Vakantiepark Mölke

Peter
18-6-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen3

Positief: kindvriendelijk (veel speeltuintjes, buitenspeeltuin, trampoline, bootverhuur, in het toiletgebouw van het campinggedeelte een heel leuke kinderbadkamer). Vriendelijk personeel bij de receptie.

Negatief: Huisje was vies. We hebben zelf bij aankomst de dode insecten en spinnenwebben moeten opzuigen. Veel plastic afval in de 'tuin'. Badkamer verouderd en niet fris (oranje vlekken op de vloer van de douche). Maar het meest storende was dat we de helft van het verblijf geen warm water hebben gehad. Op de tweede ochtend hadden we geen warm water meer. We hebben dit bij de receptie gemeld maar er is niks mee gedaan, waardoor wij de rest van het verblijf (nog 1 volle dag) geen warm water hebben gehad en niet hebben kunnen douchen.

Niet voor herhaling vatbaar

Aanrader!

Fam. Zantingh
17-6-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Erg leuk park, vriendelijke mensen bij de receptie, goede sfeer, mooi chalet, genoeg te doen voor kinderen en een prachtige omgeving. We hebben een topweekend gehad!

Gewéldig

B Berkhof
  • Onderkomen10

Dat het een heel gezellig en kind vriendelijk camping is waar veel te doen is je kunt er goed eten en lekker wat drinken op het teras of in het restaurant keuze genoeg voor iedereen

Heerlijke vakantie gehad.

Prijs/kwaliteit verhouding in de horeca is goed. De jongens hebben zich erg goed vermaakt. Fantastisch gelegen, kindvriendelijk en lekker gegeten. Kortom we komen nog eens terug.

Geweldig

Gerben Bolmer
  • Onderkomen10

Geweldige camping, mooie lodges schoon en verzorgd zelfs met prima ontbijt.

Keurig verzorgd restaurant met prima eten en goede kwaliteit prijsverhouding

Een heerlijk park, kon zo frankrijk zijn

Joop
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Prachtige omgeving, en zoo kindvriendelijk! Lekker twents eten! En leuke bediening

We komen terug in 2019

Gerrit Hoogeveen
10-6-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Fantastisch omgeving. Vriendelijke mensen die echt hartelijk zijn. Bungalow net nieuw zeer ruim en hoog plafond. Goede matrassen waar je goed op kan slapen. We komen zeker terug!

Heel slecht en niet aan te raden

W
26-5-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen1

In een woord waardeloos een smerige stacaravan wc borstel onder de stro...allemaal zand op de vloer riolering onder caravan lek.geboekt voor 5 personen 2 baby's en een hond sta caravan totaal niet geschikt geen kinderstoel geen kinderbedjes we hebben een slecht weekend gehad steeds zitten te leuren met de babys .mopje heeft het niet opgelost ja een stacaravan er bijn te huren voor 225 euro.maar ook niets gecompenseerd. Wat een waardeloze shot rommel ,Komen er nooit weer.het is zeker niet aan te raden en totaal niet klant vriendelijk

Waardeloos

Henk
14-5-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

Mobilhome was prima. Wij wilden ons 40 jarig huwelijk vieren. Eten in het restaurant besproken. Na bijna 2 uur wachten kregen we niet wat we bestelden. Wat ik heel erg vind is dat we de volgende avond niet int restaurant wilden eten. Cafetaria is er ook en zo gezegd zo gedaan. Ze serveren ook buiten. Tot mijn verbazing moest ik mijzelf verwijderen van het terras.
  • Activiteiten3
  • Onderkomen3

Maandag voor Hemelvaart: We hadden niet geboekt. Er wàs plek, maar dan òf overmorgen vertrekken òf boeken t/m zondag. We kozen het laatste. De plek bleek een soort “tussenplek”, wèl type “comfort” want er was een tergend langzaam kraantje naast. De buren moesten over onze plek om op hun plek te komen, gelukkig hadden ze geen auto... Er bleken wel 2 douches in het toiletgebouw te zijn: 1 dames (die het niet leek te doen, totdat iemand je vertelt dat je de kraan vier slagen moet opendraaien) en 1 heren. Allebei met superzuunige pisstraaltjes. In gesprek met de buren merken we dat we met onze €60 ruim €10 per nacht meer betalen voor dezelfde soort plek, zij mèt en wij zonder kinderen. Ik vraag op de receptie om de specificatie. Als ik die krijg staat er maar 1 bedrag (“huur”) Ik vraag naar meer uitleg, de manager moet dat doen maar dat duurt een halve dag. Dan: de kosten zijn “afhankelijk van aankomst” en “transparant” . Vonden wij niet

We hebben een aantal aanbieders voor Mölke voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Mölke in Zuna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Mölke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Mölke scoort een 8.07 uit 10 op basis van 271 reviews.