Vakantiepark Mölke

Waardeloos

Henk
14-5-2018
  • Onderkomen6

Mobilhome was prima. Wij wilden ons 40 jarig huwelijk vieren. Eten in het restaurant besproken. Na bijna 2 uur wachten kregen we niet wat we bestelden. Wat ik heel erg vind is dat we de volgende avond niet int restaurant wilden eten. Cafetaria is er ook en zo gezegd zo gedaan. Ze serveren ook buiten. Tot mijn verbazing moest ik mijzelf verwijderen van het terras.
  • Activiteiten3
  • Onderkomen3

Maandag voor Hemelvaart: We hadden niet geboekt. Er wàs plek, maar dan òf overmorgen vertrekken òf boeken t/m zondag. We kozen het laatste. De plek bleek een soort “tussenplek”, wèl type “comfort” want er was een tergend langzaam kraantje naast. De buren moesten over onze plek om op hun plek te komen, gelukkig hadden ze geen auto... Er bleken wel 2 douches in het toiletgebouw te zijn: 1 dames (die het niet leek te doen, totdat iemand je vertelt dat je de kraan vier slagen moet opendraaien) en 1 heren. Allebei met superzuunige pisstraaltjes. In gesprek met de buren merken we dat we met onze €60 ruim €10 per nacht meer betalen voor dezelfde soort plek, zij mèt en wij zonder kinderen. Ik vraag op de receptie om de specificatie. Als ik die krijg staat er maar 1 bedrag (“huur”) Ik vraag naar meer uitleg, de manager moet dat doen maar dat duurt een halve dag. Dan: de kosten zijn “afhankelijk van aankomst” en “transparant” . Vonden wij niet

Super naar ons zin gehad!

Tamara
12-5-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Alles op en top, van boeking tot vertrek.

Leuke, ruime kampeerplek. Personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam!

Restaurant toppie, heerlijk gegeten voor een redelijke prijs!

Zwembad ruim genoeg, fluisterbootje ook een leuke ervaring, zo ook het suppen, geweldig voor kinderen!

Enig minpuntje vonden wij de videoclipjes die tijdens het bowlen op een groot scherm boven de kegels werden getoond, deze waren soms erotisch getint, en vonden wij niet passen op een christelijke camping, en erg jammer dat onze kinderen die moesten zien.

We hebben een aantal aanbieders voor Mölke voor je op een rij gezet:

Leuk maar wij kijken even verder volgend jaar

angela huurman
6-5-2018
  • Onderkomen8

Hele nette, schone camping met ruime plekken, privacy door boompjes als afscheiding om de kampeerplekken.

Klein “parkje” met wat geitjes en kippen; superleuk voor de kleintjes!

Wat voor ons een nadeeltje was, is dat het wel een erg sterk christelijke grondslag heeft, wat duidelijk naar voren kwam in de animatie en verschillende faciliteiten.

Restaurant was de ene avond redelijk, de andere avond hebben we uren moeten wachten en was het vreselijk. Dit alles wel met de uitstraling van het personeel van een sterrenrestaurant...

Zwembad is echt vreselijk klein!

Voor ons wel heel fijn dat de hond overal welkom was!! (Buiten dan uiteraard, niet in het restaurant gelukkig!)

leuke plek

inre
3-4-2018

Ruime plaatsen, heel erg netjes sanitair met vloerverwarming en ruime hokjes.

Zwembad wat klein, maar dat is op vele campings zo.

Leuke omgeving.

Mooie camping. Let op de geloofsovertuiging

Carla43
30-1-2018
  • Onderkomen7

Prachtige camping. Jammer dat er veel word georganiseerd waar het geloof de boventoon voert. Zwembad is niet groot. Kinderen hebben zich prima vermaakt.

• Activiteiten10
  • Onderkomen3

Het is een mooi aangelegd park erg leuk om overheen te wandelen. De rivier de Regge loopt langs de camping en we hebben dan ook veel gebruik gemaakt van het strandje en liepen regelmatig met onze roeiboot daar heen om een middagje te roeien. Het eerste gedeelte is heel ondiep waardoor onze jongste zonder diploma prima kon spelen. Het restaurant is erg goed maar daardoor ook snel vol reserveren is dus gewenst. De binnen speeltuin die grenst aan het restaurant is leuk gemaakt en ook bereikbaar wanneer je niet aan het eten bent. Het Animatie team was top er waren van maandag tot zaterdag de hele dag activiteiten voor kleine en grotere kinderen.

De minpunten waren het zwembad deze was vies en stonk. Er dreef regelmatig viezigheid in het water en werd nauwelijks schoongemaakt. Jammer het zwembad zelf is erg mooi. Ook het chalet waar wij in zaten was niet schoon en er waren diverse dingen kapot maar na melding te hebben gemaakt is er goed schoongemaakt. En zijn de reparaties deels gedaan. Wat jammer was dat er losse elektrischiteits draden liepen bij de nachtlampjes boven je hoofdkussen en dat geen van de nachtlampjes het deed. Er is ons beloofd dat dit gerepareerd werd maar dat is niet gebeurd ook niet na herhaaldelijk navragen. Wat lastig is als je er voor kleine kinderen er s nachts uit moet. De matrassen waren bij renovatie duidelijk niet vervangen en door de enorme kuilen hebben wij onze hele vakantie allebei rugklachten gehad.

Ook de zogenaamde gerenoveerde badkamer was vies en zat veel schimmel. overal gaten in de muur maar amper een haakje om wat op te hangen.

Voor het opbergen van kleding en spullen waren er voor 4 personen 2 kleine kastjes beschikbaar boven het bed. Als oplossing hebben we de bank naar voren geschoven en daar onze reistassen met met spullen neer gelegd het werkte maar is niet ideaal. Kortom het is een erg leuke en vooral mooie camping met genoeg fijne voorzieningen en een gemoedelijke sfeer wanneer je met een eigen kampeermiddel komt zeker een aanrader. Maar door de prijs kwaliteits- verhouding van het comfort Chalet kiezen wij dit jaar toch voor een andere camping waar we veel meer comfort krijgen voor hetzelfde geld.

Geweldig park voor elk wat wils

Zomer
2-1-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Vakantie chalet 206 is een prachtig chalet waar je heerlijk kunt vertoeven.

Erg netjes, voorzien van mooie slaapkamers, badkamer en woonkamer met TV.

Chalet staat ook mooi vooraan het park, vanaf hier is het zwembad, maar ook de verhuur van de boten, prima te bereiken.

Dit park is echt een aanrader voor jonge gezinnen.

hele slechte ervaring !!

Anna
4-11-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen4

Het mölke is een ramp!, valt niet te overblijven. Niet hygiënisch en vieze huisjes , schandalig! Dit was de eerste en laatste keer op het mölke. Ik ken wel betere campings en daar ga ik zeker weten de volgende keer heen! Ik had vragen bij de balie en ik werd niet eens goed geholpen, er werd gemompeld en geen duidelijk antwoord gegeven op mijn vraag. Heeeel jammer! Ohja ps: op de site staan allemaal “ leuke activiteiten “ , maar dat kun je niet eens activiteiten noemen joh! Er stond “ een strandje “ het strandje was een beetje goudzand op een stukje van 1 bij 2 meter??, je word letterlijk bedrogen. Heeel erg veel spijt van dit verblijf

Prima camping

Fam. Gaarman
30-10-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Leuke camping, genoeg te doen, bij minder weer kun je bowlen, zwemmen of binnenspeelplaats. Bij goed weer bootje varen, vissen of speeltuin. Accommodatie was prima verzorgd. Medewerkers waren super vriendelijk. Even een tip als je de matrassen niet lekker vind liggen gewoon even aangeven dan krijg je een topping en dat ligt prima.

We hebben een aantal aanbieders voor Mölke voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Mölke in Zuna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Mölke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Mölke scoort een 8.08 uit 10 op basis van 273 reviews.