Vakantiepark Mölke

Coby Spaans
22-7-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Een zeer leuke en gemoedelijk Vakantiepark vriendelijk personeel vooral bij de receptie je wordt netjes geholpen ook als er problemen zijn worden ze zo snel mogelijk verholpen er kan in overleg veel geregeld worden het is er schoon mooie omgeving het heeft mooie ruime plekken we zijn hier nu al 6 keer geweest en we zijn nog steeds zeer tevreden mijn 2 zonen vinden het ook altijd nog leuk om mee te gaan het is er kindvriendelijk 1 minpunt is dat de horeca en snackbar niet echt goed liep daar gingen nog weleens dingen mis en je moest behoorlijk lang wachten voordat je geholpen werd verder geen minpunten we hebben een super vakantie gehad en we hopen zeker hier terug te komen een echte aanrader de prijs was dit jaar ook zeer gunstig

Rontuit slecht!

Sue
17-7-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen2

Had ik dat geweten dat het veld de bovenkruier voornamelijk voor seizoens plaatsen is. Iedereen naar huis en sta je alleen op het veld. Er is te weinig sanitair voor te veel personen. W.c. papier wordt niet goed bijgehouden en de recept liegt waar je bij staat. Er zou sochtends iemand komen om wc aan te vullen.. 7 uur later was het een keertje aangevuld. De douche heeft een pis straaltje waar je nauwelijks je haar onder kan wassen en blijft niet op een zelfde temperatuur. Het noorden heeft nog geen vakantie wat hier op het park betekend dat het nog geen vakantie is en je dus geen broodjes kan krijgen. Voor een avond maaltijd hoef je ook niet naar de supermarkt want daar is niks normaals te verkrijgen. Zwembad is klein en vies.

Wij gaan hier nooit meer naar toe

Ik snap niet dat de anwb deze camping heeft bekroond met 5 sterren. Dat is echt nergens terug te vinden op de camping

We hebben genoten!

Fam. Verbruggen
13-7-2018
  • Onderkomen9

Dit is een fijn vakantiepark om met het gezin te zijn. Het motto is daar: gewoonweg gemoedelijk en dat is zeker waar. De mensen zijn gastvrij, vriendelijk, staan je snel te woord, begroeten je. Er is van alles georganiseerd voor iedereen. Jong en oud. Onze dochter heeft het ontzettend naar haar zin gehad . We hadden een speeltuin recht voor de deur waar ze kon spelen in 9 verschillende toestellen en waar ze andere kinderen leerde kennen om mee samen te spelen. De accommodaties staan ruim opgesteld en het is fijn dat je de auto bij je accommodatie mag parkeren. Het zwembad is niet groot maar het peuterbad is heel leuk voor de kleinsten. Kwaliteit van het eten is prima en in goede prijs-kwaliteitsverhouding. Dit park is gelegen in een mooie omgeving waar veel te beleven valt. Kortom we hebben genoten en kijken met veel plezier terug op deze vakantie.

Kindvriendelijk maar niet schoon

Peter
18-6-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen3

Positief: kindvriendelijk (veel speeltuintjes, buitenspeeltuin, trampoline, bootverhuur, in het toiletgebouw van het campinggedeelte een heel leuke kinderbadkamer). Vriendelijk personeel bij de receptie.

Negatief: Huisje was vies. We hebben zelf bij aankomst de dode insecten en spinnenwebben moeten opzuigen. Veel plastic afval in de 'tuin'. Badkamer verouderd en niet fris (oranje vlekken op de vloer van de douche). Maar het meest storende was dat we de helft van het verblijf geen warm water hebben gehad. Op de tweede ochtend hadden we geen warm water meer. We hebben dit bij de receptie gemeld maar er is niks mee gedaan, waardoor wij de rest van het verblijf (nog 1 volle dag) geen warm water hebben gehad en niet hebben kunnen douchen.

Niet voor herhaling vatbaar

Aanrader!

Fam. Zantingh
17-6-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Erg leuk park, vriendelijke mensen bij de receptie, goede sfeer, mooi chalet, genoeg te doen voor kinderen en een prachtige omgeving. We hebben een topweekend gehad!

Fantastisch, komen zeker terug.

Saskia Kortink
15-6-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Prachtig park gelegen aan de regge waar het geweldig is om een weekend met vrienden door te brengen

Gewéldig

B Berkhof
  • Onderkomen10

Dat het een heel gezellig en kind vriendelijk camping is waar veel te doen is je kunt er goed eten en lekker wat drinken op het teras of in het restaurant keuze genoeg voor iedereen

Heerlijke vakantie gehad.

Prijs/kwaliteit verhouding in de horeca is goed. De jongens hebben zich erg goed vermaakt. Fantastisch gelegen, kindvriendelijk en lekker gegeten. Kortom we komen nog eens terug.

Geweldig

Gerben Bolmer
  • Onderkomen10

Geweldige camping, mooie lodges schoon en verzorgd zelfs met prima ontbijt.

Keurig verzorgd restaurant met prima eten en goede kwaliteit prijsverhouding

Een heerlijk park, kon zo frankrijk zijn

Joop
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Prachtige omgeving, en zoo kindvriendelijk! Lekker twents eten! En leuke bediening

We hebben een aantal aanbieders voor Mölke voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Mölke in Zuna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Mölke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.