Vakantiepark
7,9

• Activiteiten7,8
  • Onderkomen7,7

Omschrijving
Bijzonder overnachten op Vakantiepark Mölke. Altijd al eens in een boomhut of in een hooiberg willen overnachten? Hier kan het. Of ga een potje bowlen met het gezin. De rest van de dag vermaken de kids zich bij de kidsclub of in het zwembad. Huur een bootje en vaar over rivier de Midden Regge. De stad Rijssen ligt op 3 kilometer afstand.

330 reviews over Vakantiepark Mölke in het Nederlands

top vakantie

van rijn,
25-3-2019
  • Onderkomen10

super verblijf in de boomhut, lekker knus, eel natuurlijk en toch van alle gemakken voorzien heel mooie omgeving en veel te doen op de camping en in omgeving. ook heel vriendelijk en behulpzaam personeel. komen zeker nog een keer terug

Gereisd met vrienden in maart 2019

Heerlijk

Konings,
16-3-2019
  • Onderkomen10

Mooie hooiberg. Ondanks slecht weer heerlijk tot rust gekomen. Sauna in huisje is fijn!

Gereisd met partner in maart 2019
Denise van de Maat, Bedrijfsleider, 18-3-2019

Beste heer Konings,

Hartelijk dank voor jullie fijne beoordeling. We vinden het fijn om te lezen dat jullie genoten hebben van de geboekte Reggehooiberg.

Met gastvrije groet,

Top verblijf

Koopman,
16-3-2019
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Mooi huisje. Leuke attentie bij aankomst. Kinderen hebben het super gehad!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019
Denise van de Maat, Bedrijfsleider, 18-3-2019

Best familie Koopman,

Hartelijk dank voor jullie fijne beoordeling! Hopelijk nog eens tot een volgende keer.

Met gastvrije groet,

Voor mij nooit meer

Renata Bauritius,
1-3-2019
  • Activiteiten4
  • Onderkomen4
  • Activiteiten4
  • Onderkomen4

Het zwembad is niet elke dag open zoals wel beweerd wordt op de site. In het restaurant zijn we maar weg gegaan na 20 min gewacht te hebben want er was geen personeel, ik zou zelf gaan koken i het huisje, maar er zijn geen lucifers mee gegeven. Buiten het hoogseizoen is er weinig te doen op het park.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019
Denise van de Maat, Bedrijfsleider, 7-3-2019

Beste Renata,

Allereerst hartelijk dank voor je reactie. We vinden het spijtig om te lezen dat jullie nachtje in Zuna niet naar wens is verlopen. Je geeft in je reactie aan dat het zwembad niet elke dag geopend is. Gedurende het hele jaar is het zwembad dagelijks geopend, echter buiten de schoolvakanties gelden er aangepaste openingstijden, deze worden op onze website, voor aankomst en bij check-in gecommuniceerd. Het spijt ons enorm om te lezen dat onze collega's van de horeca jullie niet getroffen hebben in het restaurant. De aangegeven ontbrekende lucifers zaten in het welkomspakketje, mogelijk hebben jullie deze over het hoofd gezien. Het klopt dat in deze maanden geen activiteiten georganiseerd worden. Het is wel mogelijk om gebruik te maken van onze faciliteiten zoals het zwembad, binnenspeeltuin, restaurant, bootjes en bowlingbanen. Vanaf Pasen starten bij ons de activiteiten, tijdens de vakantieweken + mei, juni en de eerste 2 weken van september worden er diverse activiteiten georganiseerd. We hebben de afgelopen dagen je geprobeerd te bellen om je bevinden persoonlijk door te spreken, echter kregen we geen gehoor. Via deze weg willen we jullie nogmaals danken voor jullie feedback, we gaan kijken hoe we de aangegeven punten in de toekomst kunnen verbeteren.

Gastvrije groet,

van der Merwel,
28-1-2019
  • Onderkomen10

Heel erg leuk weekend gehad in een bungalette. De bungalette was netjes en op het park kun je je prima een weekendje vermaken. Lekker eten en in de buurt voldoende te doen/zien. Leuk om met zn twee naar toe te gaan.

Gereisd met partner in januari 2019
Denise van de Maat, Bedrijfsleider, 6-3-2019

Beste familie van der Merwel,

Hartelijk dank voor jullie geweldige review! We vinden het erg fijn om te lezen dat jullie weekend naar wens is verlopen. Hopelijk nog eens tot een volgende keer.

Vriendelijke groet,

Wij raden het aan!

Remco Huizen Oud,
15-1-2019
  • Activiteiten10

Wij hebben een onstpannen kerstvakantie gehad. Wij raden het park een ieder aan. Wij waren er dit weekendje met basisschoolkids en die hebben het helemaal leuk gehad!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Beste Remco,

Hartelijk dank voor je fijne beoordeling. We vinden het erg fijn om te lezen dat jullie geboekte kerstvakantie naar wens is verlopen! Hopelijk nog eens tot een volgende keer!

Vriendelijke groet,

Denise van de Maat

We gaan nog een keer terug

Bert-Jan Veldman,
14-1-2019
  • Activiteiten10

Gezellig kerstvakantie gevierd. Park is mooi (en schoon), bij de tijds en personeel vriendelijk. In de omgeving is ook voldoende te doen, maar onze kinderen hoefden het park eigenlijk niet af.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Top ervaring!

K. Laarschot,
9-1-2019
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

We hebben een top tijd gehad! Erg vriendelijk personeel en in het restaurant kun je heerlijk eten. In het zwembad beleven kinderen veel waterpret. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in november 2018

Beste familie Laarschot,

Hartelijk dank voor jullie fijne reactie. We vinden het fijn om te lezen dat jullie genoten hebben van het restaurant en het zwembad! Hopelijk nog eens tot een volgende keer!

Namens vakantiepark Mölke

Mooie groepsaccommatie

Charlotte Achterkamp,
7-1-2019
  • Activiteiten10

Groepsaccommodatie is een aanrader, was ook net nieuw en mooi inrichting. Zwembad niet echt voor volwassenen om een hele middag te spenderen, maar de kids konden zich dr wel even uitleven. Receptiedames uiterst vriendelijk bij ontvangst en reserveren activiteiten in de omgeving.

Gereisd met vrienden in december 2018

Beste Charlotte,

Hartelijk dank voor deze super beoordeling! We vonden het ook erg leuk om jullie als groep te mogen ontvangen! Hopelijk nog eens tot een volgende keer!

Namens vakantiepark Mölke

Goede vakantie!

Willem Roelofs,
7-1-2019
  • Activiteiten10

Afgelopen week het jaar ontspannen begonnen met halfpension arrangement op dit park. Mooi huisje, verzorgd. Ontbijt was iedere dag goed verzorgd. 's avonds diverse malen gegeten in het restaurant waar je zeer goed kunt eten voor ieder zijn porto.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018
Denise van de Maat, Bedrijfsleider, 9-1-2019

Beste familie Roelofs,

Hartelijk dank voor jullie positieve beoordeling! We vinden het ontzettend fijn om te lezen dat jullie genoten hebben van het verblijf! Hopelijk nog eens tot een volgende keer!

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Mölke in Zuna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Mölke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.