Vakantiepark Mölke

Met jonge kinderen

Jantina ten Wolthuis
19-9-2018
  • Onderkomen9

Ontzettend gastvrij en genoten. . voor elk wat wils.. Kinderen vonden het fantastisch.

Fantastische en schoon en gezelligheid

Gerrie en Arie
18-9-2018
  • Onderkomen9

Wij kunnen zeggen dat wij nog nooit zo'n gezellig verblijf als het bij het Mölke hebben zeker 2 keer per jaar gaan wij daar naar toe en hebben alle chalets wel uit geprobeerd schoon netjes een vriendelijk kaartje ook het personeel is altijd even vriendelijk en in voor een praatje goede bediening lekker eten gezellig terras zelf je visite word leuk ontvangen wij zij nu 10 dagen geweest en hebben lekker weer geboek voor de kerst en proberen we eens lekker in de bedstee te slapen en een lekker lopend buffet met kerst bedank voor alle gezelligheid

• Onderkomen7

Het kindersanitair ziet er super uit. Het water van de douches mag er wel warmer. Waardoor we de douche hebben vervolgd bij het sanitair voor de volwassenen er tegenover.

De kinderen hebben heerlijk geknutseld, een vis aan een hengel. Bij het cup cake versieren was er meer animo dan verwacht maar de leiding was al snel onderweg om meer cupcakes er bij te halen.

Bij het dieren voeren was er weinig animo maar dat maakte de leiding niet uit.

Samen hebben we ook heerlijk gevaren in een bootje top uitzicht en prima boot!

De camping voelde veilig en vertrouwd.

Nooit meer.

Dj
13-9-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen4

Helaas moesten wij ons verblijf afbreken. Maar wij kregen geen te goed komen van hun kant. Dat is wel jammer, wij komen er niet meer.

Wij vonden het ook verouderd. Huisje was ook niet goed schoon. Gevaarlijke opstap om in het huisje te komen.

Het restaurant daar in tegen prima, lekker gegeten en veel voor weinig geld.

Een aanrader!

Marianne G.
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Ruime opzet, heerlijk rustig, goed viswater. Prima omgeving om te wandelen en te fietsen. Niet ver van de stad Rijssen. Vriendelijk personeel.

Wifi kan beter en zou bij de prijs in mogen zitten.

Voor elk wat wils!

DJ
  • Activiteiten8

Een fijne camping met ruime plaatsen en prive sanitair. Daarnaast valt er er genoeg te beleven en is er voor een ieder wel wat te doen, op de camping of in de omgeving.

Heerlijk

Josien
  • Onderkomen9

Mooie accomodatie veel te doen je kan er lekker eten mooie omgeving Rustig

Heerlijke week!

Fam. uit Oldenzaal
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Wij hebben een hele leuke week gehad. Van alles te doen op de camping, maar ook in de buurt. We hebben een fiets en een bakfiets gehuurd voor de hele week en zo hebben we de hele omgeving bekeken. Bij de receptie zijn mooie fietsroutes gratis te krijgen. Ook een bootje huren was een succes, wat lekkers mee en fijn varen. Het zwembad is een verbeterpunt.

Alles is top

Fam boers
  • Onderkomen10

Top chalet .mooie camping en zeer vriendelijk personeel.horeca top

Fantastisch park, zeker gaan !

Jos de Brouwer
11-9-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Mooie accommodatie keurig onderhouden verblijf

We hebben een aantal aanbieders voor Mölke voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Mölke in Zuna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Mölke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.