Bed and Breakfast 't Hamel

BedAndBreakfastWeer vandaag22°9°

1 review over Bed and Breakfast 't Hamel in het Nederlands

een redelijk goede bed & breakfest

anoniem
10-4-2011

niet te chic maar ook niet te slecht. alles is er wel redelijk mooi en je hebt ook nog een stukje natuur om je heen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast 't Hamel in Wijhe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast 't Hamel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast 't Hamel scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.