Tijdelijk €25 aanbetaling

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Bijzonder overnachten op Vakantiepark Mölke. Altijd al eens in een boomhut of in een hooiberg willen overnachten? Hier kan het. Of ga een potje bowlen met het gezin. De rest van de dag vermaken de kids zich bij de kidsclub of in het zwembad. Huur een bootje en vaar over rivier de Midden Regge. De stad Rijssen ligt op 3 kilometer afstand.

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Mölke voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

779 Reviews over Mölke

• 9student van C.S.V. Ichthus Zwolle30-01-2023

Voor herhaling vatbaar.

Als kring van C.S.V. Ichthus Zwolle mochten wij afgelopen weekend verblijven op vakantiepark Mölke. Het verblijf is ons enorm goed bevallen. Soms zijn er wel eens campings of Airbnbs die het spannend vinden om studenten toe te laten (wat begrijpelijk is). Maar hier werden wij met open armen verwelkomd. Wij waren verrast door de goede faciliteiten, de persoonlijke service, de schone hygiëne en de ligging van de locatie. Dat was boven onze verwachting aangezien de prijs relatief goedkoop was. Hoewel dat voor ons als arme studenten alleen maar goed uitkwam:). Kortom; voor herhaling vatbaar.

• 9Eetgelegenheden

Beste Ichthus Zwolle,

Wat leuk dat je bij ons in Zuna bent geweest! Goed om te horen dat jullie een prettig verblijf hebben gehad en fijn dat jullie een review hebben achtergelaten! We willen je bedanken voor de tips, we gaan deze delen met de desbetreffende afdeling. Zo kunnen zij hier in de toekomst extra aandacht aanbesteden en kunnen wij onze service verbeteren. We vonden het fijn om je te mogen ontvangen en hopelijk tot de volgende keer! Met lieve groet, Team Mölke

• 8Marrit18-01-2023

Relaxed genieten in een mooie omgeving

Wij zaten in een huisje met sauna en hottub en dat was heerlijk genieten met winterse temperaturen buiten. Het was een prachtig huisje, vriendelijke mensen en goede service. Ook een mooie ligging vlakbij de Sallandse Heuvelrug waar we mooi konden wandelen. Erg genoten!

• 10Constance12-01-2023

Super

We hebben een fijne tijd gehad, goed uitgerust. Wij komen terug in de zomer. Vriendelijk personeel

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden

Beste Constance,

• 9Astrid08-01-2023

Genieten

Heerlijk genoten. Leuke omgeving en kindvriendelijk

Beste Astrid,

• 8Henrike07-01-2023

Genoten

We hebben een prima verblijf gehad. We hadden een huisje aan de rivier met hottub waar we dagelijks van hebben genoten. Je komt hier echt even tot rust. Huisje is verder simpel, maar prima. Schoonmaak kan wel beter. Veel spinnen webben in lamp boven eettafel, vieze ramen, stof op de kasten. Zwembadwater was wat aan de koude kant. Personeel is heel vriendelijk

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Beste Hendrike,

• 8marianne Hoogendam-Keizerwaard27-12-2022

heerlijk relaxen in de hottub

wij hebben voor de kerstdagen hier 3 dagen samen verbleven en zijn echt tot rust gekomen. Heel veel in de hottub gezeten met een lekker glas wijn. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de faciliteiten . Ook geen kinderen gezien wat wij lekker rustig vonden.De dames van de receptie denken goed mee toen wij de ligging niet fijn vonden en hebben snel een oplossing gevonden. De Wellness huisjes zijn mooi. Helemaal brandje schoon kan je het niet noemen , maar vies was het niet. de badkamer rook wat muf. Begin op tijd met het opstoken van de hottub want als je om 15: 00 uur komt en in de avond ergens wilt eten lig je er maar kort in. Het blijft wel goed warm tot de andere ochtend, dan is het na opstoken van de kachel binnen een half uur prima te doen. de rust, het mooie landschap en de uitgebreide keuken maakt dat je hier voor een paar dagen zo terug wilt komen. Leuke eetgelegenheid in dorp Rijssen , alles binnen 10 minuten rijden.

• 8Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

Beste Marianna,

• 2Ellen24-12-2022

Drama

Verschrikkelijk, wat een mooie vakantie had moet zijn.bah wat vies en in werkelijkheid zo niet hoe het op de website uitziet. Smerig en heel onvriendelijk.

• 4Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden

Beste Ellen,

Dankjewel voor je review!

Wat vervelend om te lezen dat jullie niet hebben kunnen genieten van het verblijf op ons park! We doen als vakantiepark ons uiterste best om iedereen een onvergetelijke vakantie te bezorgen en we vinden dit erg jammer dat dit bij jullie niet is geweest. We nemen deze feedback erg serieus en ik ga dit zeker meenemen intern zodat wij hier in de toekomst er alles aan kunnen doen om dit te voorkomen.

• 8Wilma13-12-2022

heerlijk weekeinde hooiberghuisje

Wij hebben genoten van een verblijf in het leuke hooiberghuisje met sauna en hottub Ons drukke bedrijf even achter ons gelaten en genoten van de rust en vooral de hottub Het vroor, maar het was zoo leuk om buiten in het warme ( zelf met hout warm gestookte ) bad te zitten !!! Personeel vriendelijk

• 8Activiteiten

Beste Wilma,

• 9Wi06-12-2022

Super Sinterklaas weekend, TOP

Het was een Sinterklaas arrangement. Een super weekend met veel leuke Sint activiteiten voor de kinderen.. De “ pieten”brachten een fantastisch pieten ontbijt bij ons huisje. We werden opgehaald om bij de Sint en pieten langs te komen. Wat was dat gezellig wat deden ze dat leuk! Ook weer bij ons huisje afgezet met genoeg pepernoten. In het restaurant heerlijk gegeten. Er wordt hard gewerkt op het park, wordt alleen maar mooi. Iedereen staat voor je klaar en is vriendelijk. Top dus. Bij de storing die we hadden was snel iemand gekomen om het op te lossen.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Beste Wi,

• 9Barry hijdra en Fam01-12-2022

Echte aanrader voor het hele gezin.

Wij waren in Molke met in combinatie van het Sinterklaas arrangement. Dit was voor ons het 3de jaar dat we dit doen en het blijft echt fantastisch. Alles is goed geregeld van A tot Z . Het eerste wat echt anders is met andere parken dat je je hier echt welkom voelt. Eerlijke aardige mensen en erg behulpzaam voor al je vragen. Het huisje was weer perfect en waar ik helemaal van hou koelkast al aan verwarming al aan bedden al opgemaakt en een keuken pakketje met wat handige spulletjes helemaal top. 1 ding weet ik zeker volgend jaar ben ik er zeker weer ! En ook nog goed om te vertellen de kids vervelen zich niet buiten genoeg speeltuinen en binnen ook een mooie binnen speeltuin naast de gezellige huiskamer / bar / restaurant waar pa en ma lekker een wijntje nemen en de kids lekker spelen hun blij pappa en mamma blij 😁

• 10Onderkomen

Beste Barry,