Vakantiepark Mölke

• Animatie
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Bijzonder overnachten op Vakantiepark Mölke. Altijd al eens in een boomhut of in een hooiberg willen overnachten? Hier kan het. Of ga een potje bowlen met het gezin. De rest van de dag vermaken de kids zich bij de kidsclub of in het zwembad. Huur een bootje en vaar over rivier de Midden Regge. De stad Rijssen ligt op 3 kilometer afstand.

395 reviews over Vakantiepark Mölke

• 9Suzanne13-01-2020

Fantastisch!

Het is een leuk en fijn park om op vakantie te gaan, het zag er kindvriendelijk uit. (veel speeltoestellen, en een mooi zwembad) De ontvangst was vriendelijk en er werd gezorgd voor een warm welkom. De locatie is perfect je hebt de rust van de natuur en je bent dichtbij verschillende steden, dorpen en winkels. Al met al, een onwijs fijn verblijf. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 10Onderkomen

Gereisd met partner in januari 2020

• 8Ger07-01-2020

Prettig verblijf voor een week

Het huisje was erg klein dat was even wennen, maar nagenoeg alles was aanwezig om goed te verblijven. We mistten alleen zitkussens op de houten banken. Na een uur hierop zitten houdt je niet vol. Ook een kapstok was niet aanwezig om je jas op te hangen. De verwarming deed het prima. Ook de wifi was ok, op wat uitval een paar dagen lang daargelaten. Het onderhoudsteam loste alles netjes op. Door regenval was de vlonder en trap glad geworden, dit werd direct schoongemaakt door hen. Ook een plank voor de hond werd door hen geregeld, zodat hij niet hoefde te springen op de trap. De omgeving was rustig en mooi. Prettig voor lange wandelingen. Het restaurant en zwembad was open en was ideaal op het park. De straatverlichting nabij ons huisje was uit, daardoor erg donker. Winkels op 15 minuten rijden ongeveer.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in december 2019

• 8Bert07-01-2020

Super verblijf

Super verblijf met leuke thema huisjes. Alle gemakken voorzien en degelijke materialen gebruikt zoals voor de kleintjes als in de keuken

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 8Broersma07-01-2020

Prima

Hele fijne dagen gehad tijdens de jaarwisseling. Heerlijke omgeving voor wandelen, fietsen enz

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in december 2019

• 8Janine05-01-2020

Fijn verblijf, leuk huisje, lekker eten

We hadden een bungalette voor 6 pers. met sauna gereserveerd (420). Huisje was zoals op de foto's. Leuk ingericht, lekkere sauna en ruime woonkamer/keuken. De slaapkamers vrij krap en de slaapkamer met 2 losse bedden kunnen de bedden niet tegen elkaar aan zoals vermeld bij op de website (je slaapt dan voor de deuropening). Onze kinderen vonden de mattassen heerlijk, wij vonden ze veel te zacht. Waren wat dingen stuk in huisje, had schoonmaak prima kunnen zien en de inventaris was niet compleet. Doorgegeven aan receptie. Fijn dat de bedden al opgemaakt waren! Eten was erg lekker, bowlen leuk. Zwembad vrij klein maar lekker rustig. Wel wat veel chloor naar onze mening. Al met al een fijn verblijf, leuk huisje, prima faciliteiten en lekker eten. Lekker gewandeld ook. De kinderen hebben zich prima vermaakt. Wel voor kinderen tot max 12 jaar. Kamperen zouden wij er persoonlijk niet doen i.v.m de vele caravans/huisjes. Nu leuk!

• 7Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 2019
    4Anoniem29-12-2019

Blokhut was gezellig, de rest viel tegen.

Leuke blokhut maar de weg ernaartoe is veel te donker. Je ziet werkelijk niets. Inventaris keuken was niet schoon bij aankomst. Zeer eenvoudige camping voor de 5 sterren. Lijkt eerder een opslagplaats tijdens de winterperiode. Relatief erg duur. Geen shop voor kleine boodschappen.

• 2Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 9Fam van Ekeren21-12-2019

Fantastische omgeving en een super mooi huisje

Laat alle baby spullen maar thuis want dit huisje is volledig ingericht op de komst van baby en kinderen: commode met verschoonkussen, bedje(opgemaakt!), wipper, box met mobiel, hobbelpaard, knuffelberen, spelletjes&onesies in de kast! Heerlijk om zo aan te komen in het thema huis boerderij met uitzicht op 2 mooie paarden. Modern en hip ingericht. Wat een feest die stapelbedden voor de kids. En een wasmachine aanwezig voor de ongelukjes ;)! Ideaal voor een vakantie met baby & kids!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 9Stephanie06-12-2019

Super Sintweekend

Sinterklaasweekend was super! Onze accommodatie, Reggehooiberg, was heel erg sfeervol ingericht. We voelde ons zeer welkom, mede door al het lekkers wat klaar lag. De kleurplaten en kleurpotloden waren ook echt super! Wat een voorbereiding. De Pieten kwamen zaterdag ontbijt brengen, hoe leuk is dat! Lieve en vriendelijke pieten. Ook de activiteiten van die dag waren zeer goed voorbereid en heel erg leuk. Mijn twee dochters van 5 jaar hebben volop genoten. Het hele park is kindvriendelijk en zo ook het restaurant. Daar hebben wij ook heerlijk gegeten. Twee ochtenden een heerlijk uitgebreid ontbijt, met ook een lokale lekkernij. Erg leuk gedaan! Echt voor herhaling vatbaar!

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 10Ilse Verswijveren25-10-2019

Absoluut fantastisch!

Dat het een heel leuk vakantiepark is in een prachtige omgeving waar je helemaal tot rust komt. Maar wil je actief bezig zijn kan dat zeker óók. Bowlen, zwemmen en lekker wandelen in de prachtige natuur is zeker ook een aanrader. Het huisje was heel schoon en van alle gemakken voorzien. Je bent er echt even tussenuit en gewoon in Nederland. Wanneer we kunnen zullen we zeker terug keren naar Molke Zuna.

• 9Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 4Richard24-10-2019

veel te duur voor wat ze bieden

Wij hadden een bungalette 'comfort' gehuurd voor een weekeinde. De stacaravan had een incompleet inventaris, een geiser die bij het aankomst niet deed. Wij hebben geen instructie bij aankomst gekregen over de werking van de (gas)kachel. Ook lag er geen welkomstpakket. Gevolg is dat wij zeker drie keer op een neer hebben moeten lopen naar de receptie voordat alles geregeld was. De stacaravan was verder niet schoon, en veel te klein. Geen haken om kleren aan op te hangen, nauwelijks ruimte voor bagage (die hebben wij dan ook maar in de huiskamer laten staan). De faciliteiten in het park zijn zeer eenvoudig. Het zwembad was beschimmeld. Dit alles staat niet in verhouding tot de prijs van bijna 160 euro per nacht die wij moesten betalen voor verblijf in het park. Als je zulke prijzen vraagt moet je ook echt wat te bieden hebben. Wij komen hier nooit meer terug.

• 5Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

40 tips over Vakantiepark Mölke

• Gonny, 20-08-2019

Erg leuke bingo op deze camping! Laatst zelfs een geweldige actie voor een team dat de alphe d'huzes voor het goede doel gaat beklimmen. Dit was een geweldig succes en we willen ook graag de fam. van de Maat bedanken voor hun bijdrage

• Frederik, 06-05-2014

Het restaurant is zeer goed. Je kan voor 25€ zelf een 3-gangen menu samenstellen uit de volledige kaart. -> zeer lekker (en ook meer dan voldoende).

• Victor Scheepers, 25-04-2012

Er is veel in de omgeving te doen. Je kan mooi fietsen in de omgeving, Holten, Rijssen, Nijverdal je bent erg zo. Wij hebben een bootje gehuurd en gevaren over het riviertje bij de camping.

9 vragen over Vakantiepark Mölke

• miranda , 18-03-2018

All in

Hoe bevalt het all in?

• Anne, 22-07-2016

campingbedje

Is het mogelijk om een campingbedje te plaatsen in een slaapkamer van de Bungalette-4 personen met sauna. 1 bed zijn wij niet nodig, dus zou mogelijk op de zijkant tegen de muur geplaatst kunnen worden?

Denise van de Maat, 02-08-2017

Beste Anne,

Afhankelijk van de geboekte locatie is dit op aanvraag mogelijk. We adviseren je om even contact op te nemen met de receptie.

Hartelijke groet,

Denise van de Maat Vakantiepark Molke

• Ellen Hondelink, 15-12-2014

afstand tussen huuraccommodaties en kampeerplekken

Wij overwegen om met Pinksteren met drie stellen met kinderen op camping Mölke te verblijven. Twee stellen hebben een tourcaravan met voortent, één stel wil een stacaravan huren (Fiji). Zijn de huuraccommodaties en de kampeerplekken ver van elkaar verwijderd? We willen graag bij elkaar in de buurt staan.

Idzard Silvius, 02-01-2015

Er zijn kampeerplaatsen vlak naast verhuurchalets.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Privé strandAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron

• Op het terreinTerras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats