Vakantiepark Mölke

• Activiteiten7,9
  • Onderkomen7,5

306 reviews over Vakantiepark Mölke in het Nederlands

Met jonge kinderen

Te veel geld voor zo een slechte accomodatie

Nanda oortwijn
10-9-2018
  • Onderkomen1

Aardig personeel mooie omgeving . Maar 2 weken 1500 euro voor een bungalette comfortabel is het niet waard .Schimmel op matrassen die ook nog eens doorgezakt waren. Schimmel op verduistergordijnen, horren stuk. Doorgezakte bank en stoelen. En heel slecht schoongemaakt. Vuile luier onder bed en speelgoed vorige bewoners onder de bank waar ook niet gestoft gezogen word. Tuindeuren die heel erg slecht dicht gaan .

Geweldig voor herhaling vatbaar.

Diny bakker -turpijn
10-9-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Mooi en verzorgd park, het was een familie weekend met 2 kinderen en hun gezinnen met kleinkinderen in de leeftijd van 4 - 15 . 3 bungalettes gehuurd.

Restaurant was uitstekend, goede orijs kwaliteit verhouding, heel kindvriendelijk.

Genoeg activiteiten om plezier aan te beleven. Enige minpunt was, dat er per huisje maar 1 apparaat aangesloten kon worden ( voor de kinderen) voor ons was het lekker rustig.

Nooit meer!

Fam. Smits
8-9-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen8

Verouderd zwembad zonder toezicht.

Fietsvierdaagse staat hoog waardoor de "gewone vakantiegangers" niets hebben. Was volgens website wel aangegeven dat er animatie zou zijn in de schoolvakantie, maar die was er niet ivm de fietsvierdaagse.

Laagseizoen= niks te doen is het motto van Mölke.

Het was het net niet allemaal, op de website ziet het er mooier uit dan de werkelijkheid is.

We hebben een aantal aanbieders voor Mölke voor je op een rij gezet:

Veel te dure camping voor wat zij bieden..!!

Daniëlle Konijn
6-9-2018
  • Onderkomen1

Dure camping voor wat je krijgt voor een 5-sterren camping. Het was het allemaal net niet, ze voldoen aan de 5 sterren kwalificatie, maar zijn echt niet te vergelijken met bv de Beerze Bulten/Sprookjescamping . 2 en 2 dames wc's/douches op circa 35 locaties is te kort. Bij ft de kinderdouche met badje eronder kwam een knetterharde straal die je nietstop kon zetten(gevolg steeds de stop eruit halen of een overstromend badje). Wel goede schoonmaak. Gelovige camping en er was totaal geen logica waarom er ook een niet gelovig animatie team was, want die hadden maar heel weinig activiteiten. Binnenzwembad is echt heel klein en koud, vooral het kinderbadje daar zag je geen baby/kind in, want voor deze kleine kinderen was het water veel te koud. Zwembad is ook ontzettend oud en onverzorgd vies, er wordt 1x per dag in de ochtend schoongemaakt dus de hele dag licht er overal plas bij de wc's en alles straalde overal ook gewoon viezigheid uit.

fantastisch

Leen Prins
3-9-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Er was een fietsvierdaagse op Molke en die was super georganiseerd,ook de bediening en service van de meisjes was erg goed,de buffetten en de lunchmand was erg goed.Er zijn voor ons geen zaken te noemen die niet goed waren,en er zijn weer meteen plannen om de volgende keer weer mee te doen.

Heel leuk gehad.

Alabaks
2-9-2018
  • Onderkomen7

Opgemaakte bedden bij aankomst,kinderen tot 12 jaar gratis.

Vriendelijk personeel

Mocht zonder probleem mijn kleinzoon van 6 als zevende persoon meenemen.

Per ongeluk vergiet verbrand,werd niet moeilijk overgedaan.

mooi park, rustige omgeving en lekker eten

Gert van Ziel

Erg leuke vakantie op Molke

Martin
30-8-2018
  • Onderkomen8

Fijne vakantie gehad met m'n 4 kinderen. Heerlijk gevaren over de Regge met de bootjes die men verhuurt. Zwembad wel klein en verouderd, maar hebben ons er wel prima vermaakt. Service en informatievoorziening was erg goed en personeel was zeer vriendelijk.

Minpunt vond ik dat deze week geen animatie meer was voor de kinderen, terwijl het toch nog wel vakantie is. Mijn dochter ging graag naar de animatie toe, was erg enthousiast.

Al met al een leuke vakantie op een gezellig park met erg vriendelijk personeel.

Voor herhaling vatbaar

FamilieB
30-8-2018
  • Onderkomen8

Paar dagen verbleven in bungalette 322 en prima bevallen. Chalet was nieuw erg schoon. Kinderen hebben zich prima vermaakt. Enige minpunt is dat er bij het zwembad totaal geen toezicht was terwijl er wel een hoop kindjes om 1900 uur nog aan het zwemmen waren. Wij komen zeker nog een keer terug

Leuke gehad, nooit meer in z'n vieze bungalette

Fam. Mulder
28-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen2

Wij hebben 11 dagen in een bungalette 4 personen basis op deze camping gestaan. De afbeelding op de website komt niet overeen met de bungalette waar wij in gezeten hebben. Deze was zeer verouderd en zeer vies, zo vies dat het in onze ogen niet meer verhuurd kan worden in deze staat. Nummer 431 zou ik niet meer durven te verhuren aan gasten.

Er was volop animatie voor kinderen, zag er goed uit. Echter niet aan meegedaan want wij waren met een baby. Het zwembad is veel kleiner dan wij hadden gedacht op basis van de foto's. Het peuterbad was heel koud, kindjes liepen snel blauw aan. We hebben dit aangegeven maar weten niet of dit is aangepast.

In het restaurant erg lekker gegeten. Al met al een leuke kleine camping, echter vinden wij dit geen 5-sterren camping waardig.

We hebben een aantal aanbieders voor Mölke voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Mölke in Zuna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Mölke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.