Hotel Zalkerbroek

17 reviews over Hotel Zalkerbroek in het Nederlands

Super onvriendelijk personeel

M Willems
17-6-2018

Bij binnenkomst niet eens begroet, na 5 min bij het incheck balitje te hebben gestaan kwam een meisje ons inchecken ( toen ik goede dag zei kon er een magere glimlach vanaf)

Kamer was goed , ik was samen met mijn tiener dochter en nadat we ons op de kamer hadden opgefrist wilde we eten .

Er waren 3 tafeltjes bezet maar deze mensen waren net klaar met eten of kregen hun eten toen wij gingen zitten.

De twee jonge dames hadden er echt geen zin in op de zaterdagavond ! Hebben er 2,5 uur gezeten , ontzettend lang moeten wachten op alles ( mijn dochter wilde nog een dessert en is uiteindelijk na een half uur wachten toen ons hoofdmenu op was maar naar de balie gelopen om te vragen of we nog een dessert mochten bestellen. Ja zeg maar wat je wilt kreeg ze te horen maar ze wist niet of ik ook nog wat wilde . En ja hoor weer wachten ....) Ik heb geen cent fooi gegeven en normaal zou ik opgestaan zijn maar ik wilde het dochter moeder weekend

Lekker knus hotelletje

Martin nutbey
19-4-2017

Was voor incheck tijd 15.00 uur aanwezig ,om al de kmr. Sleutel op te halen had een afspraak in Zwolle en wist niet of ik op tijd s-avonds terug zou zijn .ophalen van de kmr.sleutel was geen probleem duidelijke uitleg . Smorgens een lekker knus ontbijt niet te veel genoeg om je buik te vullen

Oude reviews (archief)

Wij hebben één nachtje gelogeerd in dit hotel. Keurig nette kamer, iets verouderd maar alles heel schoon en fijne, kleine badkamer. Rustig, je hoort niets van buiten en het restaurant was gezellig en de prijzen erg gunstig. Prima overnachting voor een prima prijs.

Vieze rook kamers

Nico
29-4-2016

Bij hotel Schalkerbroek boek je voor een normale kamer en krijg je een vieze rook kamer.

Rookkamers

Kevin
29-4-2016

Bij aankomst vieze rookkamer gekregen(niet geboekt) na een discussie toch van een andere kamer gekregen met tegenzin van de baliemedewerkster

Nooit meer

Niem
26-11-2015

Eten was heel veel beter dan vorig jaar, personeel is vriendelijk maar de sfeer is slecht.

Te weinig personeel ook, erg lang op alles wachten, inchecken, drinken etc. Mag dan niet duur zijn, liever meer betalen zodat ze het personeel uitbreiden.

goede service

Dionne
16-10-2015

We hebben hier met onze kinderen onderweg een hapje gegeten. We hadden niet veel tijd. Personeel dacht goed mee. Superservice. Heel aardig naar ons en de kinderen. Heerlijk eten. Grote portie en goed kwaliteits eten. Bio vlees. En dat voor een goede prijs. Genoeg keuze maar ook de daghap is prima.

Zeer tevreden

Esther Breedijk
23-8-2015

Mijn vriend en ik hebben hier een nacht geslapen omdat we een feest hadden bij de Music Club in Kampen. Het hotel is goed bereikbaar en met de taxi ben je in circa 10 min bij de Music club. De kamer is gedateerd, maar prima voor een nacht. Wij sliepen aan de achterkant van het hotel, en hebben totaal geen geluidsoverlast gehad. Bedden, douche en het ontbijt is prima! Wij komen hier zeker nog eens weer als we in deze buurten moeten zijn.

Gehorig!

Luc
9-9-2014

We zochten een hotel niet ver van de Music Club in Kampen. Het hotel ligt aan de doorgaande weg N50 wat op zich wat geluidsoverlast geeft. Wij sliepen echter aan de achterkant. De achterkant grenst echter aan de parkeerplaats waar vrachtwagens staan geparkeerd. Het geronk van de motoren die soms 's nachts draaien heeft ons wel een beetje uit de slaap gehouden.

De kamers zijn klein en ouderwets ingericht. De bedden zijn overigens goed. De badkamer heeft een douche en toilet en deze waren redelijk schoon. Wat wel opviel is dat er het een en ander stuk is in de badkamer. Dat is jammer.

Het ergste was wel de gehorigheid. Onze bovenburen moesten waarschijnlijk vroeg op, ik heb alles kunnen volgen t/m de gevoerde gesprekken. Da's toch wel vervelend als je nog lekker wilt slapen op zondag morgen

Voor 1 of 2 nachten prima

Twinlife
10-5-2014

1 nacht geslapen hier wat op zich prima te doen is.

Kamers waren schoon wel een beetje aan de kleine kant, van de aangelegen parkeerplaats heb je geen last als je raam maar dicht is.

Eten was zoals je kan verwachten bij een weg restaurant niet goed maar ook niet slecht.

1 klein minpuntje was er wel, ik had gemeld dat de tv het niet deed hier zou diezelfde avond nog naar gekeken worden maar wij hebben niemand gezien en de tv deed het nog steeds niet bij terug komst op de kamer.

Verder prima te doen voor 1 of 2 nachten hier, lekker dichtbij zwolle en de polder.

We hebben een aantal aanbieders voor Zalkerbroek voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zalkerbroek in Zalk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zalkerbroek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zalkerbroek scoort een 6.09 uit 10 op basis van 17 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: