgelegenheden - 4 Slaapkamers met luxe boxsprings met toppers - 2 Badkamers, waarvan 1 met ligbad - 2 Toiletten - wasmachine en droger De grote hoge open ruimte van de woning en de weidsheid en ruimte buiten geven het ultieme gevoel van vrijheid. Duurzame materialen, zonnenpanelen en helofytenfilter. Fraai gelegen aan het Meppelerdiep, omringd door weilanden. De boerderij is gebouwd op een oude rivierduin van de rivier de Sethe, het huidige Meppelerdiep. Vanuit de boerderij zie je de boten langsvaren, van kleine jachtjes en zeilboten tot grote containerschepen. Groot terras en ruime tuin (900 m2), geiten- en kippenwei, schommels, tafels en zitgelegenheden. Aan de overkant van het Meppelerdiep ligt het Nationaal park Weerribben-Wieden, het grootste aaneengesloten laagveenmoeras van Noord-West Europa. Aan de andere kant strekt zich het veenweidegebied van het Staphorsterveld uit.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

27 Reviews over Deel Vier

• 10Robin01-01-2023

Genieten

Prachtig ruimtelijk huis. We zijn hier verbleven met 3 stellen met en zonder kinderen. Door de ruimte en de aanwezige spellen kon iedereen zijn ding doen en zat je niet op elkaars lip.

Het huis heeft een heerlijke keuken en een mooie tafel voor een heerlijk uitgebreid diner.

• 10Emma16-12-2022

Fantastisch verblijf

Heb een heel fijn weekend gehad in deel vier. Het huis was sfeervol en heel gezellig.

• 10Storm13-12-2022

Voelt als thuiskomen

Inmiddels al meermalen verbleven. Ook vóór de verbouwing naar vakantiehuis al geweest, toen het nog een grote zaal was. Gastvrijheid is nergens beter naar mijn ervaring. De bedden liggen heerlijk en er is genoeg ruimte voor een groep van 8 (plus een slaapbank voor evt. nummer 9). Een fijne grote keuken, met twee grote ovens om heerlijk te koken. Het voelt echt als thuiskomen met de prachtige hout kachel. Even relaxen? Stap onder de regendouche, of neem een kwartiertje voor jezelf in de massagestoel… Ik kan mij weinig plekjes voorstellen waar ik zo tot rust kom. Ook de omgeving is prachtig en rustig. Het is makkelijk te bereiken, maar niet té makkelijk dat er constant verkeer langskomt. Al met al een dikke aanrader en wij zullen hier nog vaak terugkeren!

• 10Ineke11-11-2022

Rust, ruimte, gastvrijheid.

Wat een heerlijk stekje! We waren hier met 3 volwassenen. Ieder eigen slaapkamer, 2 badkamers en 2 toiletten. Heerlijk rustig, prachtige omgeving. Lekker wandelen in de Weerribben, een dagje orchideeënhoeve in Luttelgeest, en verder gewoon heerlijk bijkletsen en bijkomen. De massagestoel was heerlijk! We hebben genoten, en komen graag een keer terug!

• 9Karen van Beers02-11-2022

Heerlijk huis, van alle gemakken voorzien

Wij waren met 7 dames een weekend in het huis. Genoten van de gastvrije ontvangst, met onder andere een schaal heerlijke peertjes van eigen boom. Ruimte was royaal, en de inrichting is gezellig huiselijk. De bedden zijn heerlijk, en wat een luxe om in een opgemaakt bedje te stappen. We hebben fijn de houtkachel gebruikt, heerlijk gekookt en zelfs nog taart gebakken. We komen graag weer een keer terug.

• 10Sander01-11-2022

Geweldig genoten!

Wat een prachtige plek, midden in de natuur. De keuken is ruim en heeft eigenlijk alles. D kamers hebben goede bedden en in de woonkamer een prachtige openhaard die de hele ruimte verwarmt. Vlak bij Giethoorn waar we tussendoor nog met een bootje hebben gevaren.

• 10Lars Van Veen31-10-2022

Heerlijk weekendje in sfeervol huis in de natuur

Heerlijk weekendje met vrienden gehad in Baarlo! Het huis was ruim en heel sfeervol. Alle benodigdheden waren aanwezig in het huis. De slaapkamers keuken en badkamers waren heel schoon, en van alle gemakken voorzien. De buitenplaats was top en midden in de natuur. Aanrader dus!

• 9Ruimte
  • 10Victor31-10-2022

Fantastisch genoten in een heerlijk huis

Warm ontvangst en alles was top geregeld. Erg sfeervol open woonkamer met open haard. Een fijne open keuken wat alle benodigdheden heeft om heerlijk diner te kunnen bereiden, welke genuttigd kan worden aan de sfeervolle lange houten tafel. Al met al top!

• 10Sander31-10-2022

Genieten

Deel vier is een prachtig opgeknapte boerderij! In een mooie omgeving waar veel te doen is. Voor de boerderij ligt een prachtig terras waar je heerlijk kan zitten. De keuken is ook van alle gemakken voorzien! Genoeg pitten en 2 ovens! Kortom gewoon top!

• 10Barbara31-10-2022

Een echte aanrader!

Een hele warme, mooie en gezellige locatie midden in de natuur! Goede uitvalbasis voor de Weerribben en een dagje Zwolle kan ook. De accomodatie is met veel zorg ingericht en daardoor straalt het een gezellige en warme sfeer uit. Aan alles is gedacht. De keuken is ook ideaal voor groepen en alles is aanwezig! Kortom: hele leuke accommodatie voor een weekendje weg met vrienden.

Vakantiehuis Deel Vier info