Vakantiepark Mölke

• Activiteiten7,5
  • Onderkomen7,1

39 tips over Vakantiepark Mölke

Fam Harbers, 19-11-2018

Kinderboerderij Dondertman in Holten is erg leuk om een dagje heen te gaan en niet heel duur.

In het centrum van Rijssen kun je erg leuk winkelen en gratis parkeren.

Met onze honden nog bij de Welkoop in Rijssen geweest, leuk dat ze daar ook mee mochten in de winkel om te “ snuffelen” ;-)

Kees, 27-7-2016
Fluisterbootje huren voor een vaartocht over de Regge, markt of winkelen in Rijssen, Terrasjes in Holten of Nijverdal, De holterberg/noetselerberg bezoeken, Dinoland in Zwolle, Canadese begraafplaats (indrukwekkend), Avonturenpark Hellendoorn,
ToineJes, 12-8-2015
Erve Brooks in Gelselaar!!! Erg leuk Avonturenpad! En ijs- en bakkerijmuseum in Hellendoorn! De bakkers nemen echt de tijd voor je! Erg leuk

We hebben een aantal aanbieders voor Mölke voor je op een rij gezet:

JH Spaans, 17-7-2015
accommodatie lzat op een mooi en gezellige plek en was lekker ruim je kunt leuke uitstapjes doen in de omgeving
Linda , 21-6-2015

Duidelijk op jullie dite vermelden dat het zwembad heeeeel veel bezet wordt door zwemlessen!

Personeel eens beter onder de loep nemen.

Horecapersoneel en van de service waren zeer vriendelijk en kennis van zaken!

Lin, 20-4-2015

Een fluisterbootje huren en over de Regge varen

De kinderboerderij met mega speeltuin 20 minuten rijden vanaf het park

Een reggehooiberg kiezen ipv bungalette

Idzard Silvius, 2-1-2015
Wandelen vanaf het park langs de Regge.
van Tongeren, 5-8-2014

Bowlen met een lasershow, Geweldig!!!!!!!!!

fluisterbootje

Frederik, 6-5-2014
Het restaurant is zeer goed. Je kan voor 25€ zelf een 3-gangen menu samenstellen uit de volledige kaart. -> zeer lekker (en ook meer dan voldoende).
S., 8-1-2014
De waanbeeld. Pretpark voor kleine kinderen in de buurt, niet duur. Erg leuk, geen wachttijden.

We hebben een aantal aanbieders voor Mölke voor je op een rij gezet: