Vakantiepark Mölke

• Onderkomen7,9

261 reviews over Vakantiepark Mölke in het Nederlands

leuke plek

inre, 3-4-2018

Ruime plaatsen, heel erg netjes sanitair met vloerverwarming en ruime hokjes.

Zwembad wat klein, maar dat is op vele campings zo.

Leuke omgeving.

Mooie camping. Let op de geloofsovertuiging

Carla43, 30-1-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

Prachtige camping. Jammer dat er veel word georganiseerd waar het geloof de boventoon voert. Zwembad is niet groot. Kinderen hebben zich prima vermaakt.
  • Activiteiten10
  • Onderkomen3

Het is een mooi aangelegd park erg leuk om overheen te wandelen. De rivier de Regge loopt langs de camping en we hebben dan ook veel gebruik gemaakt van het strandje en liepen regelmatig met onze roeiboot daar heen om een middagje te roeien. Het eerste gedeelte is heel ondiep waardoor onze jongste zonder diploma prima kon spelen. Het restaurant is erg goed maar daardoor ook snel vol reserveren is dus gewenst. De binnen speeltuin die grenst aan het restaurant is leuk gemaakt en ook bereikbaar wanneer je niet aan het eten bent. Het Animatie team was top er waren van maandag tot zaterdag de hele dag activiteiten voor kleine en grotere kinderen.

De minpunten waren het zwembad deze was vies en stonk. Er dreef regelmatig viezigheid in het water en werd nauwelijks schoongemaakt. Jammer het zwembad zelf is erg mooi. Ook het chalet waar wij in zaten was niet schoon en er waren diverse dingen kapot maar na melding te hebben gemaakt is er goed schoongemaakt. En zijn de reparaties deels gedaan. Wat jammer was dat er losse elektrischiteits draden liepen bij de nachtlampjes boven je hoofdkussen en dat geen van de nachtlampjes het deed. Er is ons beloofd dat dit gerepareerd werd maar dat is niet gebeurd ook niet na herhaaldelijk navragen. Wat lastig is als je er voor kleine kinderen er s nachts uit moet. De matrassen waren bij renovatie duidelijk niet vervangen en door de enorme kuilen hebben wij onze hele vakantie allebei rugklachten gehad.

Ook de zogenaamde gerenoveerde badkamer was vies en zat veel schimmel. overal gaten in de muur maar amper een haakje om wat op te hangen.

Voor het opbergen van kleding en spullen waren er voor 4 personen 2 kleine kastjes beschikbaar boven het bed. Als oplossing hebben we de bank naar voren geschoven en daar onze reistassen met met spullen neer gelegd het werkte maar is niet ideaal. Kortom het is een erg leuke en vooral mooie camping met genoeg fijne voorzieningen en een gemoedelijke sfeer wanneer je met een eigen kampeermiddel komt zeker een aanrader. Maar door de prijs kwaliteits- verhouding van het comfort Chalet kiezen wij dit jaar toch voor een andere camping waar we veel meer comfort krijgen voor hetzelfde geld.

We hebben een aantal aanbieders voor Mölke voor je op een rij gezet:

Geweldig park voor elk wat wils

Zomer, 2-1-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Vakantie chalet 206 is een prachtig chalet waar je heerlijk kunt vertoeven.

Erg netjes, voorzien van mooie slaapkamers, badkamer en woonkamer met TV.

Chalet staat ook mooi vooraan het park, vanaf hier is het zwembad, maar ook de verhuur van de boten, prima te bereiken.

Dit park is echt een aanrader voor jonge gezinnen.

hele slechte ervaring !!

Anna, 4-11-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen4

Het mölke is een ramp!, valt niet te overblijven. Niet hygiënisch en vieze huisjes , schandalig! Dit was de eerste en laatste keer op het mölke. Ik ken wel betere campings en daar ga ik zeker weten de volgende keer heen! Ik had vragen bij de balie en ik werd niet eens goed geholpen, er werd gemompeld en geen duidelijk antwoord gegeven op mijn vraag. Heeeel jammer! Ohja ps: op de site staan allemaal “ leuke activiteiten “ , maar dat kun je niet eens activiteiten noemen joh! Er stond “ een strandje “ het strandje was een beetje goudzand op een stukje van 1 bij 2 meter??, je word letterlijk bedrogen. Heeel erg veel spijt van dit verblijf

Prima camping

Fam. Gaarman, 30-10-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Leuke camping, genoeg te doen, bij minder weer kun je bowlen, zwemmen of binnenspeelplaats. Bij goed weer bootje varen, vissen of speeltuin. Accommodatie was prima verzorgd. Medewerkers waren super vriendelijk. Even een tip als je de matrassen niet lekker vind liggen gewoon even aangeven dan krijg je een topping en dat ligt prima.

• Activiteiten8
  • Onderkomen10

Wij zaten in een bungalette , super goed geregeld ,schoon en leuk aangekleed met hout details. Heerlijk met een speeltoestel en zandbank voor het huisje . Uit eten gaan is echt een makkie met de kids hier, meerdere buitenspeelplekken en een indior speelplaats om het restaurant en de snackbar heen. Camping zelf is overzichtelijk met overal verschillende speeltuintjes, leuk om te wandelen en met een fluisterboot een tochtje te maken.

Het zwembad heeft betere tijden gekend maar wel leuk om even te plonsen en de matrashoes voor het tweepersoonsbed was aan de krappe kant.

Mooie nette camping, veel ouderen.

Ed, 30-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Mooie camping met ruime plekken. Mooie omgeving en direct aan het riviertje De Regge. Nadeel weinig animatie voor kinderen van 9 en 11. Genoeg voor kleinere kinderen. Behalve de dure bingo met flutprijzen weinig georganiseerd voor volwassenen. Buiten het hoogseizoen veel ouderen die komen om te fietsen en wandelen.

Mooie rustige camping

wesley van loon, 26-8-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen9

Met 2 volwassen en hond. 5 dagen geweest (4 nachten) in een mobile home 6 personen.

Het personeel is zeer attent en vriendelijk, zaken worden direct opgepakt en geregeld. De Mobile home was nieuw, mooi sfeervol ingericht, ruim genoeg voor 2 personen, in de keuken was ook alles aanwezig. De bedden waren ook vrij nieuw, de matrassen is persoonsafhankelijk, wij hebben er slecht op kunnen slapen, maar het is ook maar net wat je gewend bent.

We hebben mooie wandelingen kunnen maken met de hond. Voor kinderen is het een leuke camping ook bij slecht weer. Voor volwassen is er nauwelijks wat te doen. Als volwassene ga je naar deze camping voor rust. Op de camping zijn veel vaste staplaatsen waar mensen hun eigen vaste mobile home hebben staan. Iedereen is wat op zijn eigen. Zo was er op de avonden nauwelijks wat te doen bij het centrale punt, iedereen blijft bij zijn/ haar caravan, de terrasen waren elke avond zo goed als leeg.

Deze camping is zeker aan te bevelen om tot rust te komen.

Nooit meer!

Jan, 25-8-2017
  • Onderkomen3

We werden op een veel te kleine plaats gezet die bovendien nog schuin afliep. De hele camping is een allegaartje van verblijven, rommelig en niet meer bij de tijd. Voorzieningen werken niet of slecht en worden niet hersteld. Veel te weinig toiletten en douches voor zo'n grote camping.

We hebben een aantal aanbieders voor Mölke voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Mölke in Zuna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Mölke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Mölke scoort een 8.19 uit 10 op basis van 262 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: