Vakantiepark Mölke

Aarts
14-8-2018
  • Activiteiten8

+ Rustige camping, gemoedelijke sfeer

+ Genoeg te doen voor de kinderen: zwembad (niet groot maar prima voor onze kinderen < 4jaar), zwemmen in de Regge, speeltuintjes, bootje varen.

+ Mooie omgeving om te fietsen / hardlopen

+ Eten in restaurant was prima

- Accommodatie zat vol hondenharen, vooral de vloer en het bankstel waren erg vies.

Prima!

Petra
14-8-2018
  • Onderkomen7

Gemoedelijke rustige camping. Animatie voor de kinderen was prima.

Onderhoud zwembad is wel nodig net als de molen begin van het park. Sommige dinfen zijn inderdaad wat gedateerd maar hebben we verder geen last gehad.

Schone accommodatie (nr 206). Matrassen waren alleen niet om op te slapen, je lag op de vering. Bij receptie om matras topper gevraagd en deze zelfde dag nog gekregen. Zou standaard in chalet aanwezig moeten zijn.

Nooit meer. Helaas.

Looper
13-8-2018
  • Onderkomen2

Ons verblijf voor 2 nachten in een chalet Was vooral erg vies. Matrassen met bloedvlekken, dikke laag stof onder de bedden en een plastic fles, een afdruiprek wat vooral bestond uit zeep en schimmel aanslag, douche met dikke aanslag van oude zeep, doodgeslagen muggen op plafon en muren, vlekken in de stof van de bank, 25 lege flesjes op terras, lege dozen en een container vol afval. Na dit gemeld te hebben kregen we te horen dat er 'een notitie' van gemaakt zou worden. Geen goede relax stoelen op het terras, alleen bistro stoeltjes waar je na 30 min de afdruk van de plankjes in je billenkoek stonden. De foto's op de site zijn zeer gunstig gemaakt. Zwembad in voor kinderen wel leuk, maar als volwassene kun je daar geen baantje trekken. Als het donker wordt? Word het echt donker. De paden zijn niet verlicht. Je zag geen hand voor ogen. De hond mocht mee. Maar verwacht niet dat daar rekening mee gehouden worden. De hond mag nergens komen

We hebben een aantal aanbieders voor Mölke voor je op een rij gezet:

Omgeving mooi, camping nooit weer

Chantel
27-7-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Het park is geen 5 sterren waard! Horeca slecht. Die meiden kunnen er niks aan doen, slecht of kort ingewerkt en lopen op hun tenen evenals in het mini winkeltje. Weinig te verkrijgen en de broodjes 's ochtends beperkt in keuze om dat ze alleen staan, kunnen de druk niet aan. Dieren van de 'boerderij' met 35 graden in de zon, zo zielig. Het zwembad is vies, visvijver is er niet, vol met troep. We hadden gelukkig privé sanitair, want met zoveel mensen zo weinig toiletten en douches....Erg jammer. Voor ons de 1ste en de laatste keer.

Het stadje Rijssen is zeker de moeite waard.

voor de rest kan ik geen commentaar geven

kor bom
26-7-2018
  • Onderkomen8

de prijs vond ik te duur voor een nacht ondanks de korting

Teleurstellend

Inge Geessinck
  • Activiteiten5
  • Onderkomen4

We hadden geboekt om lekker te varen op de Regge en het privesanitair. Maar warm water hebben we nauwelijks gehad. Ook was er zaterdagavond een privé feest in het restaurant op de camping. Deze was geboekt tot 01.00 uur. Belachelijk! Een feest organiseren op je camping waar gasten voor de rust komen. Restaurant zelf nogal oubollig maar uitstekend gegeten waar de bediening de vraag maar nauwelijks aankon.

Het was bloedheet dat weekend maar er is geen buitenzwembad. Verder alles zeer gedateerd. Nooit weer.

Heel fijne vakantie gehad

Van den Berg
  • Onderkomen9

Rustige, vriendelijke camping

Super mooie ligging

Winkel en zwembad waren erg klein. Wij hebben gezwommen in de Regge wat wel heel bijzonder was!

super fijne vakantie

Coby Spaans
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Een zeer leuke en gemoedelijk Vakantiepark vriendelijk personeel vooral bij de receptie je wordt netjes geholpen ook als er problemen zijn worden ze zo snel mogelijk verholpen er kan in overleg veel geregeld worden het is er schoon mooie omgeving het heeft mooie ruime plekken we zijn hier nu al 6 keer geweest en we zijn nog steeds zeer tevreden mijn 2 zonen vinden het ook altijd nog leuk om mee te gaan het is er kindvriendelijk 1 minpunt is dat de horeca en snackbar niet echt goed liep daar gingen nog weleens dingen mis en je moest behoorlijk lang wachten voordat je geholpen werd verder geen minpunten we hebben een super vakantie gehad en we hopen zeker hier terug te komen een echte aanrader de prijs was dit jaar ook zeer gunstig

Rontuit slecht!

Sue
17-7-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen2

Had ik dat geweten dat het veld de bovenkruier voornamelijk voor seizoens plaatsen is. Iedereen naar huis en sta je alleen op het veld. Er is te weinig sanitair voor te veel personen. W.c. papier wordt niet goed bijgehouden en de recept liegt waar je bij staat. Er zou sochtends iemand komen om wc aan te vullen.. 7 uur later was het een keertje aangevuld. De douche heeft een pis straaltje waar je nauwelijks je haar onder kan wassen en blijft niet op een zelfde temperatuur. Het noorden heeft nog geen vakantie wat hier op het park betekend dat het nog geen vakantie is en je dus geen broodjes kan krijgen. Voor een avond maaltijd hoef je ook niet naar de supermarkt want daar is niks normaals te verkrijgen. Zwembad is klein en vies.

Wij gaan hier nooit meer naar toe

Ik snap niet dat de anwb deze camping heeft bekroond met 5 sterren. Dat is echt nergens terug te vinden op de camping

We hebben genoten!

Fam. Verbruggen
13-7-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Dit is een fijn vakantiepark om met het gezin te zijn. Het motto is daar: gewoonweg gemoedelijk en dat is zeker waar. De mensen zijn gastvrij, vriendelijk, staan je snel te woord, begroeten je. Er is van alles georganiseerd voor iedereen. Jong en oud. Onze dochter heeft het ontzettend naar haar zin gehad . We hadden een speeltuin recht voor de deur waar ze kon spelen in 9 verschillende toestellen en waar ze andere kinderen leerde kennen om mee samen te spelen. De accommodaties staan ruim opgesteld en het is fijn dat je de auto bij je accommodatie mag parkeren. Het zwembad is niet groot maar het peuterbad is heel leuk voor de kleinsten. Kwaliteit van het eten is prima en in goede prijs-kwaliteitsverhouding. Dit park is gelegen in een mooie omgeving waar veel te beleven valt. Kortom we hebben genoten en kijken met veel plezier terug op deze vakantie.

We hebben een aantal aanbieders voor Mölke voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Mölke in Zuna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Mölke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Mölke scoort een 7.96 uit 10 op basis van 282 reviews.