Kindvriendelijk maar niet schoon

Peter
18-6-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen3

Positief: kindvriendelijk (veel speeltuintjes, buitenspeeltuin, trampoline, bootverhuur, in het toiletgebouw van het campinggedeelte een heel leuke kinderbadkamer). Vriendelijk personeel bij de receptie.

Negatief: Huisje was vies. We hebben zelf bij aankomst de dode insecten en spinnenwebben moeten opzuigen. Veel plastic afval in de 'tuin'. Badkamer verouderd en niet fris (oranje vlekken op de vloer van de douche). Maar het meest storende was dat we de helft van het verblijf geen warm water hebben gehad. Op de tweede ochtend hadden we geen warm water meer. We hebben dit bij de receptie gemeld maar er is niks mee gedaan, waardoor wij de rest van het verblijf (nog 1 volle dag) geen warm water hebben gehad en niet hebben kunnen douchen.

Niet voor herhaling vatbaar