Vakantiepark Mölke

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

super leuk en gemoedelijk park

Coby
21-7-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

een gemoedelijke sfeer vriendelijk personeel mooie ruime plekken kindvriendelijk

netjes en schoon echt een aanrader

Heerlijk vertoeven

Amely
12-7-2017
  • Onderkomen10

Het Molke is een ontzettend gezellig vakantiepark, veel te doen in de omgeving, en ideaal gelegen! Direct aan de Regge, waar je kunt zwemmen, kano varen, suppen of heerlijk met het fluisterbootje kunt varen! Vanuit de lekker knusse boomhut heb je een prachtig uitzicht over de weilanden. En zeg nou zelf, wie wil dat nou niet, overnachten in een echte boomhut ?!

Super camping!

Anne
  • Onderkomen10

Onwijs mooie camping aan de regge, vriendelijk personeel en altijd wel wat te doen!

We hebben een aantal aanbieders voor Mölke voor je op een rij gezet:

Fantastische plek, fijne sfeer!

Tineke
  • Onderkomen10

Fantastisch! Mooie omgeving, brede menu keuze, ook voor vegetariërs! Bootje varen was heerlijk!

Helemaal geweldig!

Mike
  • Onderkomen10

Super park! Vriendelijk personeel , goed restaurant. Of te wel helemaal geweldig

Unieke locatie

Ingrid
12-6-2017
  • Onderkomen10

Geweldige omgeving en ervaring. Je komt hier helemaal tot rust!!!

Mooie kleinschalige camping

Kamps
26-5-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Kijken geweest op de camping waar wij augustus 2 weken naar toe gaan. Een mooi vooruitzicht waar wij ons erg op verheugen. Een heerlijke kleine camping met voldoende speelgelegenheid voor de kinderen,mooie kampeerplaatsen en een mooi plein met diverse eetgelegenheden. Molke tot augustus!!!

• Activiteiten7
  • Onderkomen7

Het is een gezellig en verzorgd park met een goede ligging. Vlakbij Rijssen en Nijverdal en de Holterberg, aan het riviertje de Regge. Uitvalspunt voor leuke uitstapjes en fietstochten. Ook is op het park zelf genoeg te doen. Er is een prima restaurant, mogelijkheid tot het huren van een bootje, overdekt zwembad etc. Het personeel is vriendelijk, de sfeer gemoedelijk. Ook erg leuk met kinderen.

We hadden een 6 persoon comfort bungalette maar eerlijk gezegd had de naam mobile home hier ook opgeplakt kunnen worden. Dat is tevens het kritiekpunt: op de website staan hele mooie foto's van een schitterende en nieuwe bungalette. Wij hadden in werkelijkheid een oudere sta-caravan zonder al te veel comfort. Daar zou men op de website wel wat eerlijker over mogen zijn. Prijs-kwaliteit was daarom ook een beetje uit verhouding terwijl er dus wel een aantal bungalettes bij zijn die wel nieuw en luxer zijn, die zijn veel meer hun geld waard. Let dus goed op bij het boeken, misschien is bellen en vragen naar het soort accommodatie beter dan online boeken zoals wij hebben gedaan. Want dan weet je dus werkelijk niet wat je kunt verwachten voor dat geld.

Nooit meer.

Dhr. Zwakenberg
30-4-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen3

Prijs/kwaliteit over het geheel onvoldoende.

Zwembad koud.

De beloofde tennisbaan was niet aanwezig.

3 uur in restaurant gezeten voor 2 gangen. Het duurde ruim anderhalf uur voordat 1e gang op tafel stond. Nog geen broodje ontvangen tijdens het wachten. 3e gang van het 3 gangen diner maar afgeslagen omdat we na 3 uur er helemaal klaar mee waren.

Glenn Kottier
17-4-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Wij hebben een heerlijk Paasweekend gehad op Vakantiepark Mölke.

De Bungalette 404 met sauna was van alle gemakken voorzien. Perfecte ligging! We hebben heerlijk gewandeld langs de Regge! Op korte afstand van het dorp Rijssen!

We hebben een aantal aanbieders voor Mölke voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Mölke in Zuna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Mölke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Mölke scoort een 8.04 uit 10 op basis van 274 reviews.